danke mladen!

Alles über Fussball, ausser FCB.
Benutzeravatar
BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 2472
Registriert: 13.02.2005, 11:57
Wohnort: Maksimir

Beitrag von BadBlueBoy »

Das immer wieder aufkeimende Geheule der Petric Hasser ist für mich schon lange ein purer Genuss ! Selten kann man so viele degenerierte, kleinschwänzige, von der Welt verstossene Typen auf einem Haufen sehen.
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Benutzeravatar
seth
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1377
Registriert: 27.07.2006, 16:57
Wohnort: Bern/D4, frog di duure

Beitrag von seth »

BadBlueBoy hat geschrieben:Das immer wieder aufkeimende Geheule der Petric Hasser ist für mich schon lange ein purer Genuss ! Selten kann man so viele degenerierte, kleinschwänzige, von der Welt verstossene Typen auf einem Haufen sehen.
gibs zue, du willsch nur närvigschte user 2007 wärde :)
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Yazid
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 6686
Registriert: 11.07.2006, 09:21

Beitrag von Yazid »

The Dome's Bemerkig het nüt mit Petric-Hass z'tue...
S'närvt eifach, dass wenn irgend e Kroat es schafft, ei Bei vors andere z'stelle, es do inne grad immer e usfiehrlichi Brichterstattig muess gäh...

Shurrican
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 3501
Registriert: 04.01.2005, 15:39
Wohnort: Münchestai, verboteni Stadt

Beitrag von Shurrican »

Yazid hat geschrieben: S'närvt eifach, dass wenn irgend e Kroat es schafft, ei Bei vors andere z'stelle, es do inne grad immer e usfiehrlichi Brichterstattig muess gäh...
die ustascha ist noch lange nicht gestorben...
FOOTBALL'S LIFE!

Benutzeravatar
Balisto
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 4195
Registriert: 07.12.2004, 16:07
Wohnort: Sansibar

Beitrag von Balisto »

BadBlueBoy hat geschrieben:Das immer wieder aufkeimende Geheule der Petric-Hasser ist für mich schon lange ein purer Genuss!
Ach komm hör auf zu weinen. Du weisst ganz genau, wie es einem Spieler mit
Petrićs Vorgeschichte auf dem Balkan ergangen wäre. So ein Wechsel wäre
nie zustande gekommen oder der Spieler müsste 24 Stunden um sein Leben
fürchten. Würde es Dinamo betreffen, wäre deine Meinung um 180° verkehrt.

Wenn du es nicht verstehst, liest du am besten nochmals den zweiten Teil
von Stiffmeisters erstem Satz - dreimal laut und deutlich...

Benutzeravatar
SCAR
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 4056
Registriert: 07.12.2004, 12:51
Wohnort: Muggestai,Baselbeat..D5

Beitrag von SCAR »

The Dome hat geschrieben: es schint jo die meischte fans do inne nid wirklich z interessiere, was die kroatische helde so mache. do sind jo d italiener do inne richtig agnehm. die lönd au emol e gleigeheit us ihri landsmänner z verherrliche.
Was für "Fans do inne"? Fans vom "Fussball" Forum...? Mit kroatische Helde meinsch wohrschins Rakitic und Petric (anders isch nit ersichtlich)! Sött das im FCB teil dr Fall si, würd i s au nit vrstoh, aber do dr Thread klar und dütlich kennzeichnet und im Forum "Fussball" isch, cha me das au ganz eifach nit aklicke, wenns eim nit passt. Me weiss genau uf was me sich bi somene Thread ilosst, ha nach em erschte Bitrag scho gwüsst wie sich das Ganze do inne entwicklet...und i ha das miteme schmunzle gmacht und i schmunzle hüt no, wil s genau eso usecho isch...Frog mi ächt wie me sich über so Sache no cha närve. Ich bi au überhaupt kei Fründ vo ihm gsi (und au jetzt binis nit), aber är isch wäg, die einte interessierts no wasr macht, die andere nit, aber schlussändlich isch er e EX FCB Fuessballer wie ne Atouba au gsi isch (usser dassr mehr Gegner het und ei extreme Kroate Fründ wo e Wahl verliere wird.. :D ) und dorum het e Petric Thread schlussändlich die glich Daseinsberächtigung wie ne Atouba Thread...Dört stört sich komischerwiis kein ab ere usführliche Brichterstattig...Chindergarte, beidsits!
SCONVOLTS BASILEA 98

