(c) http://www.fcb.chZusätzliche Tickets für das Uefa Cup Spiel HSV-FCB vom 20.12.2007
Der FCB hat weitere 400 Tickets für das UEFA Cup-Gruppenspiel für den Block 14B der HSH Nordbank Arena zum Preis von CHF 46.00 erhalten. Diese Eintrittskarten sind per sofort am Ticketschalter im Fanshop beim St. Jakob-Park erhältlich.
Ticketinformation GC (A) , Thun (A) und Hamburg (A).
- andreas
- Erfahrener Benutzer
- Neuer Benutzer
Ja immer. In der Liga ist 14A Stehplatz Gäste und 14B Sitzplatz. Im EC wird der 14A so wie Nord A extra auf Pseudositzplatz umgebaut, damit die UEFA glücklich ist. Lediglich im 14C ist es variabel ob Gast oder Heim und hängt von der Gästeanzahl ab. Rostock zB hatte gestern 14ABC alles voll und auch 13 ABC und sogar Teile des 15 B und C auf der Westtribüne.SCAR hat geschrieben:Das aber wahrscheinlich nur, wenn der Sektor oben, nicht auch für Gästefans genutzt wird? Oder ist auch 14 B immer Teil des Gästesektors?
- Faktion Basel
- Erfahrener Benutzer
- altjoggeli
- Erfahrener Benutzer
Hoffentlig hetts morn no eins für mi im B, denn gang ich nämmlig grad au no go tuusche....altjoggeli hat geschrieben:Yess ich ha mini 14A Tickets hüt könne umtüschle und 14B bekoh. Eifach Ufpris zahle und die Sach isch gritzt. Also alli wo au wän wägsle äs isch kei Problem. PRO BALKON!
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- altjoggeli
- Erfahrener Benutzer
- Faktion Basel
- Erfahrener Benutzer
Ych glaub au nytt so rächt dra, dass meeh wie 1'500 Basler wärde dert syy.
Aber aigentlich is jo glich wievieli Basler mir wärde syy, hauptsach die richtige sind derte wo au ordentlich stimmig mache und alles wärde für e FCB due.
Wieviel händ sie überhaupt für e Extrazug, Frossar etc. agmolde?
Aber aigentlich is jo glich wievieli Basler mir wärde syy, hauptsach die richtige sind derte wo au ordentlich stimmig mache und alles wärde für e FCB due.
Die Polizei ein Freund und Helfer?? 

- -Vize-
- Erfahrener Benutzer
ich schätz au, das mir am Schluss so ca. 1000 Stk wärde si, nid mehr!Faktion Basel hat geschrieben:Ych glaub au nytt so rächt dra, dass meeh wie 1'500 Basler wärde dert syy.
Wird wohschynlich schwer si z'beantworte, wär mit wäm wird go! S reise glaub verdammt viel individuell ah. Viel gönd jo scho friehner und/oder bliebet es paar Däg länger wie die verschiedene Agebot überhaupt sind...Het jo viel Uswahl ka mit "Billigflüg" Basel/Züri - Hamburg. So wird dr Huffe sicher rächt zerstreut reise. Aber me trifft sich jo in Hamburg. Freu mi jetzt scho, s'got nüm lang!

- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Das hani scho gwüsst-Vize- hat geschrieben:Obe zahlsch 46.--. Da ich nid weiss wieviel die unde koschte, muesch sälber rächneAber so wie ich di kenn, bringsch das no z'stand...
![]()

SCONVOLTS BASILEA 98
- -Vize-
- Erfahrener Benutzer
Dängg mir au, es isch nur Differänz wo me muess zahle! Es entstoht jo nid wirklich e Mehrufwand für dr FCB, wenn eine die Tix duet imdüschle. Also sprich, me zahlt die 13.-- eifach noch.SCAR hat geschrieben:Das hani scho gwüsst, i ha jo söttigi, aber e paar Kollege nit, die wän au uffe, hän aber nur Tix für unte..meinsch dä meint mit Ufpris eifach nur d Priisdifferänz vo unte zu obe (vo 33.- uf 46.-, also die 13 .- Prisdifferänz bzw. Ufpris)..? Ha gmeint, vilicht redet är vomene Ufpris zum normale Pris, also nit nur die 13.- Differenz, sondern no irgend e Bearbeitigsgebühr...
- altjoggeli
- Erfahrener Benutzer
Nur die 13.-Fr Ufpris wärde vrrächnet!gruss und ab uf ä Balkon..SCAR hat geschrieben:Das hani scho gwüsst, i ha jo söttigi, aber e paar Kollege nit, die wän au uffe, hän aber nur Tix für unte..meinsch dä meint mit Ufpris eifach nur d Priisdifferänz vo unte zu obe (vo 33.- uf 46.-, also die 13 .- Prisdifferänz bzw. Ufpris)..? Ha gmeint, vilicht redet är vomene Ufpris zum normale Pris, also nit nur die 13.- Differenz, sondern no irgend e Bearbeitigsgebühr...
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
wird dies im forum noch kommuniziert oder soll man sich in der kurve informieren?Faktion Basel hat geschrieben:Aber aigentlich is jo glich wievieli Basler mir wärde syy, hauptsach die richtige sind derte wo au ordentlich stimmig mache und alles wärde für e FCB due.
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
-
- Erfahrener Benutzer
im hüttige 20min. (s.7) stooht:
Ab sofort können im Fanshop des FC Basel weitere 400 Tickets für das Uefa-Cup-Gruppenspiel HSV-FCB vom 20. Dezember gekauft werden.
Ab sofort können im Fanshop des FC Basel weitere 400 Tickets für das Uefa-Cup-Gruppenspiel HSV-FCB vom 20. Dezember gekauft werden.
F.R.B. - Freie Republik Basel
Flug-Hotel-Ticket HSV-FCB
Ich verkaufe meine Tickets, Westtribüne im Block 15A.
Da ich leider nicht nach Hamburg gehen kann....grrrr.
infos in der Ticketbörse
Sami
Da ich leider nicht nach Hamburg gehen kann....grrrr.

infos in der Ticketbörse
Sami
- el presidente
- Erfahrener Benutzer