Baumann ausgeliehen!

Diskussionen rund um den FCB.
Antworten
majorBS
Erfahrener Benutzer

Baumann ausgeliehen!

Beitrag von majorBS »

Patrick Baumann wird für das Jahr 2008 an Concordia Basel ausgeliehen, wo er Spielpraxis sammeln soll. http://www.fcb.ch/

Guet, dass de dä Sppilr an Conggeli ussleene duet. Het jo doch kai Gfell gha in dr Mannschaft... :(
[CENTER]FC Basel - Lyydeschaft syt 1893[/CENTER]

[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!
http://www.freiheitskampagne.ch/
[/CENTER]

[CENTER]Hooligans sind nicht das Problem, sie sind die Lösung. :p[/CENTER]

starshine
Erfahrener Benutzer

Beitrag von starshine »

Siehe Transfergerüchte topic. ;)
reach out and touch faith; your own personal jesus

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

dominique hat geschrieben:Siehe Transfergerüchte topic. ;)
Nur gehörts dort nicht hin, weil kein Transfergerücht. ;)

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

dominique hat geschrieben:Siehe Transfergerüchte topic. ;)
Do das e Tatsach isch, het das nüt mit Transfergrücht zdue. Also isch dä Tread scho richtig.

Zum Topic: Guet dass dr Baumann usglehnt wird und praxis darf sammle. Mit anderne NLB-Erfahrene IVs händ mir jo kei so schlächtig erfahrig gmacht.

Und wenn dr Baumann grad jetzt Spielpraxis brucht (oder erst jetzt), wird wohl heisse, dass er als ersatz füre Majstro im Summer in Frog cho chönnti.

Fünfliber
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fünfliber »

Baumann als Ersatz für Majstorovic?? also alles was rächt isch aber.....

Spielpraxis für sonä Junge isch immer guet. Und das bi Congeli = umso besser

Rule Britannia
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rule Britannia »

Delgado hat geschrieben: Und wenn dr Baumann grad jetzt Spielpraxis brucht (oder erst jetzt), wird wohl heisse, dass er als ersatz füre Majstro im Summer in Frog cho chönnti.
Hast du Baumann schon mal spielen sehen? (Ich weiss, Gelegenheiten gabs nicht allzuviele dazu...)
Baumann wird niemals auf das Niveau von Majstorovic kommen.

comenden
Erfahrener Benutzer

Beitrag von comenden »

und wer den Text liest merkt, dass Baumann bis ENDE JAHR ausgeliehen wird.

dutsh_shulz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dutsh_shulz »

Habe Baumann schon spielen sehen und der Junge hat mich überzeugt. Der wird seinen Weg machen

schleimchopf
Neuer Benutzer

Beitrag von schleimchopf »

Baumann ist ein Hueresohn er fickt täglich seine eltern

Exilbasler04
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Exilbasler04 »

Gueti Sach!

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Das einzig Richtige! Mit Ferati, Hodel und Morganalla haben wir die Ersatzverteidiger eh fast überbesetzt...wenn man bedenkt, wieviele Spielminuten sie haben werden.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

nasebär
Benutzer

Beitrag von nasebär »

also dr Baumaa isch jetzt au scho 21 jährig und in dr hütige zyt het meh sich mit däm alter eigentlich scho duregsetz, ich nimm nid ah das dr baumaa in dr Nati A sich kah duresetze...Nati B längt für ihn.
Kein Alkohol ist auch keine Lösung

wickedap
Erfahrener Benutzer

Beitrag von wickedap »

Sharky hat geschrieben:Das einzig Richtige! Mit Ferati, Hodel und Morganalla haben wir die Ersatzverteidiger eh fast überbesetzt...wenn man bedenkt, wieviele Spielminuten sie haben werden.
iverstande. aber es cha halt scho verdammt schnell go - find dr tusch baumann gege ferati absolut i.o.
denk au das dr ferati scho witer isch als dr baumann. und wenn sich wirklich ein us eusem iv duo verletzte söd, cha me dr baumann jo rasch wider zrugg hole.
basel - ai stadt, ai club & ai liebi!

Kimplayer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimplayer »

nasebär hat geschrieben:also dr Baumaa isch jetzt au scho 21 jährig und in dr hütige zyt het meh sich mit däm alter eigentlich scho duregsetz, ich nimm nid ah das dr baumaa in dr Nati A sich kah duresetze...Nati B längt für ihn.
Dr Baumaa isch drfür eine wo näbenem Sport au no uf e Usbildig luegt. Är macht soviel ich weiss no Sportklass im Gym oder inere andere witerfiehrende Schuel. Dodurch cha är nur öbbe d Hälfti vo allnbe Trainings mitmache. Wenn är mit dr SChuel fertig isch, immer trainiere cha, wird är sich in dr Nati A scho no duresetze.
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"

nasebär
Benutzer

Beitrag von nasebär »

wette mir das ärs nid schafft....bitte :D
Kein Alkohol ist auch keine Lösung

BillyTheKid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BillyTheKid »

Kimplayer hat geschrieben:Dr Baumaa isch drfür eine wo näbenem Sport au no uf e Usbildig luegt. Är macht soviel ich weiss no Sportklass im Gym oder inere andere witerfiehrende Schuel. Dodurch cha är nur öbbe d Hälfti vo allnbe Trainings mitmache. Wenn är mit dr SChuel fertig isch, immer trainiere cha, wird är sich in dr Nati A scho no duresetze.
KV, er sött im summer fertig sy.. und ich ha s'gfühl es muess scho e grund ha dassme em päddy e profivertrag git, obwohl me genau weiss dasser numme 50% trainiere ka! i hoff er macht sy wäg..

