boykott vom basler-lied

Diskussionen rund um den FCB.
Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

shady hat geschrieben:na ja asse, hesch nid ganz unrächt, aber villicht doch e bitzeli übertribe.
vorem spiel, in dr pause und evtl sogar nachem spiel darf vo mir uss ruhig muusig laufe.
s isch immerno e frog vo dr lutstärki.
mol abgseh vo dämm läckerli hintergrund bim text, isch gester vor allem d muusig vill z lut gsi!

d frog isch doch eh wieso dä text muess ibländet wärde!?
roma-derby, 3h vorem spiel sind d kurvene bereits gfüllt. ab 3h vorem ahpfiff gohts los mit dr stimmig, mitem ihsinge, wenn d spieler denn ufs feld kömme isch d stimmig uffem höhepunkt...han ussert dr speaker kei sekunde musik ghört..musik isch eifach öppis wo sich ihbürgeret het und vo vielne akzeptiert und gwünscht wird, will sie nit bereit sind selber für unterhaltig sorge...

bös gseit laufts uf dr punkt usse: öppis bitrage oder konsumiere...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

rhyschiffer1893 hat geschrieben:bla bla bla gnä gnä gnä
Meine güte hör doch eifacht uff do im forum d Capos in Frog stell. Das isch lächerlich!

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer
Beitrag von rhyschiffer1893 »

geforce hat geschrieben:Meine güte hör doch eifacht uff do im forum d Capos in Frog stell. Das isch lächerlich!
Luschtig, vom SFV über d Schischi bis zum Baslerlied (!!!) darf me alles in Frog stelle.

Aber d Capos sinn unberüehrbar oder wie?!?!?
:mad:
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch :D

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Eine Hymne wäre halt schon etwas geiles.... So wie z.B. Liverpool oder Barca.... Damit man einfach weiss, wer Herr im Haus ist und man dann stets mit Basel in Verbindung bringt
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Eine Hymne wäre halt schon etwas geiles.... So wie z.B. Liverpool oder Barca.... Damit man einfach weiss, wer Herr im Haus ist und man dann stets mit Basel in Verbindung bringt
Ja ja, das wäre an und für sich scho was, nur ist unsere 'Hymne' im moment eher ein Lacher do ca. 75% des Stadions keinen Mucks von sich geben...
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

rhyschiffer1893 hat geschrieben: Aber d Capos sinn unberüehrbar oder wie?!?!?
Nei, absolut nitt. Aber wie wärs wenn Du das Thema amene Mäntigzoobe im FP diräggt mit Ihne agohsch und nitt do im Internet umegiftelisch?! Isch nur e Froog vom Astand...
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

rhyschiffer1893 hat geschrieben:Luschtig, vom SFV über d Schischi bis zum Baslerlied (!!!) darf me alles in Frog stelle.

Aber d Capos sinn unberüehrbar oder wie?!?!?
Bitte lis dr mi satz nomol dure.. denn wird dir uffalle das d' wörter "do im forum"
vorkömme.
Du dörfsch dini Meinig jo sage aber nit im Forum. Sache wo in dr Kurve ablaufe sölle au in dr Kurve blibe.
geforce hat geschrieben:Es git e jede Maendig e Träff im FP. Dört chasch dini Meinig über so Theme kuntdue.. und driber au mit de Verantwortlige disskutiere.
Und wenn de nit ins FP go wilsch und amene Match di nit getrausch de Capos d Meinig sage chasch au an info@muttenzerkurve.ch schribe..

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

geforce hat geschrieben:wenn nur dr underschti teil vo dr mk singt denn chöne au d capos nüt mache.. die mache scho ihr beschts. jetzt au mit de Alage sött jede mitbecho was gsunge wird... abere ebe wenn hald nur 100 unde mitsinge...
jo. scho in dr mitti wo ich stand isch me oft eine vo wenige wo no mitmacht..nur bi paar lieder findet sich dr grossi teil guet gnue zum sini stimm z geh :(
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Chartking
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chartking »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Eine Hymne wäre halt schon etwas geiles.... So wie z.B. Liverpool oder Barca.... Damit man einfach weiss, wer Herr im Haus ist und man dann stets mit Basel in Verbindung bringt
Richtig! Aber bitte etwas mit mehr Dampf, Leidenschaft und Ohrwurm-Effekt. Dann klappts auch wieder mit dem Mitsingen!

shady
Erfahrener Benutzer

Beitrag von shady »

