Nach allen Gesetzen der Ökonomie kauft dann aber kein Normalverdiener mehr ein normales Ticket, sondern wartet auf die "Billigpreise". Und der Inhaber der Jahreskarte wird sich ziemlich verarscht vorkommen, wenn er 3x mehr zahlt als ein "Eventbesucher", und seine Karte dann wohl nicht mehr verlängern...Rhyyläx hat geschrieben:... Und warum nicht bei Meisterschaftsspielen die leeren Plätze zu Billigpreisen verscherbeln. Besser 5 oder 10 SFr. für einen Platz als gar nichts und der Platz bleibt leer...D
FCZ-FCB: weiterhin 38 Stutz...
- danish dynamite
- Erfahrener Benutzer
Dangge für die Erlösig. Do hani mi nämlig wie ame Robbie Williams Konzärt gfühlt, mit däm Gekreische...tanner hat geschrieben:klar so wie auch schon, wo man die tix an schulen verteilt hat
in den sektoren b/c
war sehr angenehm, da zahlte einer im c 46.-- stutz und durfte sich dann das geplärre von teenis anhöhren, welche notabene gratis ins stadion durften
da wunderts mich nicht, dass keine tix mehr gekauft werden
und fussballvereine (junioren) bekommen jetzt schon gratis tix, natürlich nicht tausende aber doch genug (was auch recht ist)
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
herrlich, d'fastfeedbacks...Schwellheim-Bebbi hat geschrieben:http://www.blick.ch/sport/fussball/supe ... -rot-84798

[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Warum das Smiley (Schwellheim-Bebbi hat geschrieben:http://www.blick.ch/sport/fussball/supe ... -rot-84798

SCONVOLTS BASILEA 98
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Aber dass mir au e Boykott gmacht hänn stoht niene...Kawa hat geschrieben:Der Feind meines Feindes ist mein Freund
PS : temporär natürlich .....
Aber finds ok... Hoff, dass au no anderi Fangruppe mitziehn...
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
RAVENS BASEL 1995
- Schwellheim-Bebbi
- Erfahrener Benutzer
wil sie die ganz gschicht so dargstellt hän, als ob das jetzt sone super neui gc-idee wär...SCAR hat geschrieben:Warum das Smiley ()? Man kann vom bellenden BLÖK halten was man will, hier macht er sich aber mal nützlich... Endlich kommt auch mal kurz der Vergleich "Arbeiterklub" - "Bonzenklub" zur Sprache...die Traumwelt, die Illusion in der die Stricher anscheinend immer noch leben...
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Das hanni au gmeint...Schwellheim-Bebbi hat geschrieben:wil sie die ganz gschicht so dargstellt hän, als ob das jetzt sone super neui gc-idee wär...
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!
RAVENS BASEL 1995
RAVENS BASEL 1995
- seth
- Erfahrener Benutzer
si bringes halt nur, wenns um züri goht...egal öbs schirileischtige, boykott odr fankultur allgemein betrifft.
paul, für dä spruch zahl dr e bier. frog di duure!
paul, für dä spruch zahl dr e bier. frog di duure!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- alledoofaussermutti
- Erfahrener Benutzer
Jein, IG GC git Prässekommuniquees use, mir bespräches im FP oder intern... Do wird s gliche Ziel mitere andere Strategie verfolgt, het beides Vor- und Nachteil.seth hat geschrieben:si bringes halt nur, wenns um züri goht...egal öbs schirileischtige, boykott odr fankultur allgemein betrifft.
Sprecher Muttenzerkurve gits nid ohni Grund nümm.
- seth
- Erfahrener Benutzer
in däm fall stimmt das scho! isch aber trotzdäm eso, das s zf und kollege genau wüsse das mir au boykottiere und wenn überhaupt, das thema höggschtens ganz knapp aaspräche. ich glaub nit, dass das nur mit dr verschiidene öffentlichkeitsarbed z due hed..bim 1. boykott vilicht, aber bim 2.???Heavy hat geschrieben:Jein, IG GC git Prässekommuniquees use, mir bespräches im FP oder intern... Do wird s gliche Ziel mitere andere Strategie verfolgt, het beides Vor- und Nachteil.
Sprecher Muttenzerkurve gits nid ohni Grund nümm.
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
-
- Erfahrener Benutzer
fairplay für GCZ das sie differänz übernoh hätte....bs-1991 hat geschrieben:http://www.blauwiis.ch/uploads/gc_boykott.mp3
PS: dä dialäggt isch jo anderscht nit zum ushalte...bäh....
S.P.Q.R.