NFL Saison 2007/ 08
NFL Saison 2007/ 08
AMERICAN FOOTBALL: NFL LIVE
KICKOFF GAME: INDIANAPOLIS COLTS - NEW ORLEANS SAINTS
Selbstverständlich LIVE auf ORF im 2 Kanal Ton
KICKOFF GAME: INDIANAPOLIS COLTS - NEW ORLEANS SAINTS
Selbstverständlich LIVE auf ORF im 2 Kanal Ton
Wenn dr Football zhoch isch: dann bleib da.ScoUtd hat geschrieben:oha, s schwule-rugby foht au wieder ah

wo, usser abundzue uff ORF, wird football übertreit in dere Saison?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
Benjamin Franklin (1706-1790)
Benjamin Franklin (1706-1790)
Wasch das? Bitte um InfosSJP hat geschrieben:ich ha mr nfl gamepass inezoge! somit kan ich jede match vo dr regular season mit 700k übers netz luege! im tv wirds wohl bi orf blibe....
[CENTER](c) by Tuborg- alle Rechte vorbehalten. Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Netzseite.
Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieser Beitrag ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieser Beitrag ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
gang uf:
http://sports.yahoo.com/nflgamepass
kasch einzelni weeks kaufe oder die ganzi saison. leider ischs net günschtig aber immer no billiger als s'sunday ticket wo nur in dr usa kasch
ha!
wenn nüt wilsch zahle muesch probiere ob de e guete gratisstream findsch, am beschte do:
http://www.myp2p.eu/NFL.htm
http://sports.yahoo.com/nflgamepass
kasch einzelni weeks kaufe oder die ganzi saison. leider ischs net günschtig aber immer no billiger als s'sunday ticket wo nur in dr usa kasch
ha!
wenn nüt wilsch zahle muesch probiere ob de e guete gratisstream findsch, am beschte do:
http://www.myp2p.eu/NFL.htm
- dutsh_shulz
- Erfahrener Benutzer
299$ für ganzi Saison isch jo massiv...
Bi jetz wieder uf StreamTV, isch 15 Bucks für 3 Mönet... Qualität nid perfekt aber zahlbar
299$ für ganzi Saison isch jo massiv...

Bi jetz wieder uf StreamTV, isch 15 Bucks für 3 Mönet... Qualität nid perfekt aber zahlbar

[CENTER](c) by Tuborg- alle Rechte vorbehalten. Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Netzseite.
[/CENTER]
[/CENTER]
In 2 Stund gohts los... Hammer! ORF zeigt am 1.55 scho NFL Blast, nimm a isch e Season Preview oder nomol dr Rückblick uf e letschti SB! Was hän ihr so für Favorite? Ich dängg d'NE Pats, Baltimore Ravens und d'Bears! Gheimfavorit: 49ers (nei ich spinn nid!) Persönlich hoff ich jo uf e aständig Farewell Tour vom Brett Favre, jetzt au scho zum 3 mol. Joor für Jorr sgliche Drama...
Fuessball das isch unser Läbe!
Habe das Spiel auch verfolgt (verbunden mit Schalf zwischendurch
)
Wobei ich aber lediglich das 2. und 4. Quarter gesehen habe. Die Colts haben mir einen guten Eindruck hinterlassen. Die Saints konnten lediglich einen Touchdown verbuchen, danach kehrten die Colts das Spiel und gewannen schlussendlich das Spiel 41-10.

Wobei ich aber lediglich das 2. und 4. Quarter gesehen habe. Die Colts haben mir einen guten Eindruck hinterlassen. Die Saints konnten lediglich einen Touchdown verbuchen, danach kehrten die Colts das Spiel und gewannen schlussendlich das Spiel 41-10.
jo 299$ isch brutös viel gäld, aber ich ha mi nur gnärvt mit streamtv, tvu und sopcast. ich mein bi 200k oder 300k gsesch dr ball kum und dr stream bricht immer wieder ab will das zeugs voll überlaschtet isch. schlussändlich han ich mir dr luxus gönt, und ka jetzt schön mini mannschafte verfolge....
zuedäm han ich eh scho gneug gäld für live spiel investiert die saison! kas kum erwarte, ich gang nach london go giants gege dolphins luege, ä wuche spöter in tampa go buccaneers gege cardinals und nomol d'wuche druf go dolphins gege bills in miami. das wird dr absoluti hammer!
übrigens mi gheimfavorit sin au d'niners, ich dängg das si mitem smith undem gore seattle ändlich wieder division strittig mache könne. vilicht gsehn ichs au nur duch die rot-goldigi brülle
zuedäm han ich eh scho gneug gäld für live spiel investiert die saison! kas kum erwarte, ich gang nach london go giants gege dolphins luege, ä wuche spöter in tampa go buccaneers gege cardinals und nomol d'wuche druf go dolphins gege bills in miami. das wird dr absoluti hammer!
übrigens mi gheimfavorit sin au d'niners, ich dängg das si mitem smith undem gore seattle ändlich wieder division strittig mache könne. vilicht gsehn ichs au nur duch die rot-goldigi brülle

