Knecht Ruprecht28 hat geschrieben: Und d ID (wo eh nid würd länge) isch vermuetligg immerno in Krakau...
Ab uf Sarajevo
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Jaja, aber da ich die ID nicht brauchte, weil ich ja noch den Pass hatte erneuerte ich die auch nicht...
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
RAVENS BASEL 1995
-
appenzeller
- Neuer Benutzer
-
appenzeller
- Neuer Benutzer
Gitts aigentligg au Kugelsicheri Weschde in Rot Blau ??Reisen nach Bosnien-Herzegowina
Für die Reise nach Bosnien-Herzegowina oder für die Wohnsitznahme benötigen Schweizer Bürger einen gültigen Pass, welcher mindestens eine Gültigkeit von 6 Monaten aufweist. Eine schweizerische Identitätskarte berechtigt nicht zur Einreise in Bosnien-Herzegeowina.
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Mit was fliege Dir denn??appenzeller hat geschrieben:Do mir dissmol mit ere airline fliege, wo s bier gratis isch, miemer nid scho stunde vorhär afo dringge. Y gseh drum e glaini gfoor.![]()
RAVENS BASEL 1995
RAVENS BASEL 1995
-
appenzeller
- Neuer Benutzer
für alli wo e notfall-pass bruche (BL):
uffs stadtbüro bi dr gmeind go (miteme aktuelle foti), dötte miender den sone wisch usfülle, 35 stuz zahle, mit dem wisch denne nach liestel zur passusgobstell und dötte denne nomol 65 stuz bläche und +- 1 stund warte bis dr notfallpass fertig isch...
ALLI NACH SARAJEVO!!!!
uffs stadtbüro bi dr gmeind go (miteme aktuelle foti), dötte miender den sone wisch usfülle, 35 stuz zahle, mit dem wisch denne nach liestel zur passusgobstell und dötte denne nomol 65 stuz bläche und +- 1 stund warte bis dr notfallpass fertig isch...
ALLI NACH SARAJEVO!!!!
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
und alli wo no die italiänischi staatsbürgerschaft hän könne schnäll uffs italiänische konsulat an rhy und hän nach 15 minute e vollwärtige pass in dr hand (koschtepunggt irgend ebbis um die 70/80 stutz)...HKV hat geschrieben:für alli wo e notfall-pass bruche (BL):
ALLI NACH SARAJEVO!!!!
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Und wenn me z Basel eifach dr normali Schwiizerpass will verlängere...?
RAVENS BASEL 1995
RAVENS BASEL 1995
-
appenzeller
- Neuer Benutzer
Verlängere goht ebbe nümm. Aber du kasch e pass 03 beatrage, das isch zimmlig günschtig und goht max. 15 dääg, kasch mit däm eifach nid in d USA yyraise.Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Und wenn me z Basel eifach dr normali Schwiizerpass will verlängere...?
Edit: In Bosnie kasch vermuetlig au mit eme sälberdruggte pass yraise wenn de e baar nötli dryylegsch
Selber machen
http://www.onlinewahn.de/generator/a-verl.htmKnecht Ruprecht28 hat geschrieben:Und wenn me z Basel eifach dr normali Schwiizerpass will verlängere...?
http://www.onlinewahn.de/generator/a-maker.htmappenzeller hat geschrieben:Edit: In Bosnie kasch vermuetlig au mit eme sälberdruggte pass yraise wenn de e baar nötli dryylegsch
-
FrozenCevap
- Neuer Benutzer
Nach 15 Minute???. dört stosch jedesmol mindestens 4 h aa???brewz_bana hat geschrieben:und alli wo no die italiänischi staatsbürgerschaft hän könne schnäll uffs italiänische konsulat an rhy und hän nach 15 minute e vollwärtige pass in dr hand (koschtepunggt irgend ebbis um die 70/80 stutz)...
Miu Miu u Cane Muriu
- MostarBasler
- Benutzer
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
@MostarBasler: ich ha ebe immer no es Problem und zwar beträffend em Pass do ich nume d ID ha. Ich ha mi mol bi dr Botschaft vo Bosnie/Herzegowina gmolde in Bärn leider aber kei Antwort becho wägere Sondergenähmigung vo ihnä damit ich normal mit dr ID cha reise. Weisch du do meh gits das oder bruchts denn dä Pass wirklich...
???????
Messi für witeri Infos...
Messi für witeri Infos...
F.C. Basel 1893
Sondergenehmigung ? Du bist ein Träumers.t.f hat geschrieben:@MostarBasler: ich ha ebe immer no es Problem und zwar beträffend em Pass do ich nume d ID ha. Ich ha mi mol bi dr Botschaft vo Bosnie/Herzegowina gmolde in Bärn leider aber kei Antwort becho wägere Sondergenähmigung vo ihnä damit ich normal mit dr ID cha reise.
http://www.schweizerpass.admin.ch/pass/ ... _pass.html
Das zehlt sicher für Solothurn... gosch mol uffd Polzei in SO und frogsch dert Noche wie de zumene Notfallpass chunsch.
+41326277111 Do alüte... und froge. (Nummer vo dr Kapo Solothurn)
I Nimm ah e daagespass loht sich nit löse am Zoll fiir Bosnie.. für Ita oder so würd das go aber i dänk für Bosnie sehts schlächt us.
Das zehlt sicher für Solothurn... gosch mol uffd Polzei in SO und frogsch dert Noche wie de zumene Notfallpass chunsch.
+41326277111 Do alüte... und froge. (Nummer vo dr Kapo Solothurn)
I Nimm ah e daagespass loht sich nit löse am Zoll fiir Bosnie.. für Ita oder so würd das go aber i dänk für Bosnie sehts schlächt us.