Benutzeravatar
The Dome
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1116
Registriert: 04.01.2005, 19:08
Wohnort: Verbotene Stadt

Beitrag von The Dome »

SCAR hat geschrieben:Was für "Fans do inne"? Fans vom "Fussball" Forum...? Mit kroatische Helde meinsch wohrschins Rakitic und Petric (anders isch nit ersichtlich)! Sött das im FCB teil dr Fall si, würd i s au nit vrstoh, aber do dr Thread klar und dütlich kennzeichnet und im Forum "Fussball" isch, cha me das au ganz eifach nit aklicke, wenns eim nit passt. Me weiss genau uf was me sich bi somene Thread ilosst, ha nach em erschte Bitrag scho gwüsst wie sich das Ganze do inne entwicklet...und i ha das miteme schmunzle gmacht und i schmunzle hüt no, wil s genau eso usecho isch...Frog mi ächt wie me sich über so Sache no cha närve. Ich bi au überhaupt kei Fründ vo ihm gsi (und au jetzt binis nit), aber är isch wäg, die einte interessierts no wasr macht, die andere nit, aber schlussändlich isch er e EX FCB Fuessballer wie ne Atouba au gsi isch (usser dassr mehr Gegner het und ei extreme Kroate Fründ wo e Wahl verliere wird.. :D ) und dorum het e Petric Thread schlussändlich die glich Daseinsberächtigung wie ne Atouba Thread...Dört stört sich komischerwiis kein ab ere usführliche Brichterstattig...Chindergarte, beidsits!
Du muesch jetzt nid z gfühl ha, dass ich mich nerv wege dem. au ich weiss, dass die diskussione immer öppe glich usechömed. ich frog mich nur, werums do inne so user hed, wie dr rotoloso und dr bbb, bi dene me eifach muess s gfühl ha, dene sigs verdammt langwilig, dass sie do inne soviel bitrag müend schriebe, wo eigentlich kei sau wirklich interessiert. noch joore setts jo langsam klar sie, dass dr bbb dr petric ahimmled und dr rotoloso ihn hasst. fänd nur chli agnehmer, wenn dr bbb au langsam würd begriffe, dass die diskussione nur no langwile, do isch dr rotoloso richtig fortschrittlich.
und was du mit em atouba genau willsch sage, weiss ich nid. de goht mir genau so am arsch verbi, wie alli andere ex fcb spieler. und nei ich hass keine, will er dr fcb verloht. die spieler sind mir nachem wechsel eifach glich gültig.

PastaBasta!
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 560
Registriert: 08.12.2004, 17:17

Beitrag von PastaBasta! »

BadBlueBoy hat geschrieben:Das immer wieder aufkeimende Geheule der Petric Hasser ist für mich schon lange ein purer Genuss ! Selten kann man so viele degenerierte, kleinschwänzige, von der Welt verstossene Typen auf einem Haufen sehen.
Exakt!

Oder können es hier einige nicht ertragen, dass Mladen Petric zu mehr fähig ist, als in der "Gürklig" zu spielen?
Eine schöne Frau wäre dumm, wenn sie auch noch klug wäre.

Steuern müssen sein. Aber bei der Vergnügungssteuer hört der Spass auf!

Für ein "GRIFFIGES" Anti Hooligan Gesetz!

PastaBasta!
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 560
Registriert: 08.12.2004, 17:17

Beitrag von PastaBasta! »

panda hat geschrieben:an der Cupsieger-Feier hat er aber etwas von wegen "wir holen das Double" versprochen - kurz bevor er in Dortmund unterschrieb.

Eigentlich hatte ich erwartet dass er aus seinen Fehlern lernt, die Lüge an der Feier bewies aber das Gegenteil.
Und? Machst Du Deinen Arbeitgeber schlecht, bevor Du einen neuen Arbeitsvertrag unterschrieben hast?