Nätts Programm... Vorkaufsrächt für 'fins in LON hani au gha, has denn aber us Kostegründ lo sy, finanzielli Feriekollision und so... Im Joe Robbie Stadium bini scho 3x gsi, aber bi de Bucs hani damals wäge 1 Stund zspot in Vvk (Scheiss-Summerzyt ich Arsch
) keini Tix me griegt uf Ticketmaster.
Ich ha mi no gar nid mit dr neue Saison befasst und ka dorum nix sage usser wie jedes Johr "Dolphins gönd in Superbowl"
Wasi au no hoff isch dass dr Brett ändlig e suberi Saison ka spiele und denn verdient mitere winning Season ka abträtte.
Mit Streamtv hani eigentlig amigs rächt gueti Resultat erzielt, 300-400k hets scho pro Spiel und jetz mitem neue Flat dehaim kani 's Game uf 37Zoll verfolge, macht s'Bild viel agnähmer (gester testet). Und miteme Lag ab und zue für 3$ pro Monet kani läbe. Besser als nüt.

Ich ha mi no gar nid mit dr neue Saison befasst und ka dorum nix sage usser wie jedes Johr "Dolphins gönd in Superbowl"

Wasi au no hoff isch dass dr Brett ändlig e suberi Saison ka spiele und denn verdient mitere winning Season ka abträtte.
Mit Streamtv hani eigentlig amigs rächt gueti Resultat erzielt, 300-400k hets scho pro Spiel und jetz mitem neue Flat dehaim kani 's Game uf 37Zoll verfolge, macht s'Bild viel agnähmer (gester testet). Und miteme Lag ab und zue für 3$ pro Monet kani läbe. Besser als nüt.
[/CENTER]
[/CENTER]
und ech be in canada und ha somit die läschtig ziitverschiebig nöööd
in NY wird ech versueche es NFL-game go z'luege im Dezember
und CFL, Calgary Stampeders go ech eh jedes mätsch go luege!

in NY wird ech versueche es NFL-game go z'luege im Dezember
und CFL, Calgary Stampeders go ech eh jedes mätsch go luege!
Alle Rechtschreibfehler sind volle Absicht, zusammen ergeben sie eine unterschwellige Botschaft mit der ich versuche die Weltherrschaft an mich zu reißen!
so, für alle NFL Fans, die mich nun beneiden wollen, hehe...
Habe mir gerade ein Ticket gekauft für das Spiel
New York Giants vs. Washington Redskins
am 16. Dezember 2007, 08:15pm
Da ich ja zur dieser Zeit eh in New York bin!

evtl. werde ich mir dann auch noch ein NHL spiel anschauen gehen in NY
Habe mir gerade ein Ticket gekauft für das Spiel
New York Giants vs. Washington Redskins
am 16. Dezember 2007, 08:15pm
Da ich ja zur dieser Zeit eh in New York bin!

evtl. werde ich mir dann auch noch ein NHL spiel anschauen gehen in NY
Alle Rechtschreibfehler sind volle Absicht, zusammen ergeben sie eine unterschwellige Botschaft mit der ich versuche die Weltherrschaft an mich zu reißen!
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Du bist mein Todfeind!...ScoUtd hat geschrieben:bulls und red socks
ne, seit den zeiten mit den grossen duellen gg. die 49ers hab ich sympathien für die dallas cowboys
GO NINERS!!!!
2-0 - yeah, baby.
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
Heute Nacht wieder mal NFL im Free-TV 1.40 ORF 1 Zusammenfassung des wohl geilsten Regular-Season Game der letzten Jahre zwischen den Colts 7-0 (Peyton Manning) gegen die New England Patriots 8-0 (Tom Brady)
Live um 02.15 dann Philly gegen die Dallas Cowboys!
Schade schade zeigt man nicht Colts-Pats Live auf ORF 1, die Rechte hätte man! Naja NASN gibts ja auch noch. Wir ein Hammer Spiel und hoffe, dass die Pats Schiffsbruch erleiden!!!!
Live um 02.15 dann Philly gegen die Dallas Cowboys!
Schade schade zeigt man nicht Colts-Pats Live auf ORF 1, die Rechte hätte man! Naja NASN gibts ja auch noch. Wir ein Hammer Spiel und hoffe, dass die Pats Schiffsbruch erleiden!!!!
Fuessball das isch unser Läbe!
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Seattle @ Green Bay im Schneesturm - was für ein
geiles old school Play-Off Game.
Die beiden Rasta-Monn Cornerbacks der Packers haben
ja die Seahawks Receiver ge-hittet...mein Fresse.
Die Offensive Line der Packers hat wie zu den besten Vince Lombardi Zeiten dominiert - 200 plus Yards Rushing.
Very very cool game...
geiles old school Play-Off Game.

Die beiden Rasta-Monn Cornerbacks der Packers haben
ja die Seahawks Receiver ge-hittet...mein Fresse.
Die Offensive Line der Packers hat wie zu den besten Vince Lombardi Zeiten dominiert - 200 plus Yards Rushing.
Very very cool game...
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer