bald verlänger sich die bereits jetzt unheimlich lange signatur von rotolöschen wieder um eine zeile.....rotoloso hat geschrieben:Schad het e Idiot wo sich als Schiri verkleidet hett alles kaputt gmacht.
Komplimänt und Merci
-
SoLo-BaSiLeA
- Erfahrener Benutzer
Au vo mir ä härzligs Danggschön and Organisatore, isch ä super Aktion gsi. Ei Frog han i glich no, isch das vo SAT 1 gsponseret worde? I mein wäge dr Werbig. Fänd das ehrlig gsaid es bitzeli schad, denn mir demonstriere scho lang gege d'Sunntigsspiel und gege SAT 1. I verstands zwar, dass es wahrschinlig wäge dä Choschte gmacht worde isch, doch würklig richtig find ich's nid. I dänk, dass au jede es bitzeli mehr zahlt hätti. I möcht jetzt nid gege dr DV blöd tue aber ich find eifach, wenn me ä Linie fahrt, denn sött me au uf dere bliebe.
Ai Club für ai Region
- jimmsalabim
- Erfahrener Benutzer
- Maischter04
- Erfahrener Benutzer
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
-
SoLo-BaSiLeA
- Erfahrener Benutzer
"Dass ich das noch Erleben darf."B 327 hat geschrieben:nadyrlig au vo minere site e riese dangscheen an alli organisatore und awäsende lyt! S Lauft mr jetzt no kalt dr Rugge ab wenn ich ans Religion + Stehplatz Filmli uff dr Linwand dängg...![]()
Au d'DVD isch genial, frei nach em Motto:
"82 Minuten Gänsehaut"![]()
Merci!
Papst Johannes Paul II
NEIN ZU REPRESSION UND WILLKÜR
- Rebi
- Erfahrener Benutzer
auch von mir ein riesenkompliment,ist alles super gelaufen, auch die stimmung war toll.da war es mir egal,dass ich ca 30 minuten für ein getränk angestanden bin.war einfach super,dankeschön an die organisatoren.das t-shirt ist super!freue mich auf den nächsten match.
LIEBER ZWEI[color="Red"]T[color="Blue"]E[color="Red"]R [color="Blue"]A[color="Red"]L[color="Blue"]S [color="Black"]Zi!rücher!!![/color][/color][/color][/color][/color][/color][/color]
Boris Smiljanic in der AZ nach dem UEFA-Cup Geisterspiel im Belgrader Marakana-Stadion:
" Ich habe das Gefühl, vor leeren Rängen aufzutreten, schon gekannt. Ich habe ja früher für GC gespielt."
Boris Smiljanic in der AZ nach dem UEFA-Cup Geisterspiel im Belgrader Marakana-Stadion:
" Ich habe das Gefühl, vor leeren Rängen aufzutreten, schon gekannt. Ich habe ja früher für GC gespielt."
- Szene Tours
- Erfahrener Benutzer
bin grundsätzlich der gleichen meinung. es wurde auch diskutiert (Sek. Zuunfahne) ob, die werbung von uns entfernt werden soll oder nicht.Mugli hat geschrieben:Au vo mir ä härzligs Danggschön and Organisatore, isch ä super Aktion gsi. Ei Frog han i glich no, isch das vo SAT 1 gsponseret worde? I mein wäge dr Werbig. Fänd das ehrlig gsaid es bitzeli schad, denn mir demonstriere scho lang gege d'Sunntigsspiel und gege SAT 1. I verstands zwar, dass es wahrschinlig wäge dä Choschte gmacht worde isch, doch würklig richtig find ich's nid. I dänk, dass au jede es bitzeli mehr zahlt hätti. I möcht jetzt nid gege dr DV blöd tue aber ich find eifach, wenn me ä Linie fahrt, denn sött me au uf dere bliebe.
wir haben es gelassen, weil das entfernen eine sehr hohe Strafe zur Folge gehabt hätte. SAT 1 hat wirklich etwas viel verlangt, damit wir das ganze übertragen durften.
Nur zum Verlgeich, die Werbung hätte uns fast gleich viel gekostet wie die ganze Leinwand inkl Crew.
Moralisch nicht einwandfrei gewesen - definitiv. sorry
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Sorry, von welcher Werbung ist die Rede?Szene Tours hat geschrieben:bin grundsätzlich der gleichen meinung. es wurde auch diskutiert (Sek. Zuunfahne) ob, die werbung von uns entfernt werden soll oder nicht.
wir haben es gelassen, weil das entfernen eine sehr hohe Strafe zur Folge gehabt hätte. SAT 1 hat wirklich etwas viel verlangt, damit wir das ganze übertragen durften.
Nur zum Verlgeich, die Werbung hätte uns fast gleich viel gekostet wie die ganze Leinwand inkl Crew.
Moralisch nicht einwandfrei gewesen - definitiv. sorry
Copyrights @ el presidente!