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

Kimplayer hat geschrieben:Dr Baumaa isch drfür eine wo näbenem Sport au no uf e Usbildig luegt. Är macht soviel ich weiss no Sportklass im Gym oder inere andere witerfiehrende Schuel. Dodurch cha är nur öbbe d Hälfti vo allnbe Trainings mitmache. Wenn är mit dr SChuel fertig isch, immer trainiere cha, wird är sich in dr Nati A scho no duresetze.
Genau, är isch öpper, wo (zuemindescht momentan) nit elai nur uff d'Karte Fuessball-Profi setzt. Somit isch är inere Position, wo-n-är unmöglig glyychzytig no ka Stammspyyler wärde. Dodrzue miesst är e unglaubligs Talänt sy. Die Zyte sinn verby, wo aine beides ka mache. Bis Ändi Ussbildig bi Congeli, denn luegt me wyyter. Ich find das optimal für beidi Syte (Baumi und FCB).

millers
Erfahrener Benutzer

Beitrag von millers »

komposchti hat geschrieben:Genau, är isch öpper, wo (zuemindescht momentan) nit elai nur uff d'Karte Fuessball-Profi setzt. Somit isch är inere Position, wo-n-är unmöglig glyychzytig no ka Stammspyyler wärde. Dodrzue miesst är e unglaubligs Talänt sy. Die Zyte sinn verby, wo aine beides ka mache. Bis Ändi Ussbildig bi Congeli, denn luegt me wyyter. Ich find das optimal für beidi Syte (Baumi und FCB).
ha mol neume im steckbrief vonem gläse dass eins vo sine fuessballerische ziel "kultfigur bim fcb zwärde" isch...

Hoff dä trumpft nachder usbildig denn no gross uf:-)

majorBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majorBS »

komposchti hat geschrieben:Genau, är isch öpper, wo (zuemindescht momentan) nit elai nur uff d'Karte Fuessball-Profi setzt. [...]
Ganz mynr Mainig. Wenn aine so jung isch und d Meeglgkait het, NLA-Luft z schnuppere, denn soll är s mache, drbyy abr nit abheebe. Drum find ych s supr, dass är no sy Ussbildig näbedraa fertig macht und sich mitem FCB uff die Leesig gainigt het. Chapeau. :cool:

S sinn halt scho mängge Spiilr d Sprosse vo dr Karrierelaidere broche... ;)
[CENTER]FC Basel - Lyydeschaft syt 1893[/CENTER]

[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!
http://www.freiheitskampagne.ch/
[/CENTER]

[CENTER]Hooligans sind nicht das Problem, sie sind die Lösung. :p[/CENTER]

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

Findi en gueti sach..wenn er bi basel eh nie hät könne spiele!
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Was ist eigentlich mit dem anderen Neo-Profi Stocker? Wurde der auch ausgeliehen?

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Ist Ferati eigentlich jetzt schon da?
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

Bender hat geschrieben:Was ist eigentlich mit dem anderen Neo-Profi Stocker? Wurde der auch ausgeliehen?
Nein (Bisher noch nichts gehört diesbezüglich und auf FCB.ch ist er noch im Kader)
nasebär hat geschrieben:also dr Baumaa isch jetzt au scho 21 jährig und in dr hütige zyt het meh sich mit däm alter eigentlich scho duregsetz, ich nimm nid ah das dr baumaa in dr Nati A sich kah duresetze...Nati B längt für ihn.
Langsam, langsam. Marque z.B. ist im Sommer zum Stammspieler geworden und ist auch erst 24. Und Beni Huggel war beispielsweise auch nicht unbedingt ein Frühstarter. Also gebt ihm Zeit.
Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Ist Ferati eigentlich jetzt schon da?
Jein, wenn es mir recht ist, ist die Mannschaft noch nicht ins Training eingestiegen weshalb er offiziell noch nicht da ist. Aber er wird da sein, sobald das Training losgeht.

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Beckenpower hat geschrieben: Jein, wenn es mir recht ist, ist die Mannschaft noch nicht ins Training eingestiegen weshalb er offiziell noch nicht da ist. Aber er wird da sein, sobald das Training losgeht.
Ja, so genau meinte ich das nicht^^ Meint nur ob er im Winter kommt oder erst in der Sommerpause^^
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Ja, so genau meinte ich das nicht^^ Meint nur ob er im Winter kommt oder erst in der Sommerpause^^
Ich war mir eben nicht sicher, weil das eigentlich ziemlich klar kommuniziert wurde. Aber umso besser, jetzt weisst du es noch genauer als du wissen wolltest :D

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

BillyTheKid hat geschrieben:KV, er sött im summer fertig sy.. und ich ha s'gfühl es muess scho e grund ha dassme em päddy e profivertrag git, obwohl me genau weiss dasser numme 50% trainiere ka! i hoff er macht sy wäg..
Nachfolger von Majestro, er hat auch schon passable Spiele als IV abgeliefert.

eKo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eKo »

as es dr baumaa druff het zeigt nur scho s inträsse vom favre im summer, woner en het welle hole
uf wissem grund eh schwarze stab,
das drait eh basler bis ins grab

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Querdängger hat geschrieben:Nachfolger von Majestro, er hat auch schon passable Spiele als IV abgeliefert.
Ja klar. :rolleyes:

Back in town
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Back in town »

eKo hat geschrieben:as es dr baumaa druff het zeigt nur scho s inträsse vom favre im summer, woner en het welle hole
Ja klar. Darum hat er den Totalausfall Steve von Bergen nach Berlin geholt.

Antworten