Asselerade hat geschrieben:roma-derby, 3h vorem spiel sind d kurvene bereits gfüllt. ab 3h vorem ahpfiff gohts los mit dr stimmig, mitem ihsinge, wenn d spieler denn ufs feld kömme isch d stimmig uffem höhepunkt......
Das wär jo scho geil, aber mir hän jo scho problem währendem spiel.
Die meischte bruche doch zum bischbil nach dr halbzit 10min bis si merge das s spiel wieder agfange het.
Bim derby gege d stricher würd uns das villicht au glingeu2026.zumindest e halb stund vor spielbeginn. Aber suscht binis nid so überzügt dass uns so öbis würd glingeu2026.
declaravit iam mortuum vivere

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

shady hat geschrieben:Das wär jo scho geil, aber mir hän jo scho problem währendem spiel.
Die meischte bruche doch zum bischbil nach dr halbzit 10min bis si merge das s spiel wieder agfange het.
Bim derby gege d stricher würd uns das villicht au glingeu2026.zumindest e halb stund vor spielbeginn. Aber suscht binis nid so überzügt dass uns so öbis würd glingeu2026.
jo du bisch nit so überzügt dass uns das glingt. ich au nit.. wasi aber weiss, isch dass es niemols numme 20min wird gäh, wenn d musik lauft. mit musik wird sich 100% nüt verändere, während ohni musik, zwangsläufig mehr gsunge wird.

weisch, mängisch sinds 10min, denne 30min und am schluss 2h! so sache müend über d joore riife! und zuedem merggs e person vilicht wie liislig es isch und fangt vo selber ah...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer

Asselerade hat geschrieben:jo du bisch nit so überzügt dass uns das glingt. ich au nit.. wasi aber weiss, isch dass es niemols numme 20min wird gäh, wenn d musik lauft. mit musik wird sich 100% nüt verändere, während ohni musik, zwangsläufig mehr gsunge wird.

weisch, mängisch sinds 10min, denne 30min und am schluss 2h! so sache müend über d joore riife! und zuedem merggs e person vilicht wie liislig es isch und fangt vo selber ah...
KOmnkret: Wie würdsch vorgo, um so öppis z bewärkstellige? Do söll s Fanprojäkt emol bim speaker vorspräche...

Das sött jo eigentlich no z realisiere si, oder?
Frei nach em Motto: probiere goht über studiere...
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch :D

Legolas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legolas »

Asselerade hat geschrieben:wenn man richtige emotionen fordert, dann sollte man ein musik-loses stadion fordern. vor, während und nach dem spiel keine musik...dann sind es echte emotionen..

wo sind diese emotionen bei der musik? damit sich 20'000 hinter der musik verstecken können. klatschend und so leise singend, dass der nachbar nicht mal mitbekommt ob die person singt? das selbe gestern: während dem spiel kriegt niemand die fresse auf, logisch ist auch anstrengend, aber ca. 5min nach dem spiel als die tabelle auf der leinwand kommt jubeln viele... solche personen sind doch nur noch pseudo!

ist euch schon mal aufgefallen wie laut es im joggeli während einem spiel ist? wie hoch der geräuschpegel auf den tribünen sind. die personen reden und schwatzen miteinander. und hier fordern einige echte emotionen. ist doch alles lächerlich...
Ich habe bewusst u2018Emotionen unterstreichenu2019 geschrieben. Ich freue mich nicht mehr über ein Tor, wenn Musik läuft. Ich will auch nicht bei jedem Spielunterbruch Anton-aus-Tirol hören wie im Eishockey. Aber für mich persönlich waren die Momente direkt nach dem Tor als die Musik noch aus den boxen knallte noch eine Spur intensiver. Das ganze Volumen des Torjubels war noch grösser. Die richtige Musik und der Jubel der Fans, ich fand das stark. Ich glaube auch nicht, dass die Leute wegen der Musik weniger laut geschrien haben, bzw. dass sie heute deshalb lauter schreien, oder schreien werden.

Das jemand Pseudo (Synonym für Modefan?) ist, nur weil er sich über Platz 1 freut, vorher aber nicht bei jedem Lied mitgesungen hat, wage ich indes zu bezweifeln. Es identifiziert sich nun halt mal nicht jeder mit jedem Stil. Ich ziehe den Hut vor allen, die sich einsetzen, die Ideen umsetzen und so Einfluss nehmen können. Trotzdem gefällt auch mir nicht alles. Am Ende entscheidet das jeder, auch jeder in der Kurve, ganz für sich allein. Und solang er damit niemandem schadet hat das verdammt nochmal jeder zu akzeptieren.
© by Legolas - all rights reserved

The Bacras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Bacras »

Wohin kann man eigendlich schreiben, wenn man etwas bewirken will? d.h. wenn man Tips für Lieder oder Beschwerden über das Basler Lied los werden will?

