miesst die Sängere aigentlig nit "Tagigall" haisse wenn sie um die Uhrzyt ummepiept?
ha nur eis album, und wasi bis jetzt ha chönne useghöre isch, dass si aston villa fan sind.El Capullo hat geschrieben:hetts pro ManU resp. Anti-Gunner Lieder druff?
das sin maischtens Black- oder Death-Metal Bands (vyylfach us Skandinavie)green_day hat geschrieben:han grad dr best of fcbforum thread gläse und dört häts en link drinne wo zum original of was losed ihr ez grad für musig? thread got... chömed uf dä erschte site es paar metal bands vor, eze aber zu minnere frog:
wieso hän di meischte, oder vieli metal bands immer so nääme wie als öbs e band us em herr der ringe wäri? ich meine naglfar dönt jo nid grad menschlich?![]()
ja ich weiss, ich kumm nid drus bi metal![]()
Und jetzt muess me sich eifach no überlege, vo wo dass dr Tolkien sini Näme im Herr der Ringe härgnohett...El Capullo hat geschrieben:das sin maischtens Black- oder Death-Metal Bands (vyylfach us Skandinavie)
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
vili Metalbands beziehn ihri Textinhält uf Sagene oder Mythologie. Kunnt au immer ganz uf d Metalrichtig druf ah. Dr Tolkien isch aber sicherlig dr Name- bzw. Ideegäber für vili Metalbands gsi.green_day hat geschrieben:han grad dr best of fcbforum thread gläse und dört häts en link drinne wo zum original of was losed ihr ez grad für musig? thread got... chömed uf dä erschte site es paar metal bands vor, eze aber zu minnere frog:
wieso hän di meischte, oder vieli metal bands immer so nääme wie als öbs e band us em herr der ringe wäri? ich meine naglfar dönt jo nid grad menschlich?![]()
ja ich weiss, ich kumm nid drus bi metal![]()