Als er das vom "Double" gesagt hat, war er immer noch im Besitze eines gültigen Vertrages mit dem FC Basel!
Eine schöne Frau wäre dumm, wenn sie auch noch klug wäre.

Steuern müssen sein. Aber bei der Vergnügungssteuer hört der Spass auf!

Für ein "GRIFFIGES" Anti Hooligan Gesetz!

PastaBasta!
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 560
Registriert: 08.12.2004, 17:17

Beitrag von PastaBasta! »

HYPNOS hat geschrieben:wer ist eigentlich mladen petric?
ein kroate, der bei dortmund spielt, nicht mehr und nicht weniger.abhacken!
Was willst Du ihm "abhacken"? :D
Eine schöne Frau wäre dumm, wenn sie auch noch klug wäre.

Steuern müssen sein. Aber bei der Vergnügungssteuer hört der Spass auf!

Für ein "GRIFFIGES" Anti Hooligan Gesetz!

Benutzeravatar
The Dome
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1116
Registriert: 04.01.2005, 19:08
Wohnort: Verbotene Stadt

Beitrag von The Dome »

PastaBasta! hat geschrieben:Und? Machst Du Deinen Arbeitgeber schlecht, bevor Du einen neuen Arbeitsvertrag unterschrieben hast?

Als er das vom "Double" gesagt hat, war er immer noch im Besitze eines gültigen Vertrages mit dem FC Basel!
Das isch jetzt e sehr eigewilligi interpretation. :D

Benutzeravatar
Balisto
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 4195
Registriert: 07.12.2004, 16:07
Wohnort: Sansibar

Beitrag von Balisto »

PastaBasta! hat geschrieben:Und? Machst Du Deinen Arbeitgeber schlecht, bevor Du einen neuen Arbeitsvertrag unterschrieben hast?

Als er das vom "Double" gesagt hat, war er immer noch im Besitze eines gültigen Vertrages mit dem FC Basel!
:rolleyes:

Hätte ja nichts von Double schwafeln müssen.

Benutzeravatar
SCAR
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 4056
Registriert: 07.12.2004, 12:51
Wohnort: Muggestai,Baselbeat..D5

Beitrag von SCAR »

The Dome hat geschrieben:Du muesch jetzt nid z gfühl ha, dass ich mich nerv wege dem. au ich weiss, dass die diskussione immer öppe glich usechömed. ich frog mich nur, werums do inne so user hed, wie dr rotoloso und dr bbb, bi dene me eifach muess s gfühl ha, dene sigs verdammt langwilig, dass sie do inne soviel bitrag müend schriebe, wo eigentlich kei sau wirklich interessiert. noch joore setts jo langsam klar sie, dass dr bbb dr petric ahimmled und dr rotoloso ihn hasst. fänd nur chli agnehmer, wenn dr bbb au langsam würd begriffe, dass die diskussione nur no langwile, do isch dr rotoloso richtig fortschrittlich.
und was du mit em atouba genau willsch sage, weiss ich nid. de goht mir genau so am arsch verbi, wie alli andere ex fcb spieler. und nei ich hass keine, will er dr fcb verloht. die spieler sind mir nachem wechsel eifach glich gültig.
Mol ehrlich: Was erwartisch vo somene Thread? Für was luegsch do ine und ägerisch di? Wenns di nit interessiert ischs doch glich was do inne abgoht, schliesslich willsch jo denn keini Infos über ihn wenn s di nit intressiert und das bechunnsch jo denn au nit...was de bechunsch isch e Fight zwüsche Anti's und Pro's wo mi eifach nur amüsiert...Äntwäder gits hundert Bitäg wo "danke Mladen" für die Ussag schribe und dr Räscht interessierts nit, oder es git e Pro/Anti Diskussion, das isch doch vo afang a klar und die zwei erwähnte sind lang nit die einzige wo Pro und Contra, immer und immer wieder Diskussione führe...: Also äntwäder me nimmts schmunzelnd zur Kentniss wie sie sich alli uf e Deckel gän, me macht mit, oder me lossts und luegt s Thema gar nit a...E Vrglich mit eme Atouba Thread hani nur us als Vrglich welle bringe wäg em "Problem" dass dr BBB d Kroate immer wieder lobt, zum zeige dass es kei Sau würd störe, wenn imene Atouba Thread e Kameruner die ganz Zyt vo "geile Siech" und "Kamerun isch toll" würd schwätze...do s aber do inne um e Petric goht wo nit so beliebt gsi isch bi gwüssne, stört me sich denn plötzlich au über s generelle "Kroate in Himmel lüpfe" vo eim User wo Kroat isch und wo ändets.., imene Pro und Anti Thread... ;)