Intihuasi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Intihuasi »

Muess me eigentlich wäge jedem Pipi-Fatz e Boykott starte oder was? Sin jetzt die Läckerli sooo schlimm? Ufem FCB-Trikot hets jo au Sponsore, und die zien dr alli ah ohne z'Mucke! Wenn s'Läckerlihuus e guete Betrag abdruggt und unsere Verein drmit unterstützt, denn isch mir das doch völlig egal öb dört so doofi Läckerli umeschwirre. Warum muess me alles immer nur kritisiere? Fuessball isch nunmol Kommerz. Chömmet ufd Wält. Wenn dr das scheisse findet, denn gönd ine Buddistische Tämpl oder soo... dört sölls nid um Gäld goh. Nei ächt... chamme do inne au emole öbbis normals diskuttiere? Immer nur wird wäge allem umegmotzt... isch das mittlerwile e Markezeiche vo de FCB-Fans? Alles "Whinies"?

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Intihuasi hat geschrieben:Muess me eigentlich wäge jedem Pipi-Fatz e Boykott starte oder was? Sin jetzt die Läckerli sooo schlimm? Ufem FCB-Trikot hets jo au Sponsore, und die zien dr alli ah ohne z'Mucke! Wenn s'Läckerlihuus e guete Betrag abdruggt und unsere Verein drmit unterstützt, denn isch mir das doch völlig egal öb dört so doofi Läckerli umeschwirre. Warum muess me alles immer nur kritisiere? Fuessball isch nunmol Kommerz. Chömmet ufd Wält. Wenn dr das scheisse findet, denn gönd ine Buddistische Tämpl oder soo... dört sölls nid um Gäld goh. Nei ächt... chamme do inne au emole öbbis normals diskuttiere? Immer nur wird wäge allem umegmotzt... isch das mittlerwile e Markezeiche vo de FCB-Fans? Alles "Whinies"?
rotoloso hat geschrieben:1. S'Basler Lied isch durch Fan Initative entstande und dr FCB macht jetzt Kasse demit und beschmutzt's erscht no mitem Logo vonere Zürcher firma.
.
.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Intihuasi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Intihuasi »

Dr FCB bestoht nur wäge de Fans, wird vo de Fans am Läbe erhalten und me macht durch und mit de Fans viel Kohle... Warum sött me do e grosse Unterschied mache? Wells usere Fan-Initiative entstande isch? Das Gäld chunnt jo im Verein z'guet... also au de Fans!

Zürcher Firma my ass! Schaffe sicher alles FCZ-Fans dört... also unterstütze mer dr FCZ mit de Läckerlis, oder was? Ah, nei, wart... d'Zürcher schiebe uns Gäld ins A... d.h. es isch umgekehrt... :eek: Boykott, Boykott... ich will nid das uns Zürcher Gäld ins A. schiebe... Wenns nid s'Läckerli Huus wär, denn wär alles viel besser, oder? Am beschte d'Roche oder so?

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Intihuasi hat geschrieben:Wenns nid s'Läckerli Huus wär, denn wär alles viel besser, oder?
Nid i.O. aber sicher weniger schlimm, zumindescht für mi.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Dave hat geschrieben:was für e frechheit

was für e shock

s'baslerlied wird vom läggerlihuus gsposeret. das het's jo bis jetzt au scho gäh (bevor dr tegscht uf dr linwand koh isch het's e werbeybländer gäh), ABER jetzt isch die ganzi zyt während em lied e werbeybländig vom läggerlihus uf em bildschirm und im hintergrund regnets läggerli

SO NID, das lied isch vo dä fän's kreiert worde und jetzt wird's vonere "usländische" firma gsponseret, NID MIT MIR.
war leider nicht am SG-Spiel, aber für mich ist ein Boykott eines "presented by" Liedes auch klare Sache!

Und die Verantwortlichen beim FCB wissen ganz genau, dass das so rauskommt!!! Sie wurden mehr als 1mal auf die Gefahr hingewiesen!

und dies vollkommen unabhängig vom "Sponsor", die Sache ist an sich ne Frechheit!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer

The Bacras hat geschrieben:Wohin kann man eigendlich schreiben, wenn man etwas bewirken will? d.h. wenn man Tips für Lieder oder Beschwerden über das Basler Lied los werden will?
super froog, aber no kei antwort druff...
probiers am beschte bim

angelo oder info@muttenzerkurve.ch
sunsch eifach ans fanprojäkt wände (isch emmel mir eso empfohle worde...)

und sunsch isch bi dr gigi au e versuech wärt... :D
MIR SINNS!

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

rhyschiffer1893 hat geschrieben:Aber d Zyt vom alte Joggeli mit em gumpende und singende Bahndamm, die isch verby, schints...
gumpende und singende Bahndamm? Du bisch wohl nie ame "normale" Spiel im alte Joggeli gsi...

