Wer soll den pott holen? (2)
- seth
- Erfahrener Benutzer
espana, france
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Natürlich Italien. Und falls Italien nicht schaffen sollte, dann bitte irgendeiner von denen:
Schweiz, Tschechen, Schweden oder Holland
Schweiz, Tschechen, Schweden oder Holland
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
- Snowy
- Erfahrener Benutzer
Ich weiss, es gilt als absolut uncool und unsexy do inne für d Schwiizer Nati zsi...
Aber inere Abstimmig mitem Titel "Wer soll den Pott holen" nit emol d CH erwähne... Hallo?
Bi für d SChwiiz.
Obwohl ich am Köbi und sine SFV Kollege vo Herze e grandiosi Niederlag wünsch!
Ha sozusage "dr Fünfer und s Weggli". Bi Niederlage freu mi "für" dr Köbeli, und bime Sieg freu mi als Schwiizer.
Ansunschte muesi sage, dasssi keim einzige TEam Duume drugg... Mini Favorite hends nit gschafft. --> Norwäge, England, Dänemark
Aber inere Abstimmig mitem Titel "Wer soll den Pott holen" nit emol d CH erwähne... Hallo?
Bi für d SChwiiz.
Obwohl ich am Köbi und sine SFV Kollege vo Herze e grandiosi Niederlag wünsch!
Ha sozusage "dr Fünfer und s Weggli". Bi Niederlage freu mi "für" dr Köbeli, und bime Sieg freu mi als Schwiizer.
Ansunschte muesi sage, dasssi keim einzige TEam Duume drugg... Mini Favorite hends nit gschafft. --> Norwäge, England, Dänemark
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=26786Snowy hat geschrieben:Ich weiss, es gilt als absolut uncool und unsexy do inne für d Schwiizer Nati zsi...

give me the ball, you motherfucker!
- basilea2002
- Erfahrener Benutzer