E sachlich Petric Thread wirds NIE gäh und au dr Rotoloso wird widr mol sini Dääg ha, woner Luscht het dr MP in d Pfanne zhuae, mit sinere Signatur machtrs übrigens sowieso mit jedem Bitrag... ;)
SCONVOLTS BASILEA 98

PastaBasta!
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 560
Registriert: 08.12.2004, 17:17

Beitrag von PastaBasta! »

Balisto hat geschrieben: :rolleyes:

Hätte ja nichts von Double schwafeln müssen.
Wäre aber auch nicht verboten gewesen, davon zu reden!
Eine schöne Frau wäre dumm, wenn sie auch noch klug wäre.

Steuern müssen sein. Aber bei der Vergnügungssteuer hört der Spass auf!

Für ein "GRIFFIGES" Anti Hooligan Gesetz!

Benutzeravatar
The Dome
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1116
Registriert: 04.01.2005, 19:08
Wohnort: Verbotene Stadt

Beitrag von The Dome »

PastaBasta! hat geschrieben:Wäre aber auch nicht verboten gewesen, davon zu reden!
Nicht verboten aber sehr sehr sehr ungeschickt.

Benutzeravatar
BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 2472
Registriert: 13.02.2005, 11:57
Wohnort: Maksimir

Beitrag von BadBlueBoy »

Immer wieder bemerkenswert, wie gewisse Arschlöcher zu überhaupt keinem Thema was zu sagen haben, aber ausgerechnet in den MP und dem Hass Fred den Internet-Max machen.. seit Jahren. Haben keine eigene Meinung zu irgendetwas, vollstes Assigebahren, Zimmertemperatur IQ.

Auffallend...
Wenn ein FCB Spiel läuft, liest man nachträglich von diesen pseudostolzen möchtegern rotblauen Würstchen aka Balisto, The Dome, stiffmeister (welch krankes Fleisch) und dem ganzen Think-negative Gesocks, Kommentare wie "Tooor" und Super FCB, während andere im Stadion das Team anfeuern. Pure Doppelmoral.

Und ja, ich haue jedem der möchte sofort mit Wonne die Fresse ein -> PN :D
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Benutzeravatar
Balisto
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 4195
Registriert: 07.12.2004, 16:07
Wohnort: Sansibar

Beitrag von Balisto »

Hehe, wenn man nicht auf Beiträge eingehen möchte, dann gibts kroatische
Rundumschläge. Zu deiner Kenntnisnahme: Habe JK und fahre paar hundert
Kilometer pro Spiel.
Na wenigstens hast du jetzt den Stiffmeister-Beitrag auswendig gelernt. Bild

Benutzeravatar
The Dome
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1116
Registriert: 04.01.2005, 19:08
Wohnort: Verbotene Stadt

Beitrag von The Dome »