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

solange diese bescheuerte Musik nicht endlich weg kommt, singe ich beim Basler Lied nicht mehr mit.
Legolas, du hast doch einen Knall. Von wegen "gleichzeitig" oder "richtiges Tempo". Es haben vielleicht halbsoviele mitgesungen wie sonst. Sitzt du im B? Wenn ja, ich kann dir sagen, dass in der MK nix geklappt hat oder kaum jemand singen wollte. Und die paar, die mitgesungen haben, waren schneller als der Rest.

Es funktioniert an Auswärtsspielen, es funktioniert am Cupfinal, es funktioniert in der 89. Minute - wieso zum Teufel muss es zu Beginn des Spiels doppelt so langsam mit Musik gesungen werden? Das hat weder zu Celtic, Liverpool, ManU-Zeiten noch gestern funktioniert und wird es auch nie, solange die wichtigste Stimme (=die der MK) nicht richtig mitsingt/mitsingen kann
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

panda hat geschrieben:gumpende und singende Bahndamm? Du bisch wohl nie ame "normale" Spiel im alte Joggeli gsi...
ja, da waren noch Zeiten als der Bahndamm eine einzige Wand von Regenschirmen war :o
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

schnauz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schnauz »

Master hat geschrieben:Das hat weder zu Celtic, Liverpool, ManU-Zeiten noch gestern funktioniert und wird es auch nie, solange die wichtigste Stimme (=die der MK) nicht richtig mitsingt/mitsingen kann
das soll heissen nicht mit singen will !

.
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Anstatt wegen allem ein Boykott zu machen, könnte man doch vorallem in so einer Sache wie jetzt zuerst eine "Unterschriftensammlung" machen.... Wird die (und damit die Fans) missachtet müssen härtere Massnahmen, eben z.B. ein Boykott ran
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

Echo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Echo »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Anstatt wegen allem ein Boykott zu machen, könnte man doch vorallem in so einer Sache wie jetzt zuerst eine "Unterschriftensammlung" machen.... Wird die (und damit die Fans) missachtet müssen härtere Massnahmen, eben z.B. ein Boykott ran
Wir könnten z.B. jeweils eine Kritikstrophe nach dem offiziellen, mit Tschingtarassa unterlegten Blocherlihuus-Werbe-Song bringen. Text by Muttenzerkurve - es gibt ja gute Dichter hier! -, gesungen ohne Lautsprecher von 25'000 Kehlen unter Anleitung von 6'000 aus der MK.

... wieso eigentlich Kritik, könnte ja sonst auch eine jeweils neu gedichtete Strophe sein. "...Super-Ronny... etc...."
...die Fans entwinden ihr Lied den Klauen der PR-Abteilung...

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer

panda hat geschrieben:gumpende und singende Bahndamm? Du bisch wohl nie ame "normale" Spiel im alte Joggeli gsi...
Isch lieb vo Dir... :D
Doch doch, Châtel-St.Denis, Urania, Fribourg und all dä Scheiss hani au hinder mir... chillig.
I dängg me an so geili und verschiffti Cupmatch (Aarau, Yverdon, Schaffhuuse inkl. Tabako...). Remember?
MIR SINNS!

rotzlöffel
Benutzer

Beitrag von rotzlöffel »

rhyschiffer1893 hat geschrieben:..., Schaffhuuse inkl. Tabako...). Remember?
wär an däm match gsi isch, cha nit vergässe...

Kenny
Benutzer

Beitrag von Kenny »

Chartking hat geschrieben:Richtig! Aber bitte etwas mit mehr Dampf, Leidenschaft und Ohrwurm-Effekt. Dann klappts auch wieder mit dem Mitsingen!
Viele neue Lieder, die in der MK gesungen werden, sind leider lahm und bringen absolut keine Stimmung auf. Wie soll die Stimmung denn von der MK auf den Rest des Stadions übertragen werden, wenn da praktisch nur (noch) unbekannte Lieder mit Gähn-Rhythmus gesungen werden? Ausserdem ist oft nur noch ein kleines Grüppchen am Singen, weil das minutenlange Wiederholen teilweise doch auf den Sack geht?! Die Mischung von alten und neuen Liedern wäre ideal. Und nebenbei frage ich mich auch: Wo ist das UFFTA geblieben? Wieso das FCB-Echo nur noch so selten? Wieso werden die guten alten Hits wie "Nananana" und das Schaukellied ("Schaaalaaalaaa...") nicht mehr so oft gesungen?

ultio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ultio »

Kenny hat geschrieben:... und das Schaukellied ("Schaaalaaalaaa...") ...
Das Holländerlied bringt Unglück. Das ist empirisch bewiesen.
Trans(fair)

Antworten