Tattoo Art Party Basel 8. -9. März 2008
Herzlich willkommen auf unserer Partyseite!
Die Party findet statt:
Samstag / Sonntag 8. & 9. März Im Sancho Pancho Keller im Volkshaus Basel.
Der Eingang befindet sich auf der linken Seite des Gebäudes im Schafgässlein.
Samstag ab 16.00 bis 02.00 Fr.20.- Sonntag von 14.00-18.00 Fr.10.-
mehr...
Tattoo-Studios
tattoo party???? yeeeeeeah, sich von einem besoffenen tättoowierer stechen lassen!!bulldogu2122 hat geschrieben:Tattoo Art Party Basel 8. -9. März 2008
Herzlich willkommen auf unserer Partyseite!
Die Party findet statt:
Samstag / Sonntag 8. & 9. März Im Sancho Pancho Keller im Volkshaus Basel.
Der Eingang befindet sich auf der linken Seite des Gebäudes im Schafgässlein.
Samstag ab 16.00 bis 02.00 Fr.20.- Sonntag von 14.00-18.00 Fr.10.-
mehr...

Basel ai Liebi!!!
Wart no zwei joohr und denn gang zum ORLANDO z muttenz näbem bulleposchte. isch eine vo de beschte in dr schwiiz und zuedem topseriösB@$u20ACL hat geschrieben:umgebig eifach!
http://www.orlandos-tattoo.ch/doc/tattoos.php
het übrigens au e arschgeili laterne an dr fasnacht gmoolt. weiss aber nid vo wäm..
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
wennd nur öppis kleins willsch ändere, muesch zimlich sicher nit alles überstäche.. wirdsch aifach in de erste mäönet e unterschiid gseh (s alte heller als s neue) ... aber das wird mit dr zit au beides gliich "blass" wärde..basler hat geschrieben:bruch hilf
ha vor 3 johr e tatto stäche lo und möcht öpis kleins dra verändere, muessi jetzt s ganze überstäche lo oder kame au nur e teil dra tättowiere??
frogsch am beschte e tättowierer... dä weiss das besser als ich..

[CENTER]das wort "vegetarier" kommt aus dem indianischen und bedeutet soviel wie: "zu dumm zum jagen!".[/CENTER]
[CENTER]A.C.A.B.[/CENTER]
[CENTER]A.C.A.B.[/CENTER]
jo frog mi aber au obi nit grad alles söll überstäche will s alte doch scho rächt blass worde ischBier hat geschrieben:wennd nur öppis kleins willsch ändere, muesch zimlich sicher nit alles überstäche.. wirdsch aifach in de erste mäönet e unterschiid gseh (s alte heller als s neue) ... aber das wird mit dr zit au beides gliich "blass" wärde..
frogsch am beschte e tättowierer... dä weiss das besser als ich..![]()

bi jetzt bim robi gsi und im fresh up, und machs jetzt bim mäge im fresh up...
dr robi het mi tattoo ahgluegt woni überarbeite will und het nüt bessers z tue ka als mir go sage wie verschisse es sig und me das sowieso nit rette könnt und me miessts ganz neu mache für 450.-
bim mäge hets anderscht tönt, er machts so wie ich will und hets au guet gfunde und het gseit er macht mir au paar skizze und denn entscheide mir zämme und muess mit max. 200.- rächne
dr robi het mi tattoo ahgluegt woni überarbeite will und het nüt bessers z tue ka als mir go sage wie verschisse es sig und me das sowieso nit rette könnt und me miessts ganz neu mache für 450.-

bim mäge hets anderscht tönt, er machts so wie ich will und hets au guet gfunde und het gseit er macht mir au paar skizze und denn entscheide mir zämme und muess mit max. 200.- rächne
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Re: Tattoo-Studios
Welcher Mensch wird 108 Jahre alt? Und welcher 108-jährige sticht dazu noch Tattoos? Herrliche Story

https://www.joyn.ch/bts/serien/galileo/ ... -welt-3616
https://www.joyn.ch/bts/serien/galileo/ ... -welt-3616