SCAR hat geschrieben:Mol ehrlich: Was erwartisch vo somene Thread? Für was luegsch do ine und ägerisch di? Wenns di nit interessiert ischs doch glich was do inne abgoht, schliesslich willsch jo denn keini Infos über ihn wenn s di nit intressiert und das bechunnsch jo denn au nit...was de bechunsch isch e Fight zwüsche Anti's und Pro's wo mi eifach nur amüsiert...Äntwäder gits hundert Bitäg wo "danke Mladen" für die Ussag schribe und dr Räscht interessierts nit, oder es git e Pro/Anti Diskussion, das isch doch vo afang a klar und die zwei erwähnte sind lang nit die einzige wo Pro und Contra, immer und immer wieder Diskussione führe...: Also äntwäder me nimmts schmunzelnd zur Kentniss wie sie sich alli uf e Deckel gän, me macht mit, oder me lossts und luegt s Thema gar nit a...E Vrglich mit eme Atouba Thread hani nur us als Vrglich welle bringe wäg em "Problem" dass dr BBB d Kroate immer wieder lobt, zum zeige dass es kei Sau würd störe, wenn imene Atouba Thread e Kameruner die ganz Zyt vo "geile Siech" und "Kamerun isch toll" würd schwätze...do s aber do inne um e Petric goht wo nit so beliebt gsi isch bi gwüssne, stört me sich denn plötzlich au über s generelle "Kroate in Himmel lüpfe" vo eim User wo Kroat isch und wo ändets.., imene Pro und Anti Thread... ;)

E sachlich Petric Thread wirds NIE gäh und au dr Rotoloso wird widr mol sini Dääg ha, woner Luscht het dr MP in d Pfanne zhuae, mit sinere Signatur machtrs übrigens sowieso mit jedem Bitrag... ;)
Wie gschriebe, es ärgeret mi nid. ;) es tuet au mich eher amüsiere. ich frog mi numme, was gwüssi lüt do inne für problem hend, dass sie immer wieder ufem gliche thema müend umehacke. ha jo kei problem, wenn öpper fan isch vomene bestimmte spieler. aber au denn erwart ich, dass er viellicht chli kritisch cha über de spieler diskutiere, will dorum gohts jo imene forum. es goht doch drum meinige usztusche und drüber z diskutiere. wenn mer nur immer wider die gliche statements muess useloh, macht doch das ganz kei spass, usser sich grad ab dere sturheit z amüsire. derbi gohts mir nid nur ume petric. do gits au no zum bispiel dr chancellor, wo immer und immer wieder mit sim ba chund. und es zitlang hed federli immer wider müesse zeige, dass sie nüt vom zanni haltet. und nid z vergesse alli di wo gern dr gross oder s gigi würde useschiesse. ich bi dr meinig, dass grad e sportler nid immer die glich gueti leischtig bringt. unds denn kei sinn macht immer die gliche in himmel z lobe und die gliche fertig z mache. ich schrieb das ganze do inne, will dr petric grad e chli e extremfall isch, meins aber eher allgmein.

Benutzeravatar
The Dome
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1116
Registriert: 04.01.2005, 19:08
Wohnort: Verbotene Stadt

Beitrag von The Dome »

BadBlueBoy hat geschrieben: Wenn ein FCB Spiel läuft, liest man nachträglich von diesen pseudostolzen möchtegern rotblauen Würstchen aka Balisto, The Dome, stiffmeister (welch krankes Fleisch) und dem ganzen Think-negative Gesocks, Kommentare wie "Tooor" und Super FCB, während andere im Stadion das Team anfeuern. Pure Doppelmoral.
cool blibe! wenn di ufregsch, denn gisch zue, dass du die ganzi diskussion ernscht nimmsch. ;) ich möcht di nur a das erinnere:
Das immer wieder aufkeimende Geheule der Petric Hasser ist für mich schon lange ein purer Genuss ! Selten kann man so viele degenerierte, kleinschwänzige, von der Welt verstossene Typen auf einem Haufen sehen.
also wenns e gnuss sell si, denn dörfsch di nid ufrege, isch nid guet fürs herz.
und no zum thema. ich gseh do grad, dass au du e jk bsitzisch. anderscht chan ich nid verstoh, dass du do sone quatsch uselosch.

Benutzeravatar
BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 2472
Registriert: 13.02.2005, 11:57
Wohnort: Maksimir

Beitrag von BadBlueBoy »

Balisto hat geschrieben:Rundumschläge. Zu deiner Kenntnisnahme: Habe JK und fahre paar hundert
Kilometer pro Spiel.
Ich kenne Dich Balisto, bist nicht anonym. Hab dich mal beim D Ausgang in so einem Slovaken Nati Dress am FCB Match gesehen. Weiss Du, ich fahre auch +100km pro Match, für das letzte Spiel bin ich 16h gefahren. Müssen wir den Schwanz noch mehr vergleichen ? Bist trotzdem die gleiche Deppenliga wie die anderen genannten.
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Benutzeravatar
BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 2472
Registriert: 13.02.2005, 11:57
Wohnort: Maksimir

Beitrag von BadBlueBoy »

The Dome hat geschrieben:cool blibe! wenn di ufregsch, denn gisch zue, dass du die ganzi diskussion ernscht nimmsch. ;) ich möcht di nur a das erinnere:.
beachte den Smilie bei meinem Post. Muss ich mich zu dir durchfragen ? :D
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Benutzeravatar
Balisto
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 4195
Registriert: 07.12.2004, 16:07
Wohnort: Sansibar

Beitrag von Balisto »

Würdest du mal Rundumschläge sein lassen und hierzu Stellung nehmen, würde
ich mir "Klarstellungen" sparen (was du dann "Schwanzvergleich" nennst...).
"Slowaken-Nati-Dress"... :rolleyes: :rolleyes: Du bist ja lustich...

Benutzeravatar
The Dome
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1116
Registriert: 04.01.2005, 19:08
Wohnort: Verbotene Stadt

Beitrag von The Dome »

BadBlueBoy hat geschrieben:beachte den Smilie bei meinem Post. Muss ich mich zu dir durchfragen ? :D
trotz em smilie am schluss isch e gwüsse aggresivität use z ghöre. ;) usserdem weiss ich nid, was a persönliche beleidigunge sell luschtig sie, au mit smilie nid. :confused:

Edit: dass dr letscht satz nid ernscht gmeint hesch isch mir scho klar.

PastaBasta!
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 560
Registriert: 08.12.2004, 17:17

Beitrag von PastaBasta! »

The Dome hat geschrieben:Nicht verboten aber sehr sehr sehr ungeschickt.
Das Problem ist nicht was MP gesagt hat, das Problem ist was ein Teil der "Volldeppen" (z.T. auch Fans genannt) glauben! :D
Eine schöne Frau wäre dumm, wenn sie auch noch klug wäre.

Steuern müssen sein. Aber bei der Vergnügungssteuer hört der Spass auf!

Für ein "GRIFFIGES" Anti Hooligan Gesetz!

Benutzeravatar
The Dome
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1116
Registriert: 04.01.2005, 19:08
Wohnort: Verbotene Stadt

Beitrag von The Dome »

PastaBasta! hat geschrieben:Das Problem ist nicht was MP gesagt hat, das Problem ist was ein Teil der "Volldeppen" (z.T. auch Fans genannt) glauben! :D
Du hast bestimmt recht. Es ist naiv zu glauben, dass etwas was ein Spieler nach dem letzen Spiel der Saison sagt, am ersten Tag der nächsten Saison noch gilt. Nur bei einem Spieler mit einer Vergangenheit wie Petric erwarte ich etwas mehr Fingerspitzengefühl. Auch wenn ich Petric nicht besonders mag, bin ich der Meinung, dass er aus der Vergangenheit gelernt hat und eigentlich dieses Fingerspitzengefühl hätte.

Benutzeravatar
BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 2472
Registriert: 13.02.2005, 11:57
Wohnort: Maksimir

Beitrag von BadBlueBoy »

Balisto hat geschrieben:Wenn du mal darauf eingehen würdest:

http://www.fcbforum.ch/showpost.php?p=8 ... stcount=89,

statt Rundumschläge auszuteilen, dann müsste ich dir meinen Schwanz gar nicht präsentieren.
Und Slowaken-Nati-Dress? Mach dich nicht noch lächerlicher.
Dochdoch.. das warst garantiert du. Vor ca 3 Jahren. bist ein schmächtiges Bürschchen, 175 gross, lange dunkle Haare. Ich krieg euch alle, wenn ich will.

Was soll ich auf solche Kackbeiträge wie dem oben erwähnten eingehen ? Hast ja keine Ahnung vom Balkan. Die Tschechen hassen euch wie die Pest und du prollst hier von einem Titel der Tschechoslowakei.. pahhh, schäm dich. Wären die Jugos Weltmeister geworden, würde ich es nicht mal zu Kenntnis nehmen, weil mich dieses Kommunistenregime niemals interessierte.
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Benutzeravatar
Balisto
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 4195
Registriert: 07.12.2004, 16:07
Wohnort: Sansibar

Beitrag von Balisto »

Ich würde nie ein Natidress kaufen, langt das?

Und liess doch die Posts genau durch, bevor du darauf eingehst. Kannst
ja das Wort Balkan weglassen und durch Kroatien ersetzen. Kein Spieler
wäre bei einem solchen Wechsel ungeschoren davongekommen - Schal
verbrannt und dann meinetwegen von Hajduk zu Dinamo.

Die Tschechen hassen uns, ja klar. Darum gabs ja auch Krieg und Tote
bei der Teilung und Randale bei Fussball- und Eishockey-Länderspielen.

So bin hier fertig, kannst mit den anderen weiterspielen.

Benutzeravatar
Stiffmeister
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 316
Registriert: 18.07.2006, 01:28

Beitrag von Stiffmeister »

BadBlueBoy hat geschrieben:Immer wieder bemerkenswert, wie gewisse Arschlöcher zu überhaupt keinem Thema was zu sagen haben, aber ausgerechnet in den MP und dem Hass Fred den Internet-Max machen.. seit Jahren. Haben keine eigene Meinung zu irgendetwas, vollstes Assigebahren, Zimmertemperatur IQ.

Auffallend...
Wenn ein FCB Spiel läuft, liest man nachträglich von diesen pseudostolzen möchtegern rotblauen Würstchen aka Balisto, The Dome, stiffmeister (welch krankes Fleisch) und dem ganzen Think-negative Gesocks, Kommentare wie "Tooor" und Super FCB, während andere im Stadion das Team anfeuern. Pure Doppelmoral.

Und ja, ich haue jedem der möchte sofort mit Wonne die Fresse ein -> PN :D
Bi sit em Summer (vo de Pflichtspiel) nur gege Mattersburg, Sarajevo, Xamax, Zagreb und Sitte nit drbi gsi (notürlich nur usswärts) also hör uf so scheiss verzelle und versuech mol mich z quote woni während eme FCB Matsch im Forum bi.

Mach di nit lächerlich und verzell kai Lügemärli
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!

Benutzeravatar
BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 2472
Registriert: 13.02.2005, 11:57
Wohnort: Maksimir

Beitrag von BadBlueBoy »

Balisto hat geschrieben:Ich würde nie ein Natidress kaufen, langt das?

Und liess doch die Posts genau durch, bevor du darauf eingehst.

So bin hier fertig, kannst mit den anderen weiterspielen.
Prosinecki spielte bei einem Hassverein in Belgrad, was für jeden Kroaten schlimmer ist, als einen Berg von Anti-Club Schals abzufackeln. Er lebt noch immer, obwohl er anschliessend zu Dinamo zurückkehrte. Wie gesagt... hast keine Ahnung Du blöder Schnorri. Dieses Getue ist bei einigen "Fans" hier einzigartig. Hat nichts mit Sport zu tun, sondern nur mit ihren eigenen persönlichen Problemen.
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Benutzeravatar
BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 2472
Registriert: 13.02.2005, 11:57
Wohnort: Maksimir

Beitrag von BadBlueBoy »

Stiffmeister hat geschrieben:Bi sit em Summer (vo de Pflichtspiel) nur gege Mattersburg, Sarajevo, Xamax, Zagreb und Sitte nit drbi gsi (notürlich nur usswärts) also hör uf so scheiss verzelle und versuech mol mich z quote woni während eme FCB Matsch im Forum bi.

Mach di nit lächerlich und verzell kai Lügemärli
Und was für Märli soll ich erzählen ? Soll Angelo die gelöschten Livefreds vom Backup-Band spuhlen, oder muss man dich inflagranti erwischen du grosser FCB Fan. Jämmerlich, wie du deinen Club nicht mal bei UEFA HEIMspielen besuchst, und hier einen auf grosse Ehre und Stolz maxt. Unterschti !!!
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Gesperrt