Die übelste Mannschaft, die je im Joggeli gesehen wurde

Diskussionen rund um den FCB.
Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

unter aller sau gsi was d stricher geschter bote hän, z.bsp,: ine Gägner drirutsche wo scho am Bode ligt, wie scheisse isch denn das ?

d Reaktion vo de Spiler bim uselaufe isch zum Teil verständlich, nit jede lost das halt so ruhig uf sich sitze, weiss au nit wieni würd reagiere. wenn mi e ganzi Kurve würd abemache.
Vrdient hänsis drotzdäm, die sin jo wirklich öpis vom nidrigste gsi woni bis jetzt im Joggeli gseh ha und das sin scho einigi gsi

Machet die Buure in Mattersburg fertig, i cha leidr nit mitcho, ha schlicht und eifach kei stutz :(
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

SF_BS
Benutzer

Beitrag von SF_BS »

fortaleza03 hat geschrieben:aber wenn man selber limitiert ist wirds eben schwierig.
es sei denn man kriegt die punkte geschenkt...

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Onkel hat geschrieben:unter aller sau gsi was d stricher geschter bote hän, z.bsp,: ine Gägner drirutsche wo scho am Bode ligt, wie scheisse isch denn das ?

d Reaktion vo de Spiler bim uselaufe isch zum Teil verständlich, nit jede lost das halt so ruhig uf sich sitze, weiss au nit wieni würd reagiere. wenn mi e ganzi Kurve würd abemache.
Vrdient hänsis drotzdäm, die sin jo wirklich öpis vom nidrigste gsi woni bis jetzt im Joggeli gseh ha und das sin scho einigi gsi

Machet die Buure in Mattersburg fertig, i cha leidr nit mitcho, ha schlicht und eifach kei stutz :(
und ich ha e priefig a däm tag...

nujo die ösis händ genau gliech gspielt wie die halbi liga letzti saison. immer schön foule sobald basel im ballbsitz isch... nur händ sies chli übertriebe bezüglich härti...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

1majstorovic1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 1majstorovic1 »

ha jetzt nid alles duregläse...ka si das es scho öper gseit het:

in der halbzit het doch eine vo dene hsöhn uns der mittelfinger zeigt.
So ha ich s gseh!! :mad: :mad:
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

ha jetzt nid alles duregläse...ka si das es scho öper gseit het:

in der halbzit het doch eine vo dene hsöhn uns der mittelfinger zeigt.
So ha ich s gseh!!
Und wenn? Hett är nidd "hunderti Finger" über sich ergoh loh miesse?

Peanuts so öbbis! Wiso söll sich e Spieler nidd revanchiere dörfe? Viel schlimmer find ych wenn d Spieler unfair em Gegespieler gegenüber sin und f Gsundheit vo ihm gföhrde, oder Drohige ussspricht...

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

1majstorovic1 hat geschrieben: in der halbzit het doch eine vo dene hsöhn uns der mittelfinger zeigt.
So ha ich s gseh!! :mad: :mad:
Das interessiert mi ehrlig gseit überhaupt nitt, das darf er gärn mache. ISch doch scheissegal, mir disse se jo au.
Das Gehacke vo dene goht mir uffe Sack.
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

1majstorovic1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 1majstorovic1 »

mimpfeli hat geschrieben:Das interessiert mi ehrlig gseit überhaupt nitt, das darf er gärn mache. ISch doch scheissegal, mir disse se jo au.
Das Gehacke vo dene goht mir uffe Sack.
aber drum wird e van bommel gege real gsperrt, well är nid emol e finger usegschtreckt het sonder mit de ärm d bewegig gmscht het.
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......

stippe
Erfahrener Benutzer
Beitrag von stippe »

mimpfeli hat geschrieben: Das Gehacke vo dene goht mir uffe Sack.
:eek: :eek: :eek:
FC....

[CENTER]...BEEEEEEE!!![/CENTER]

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

stippe hat geschrieben: :eek: :eek:
:D :p

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Hennes&Mauritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hennes&Mauritz »

könig hat geschrieben:was wottsch jetzt mit däm sage?
sölle mer jetzt zum didi go und sage "alte, geile siech, hau dä ergic nur um, super sach" ????
denn haut halt dr huggel zerst dr didi um...denn isch die sach jo gritzt..

stippe
Erfahrener Benutzer
Beitrag von stippe »

Hennes&Mauritz hat geschrieben:denn haut halt dr huggel zerst dr didi um...denn isch die sach jo gritzt..
denn isch er villicht au grad gsperrt für e paar mätsch. isch au nid s'verkehrtischte
FC....

[CENTER]...BEEEEEEE!!![/CENTER]

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Mayor hat geschrieben:Und wenn? Hett är nidd "hunderti Finger" über sich ergoh loh miesse?

Peanuts so öbbis! Wiso söll sich e Spieler nidd revanchiere dörfe? Viel schlimmer find ych wenn d Spieler unfair em Gegespieler gegenüber sin und f Gsundheit vo ihm gföhrde, oder Drohige ussspricht...
E Profi sött über dem stoh und sich zämmerisse. Und verbote ischs nämmli au.

Mir ischs jo glich. Aber trotzdem drnäbe vo ihm. E Spieler wo Klasse het, nimmts mitme Lächle. E Buur streckt halt dr Mittelfinger.

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Bild

chacha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chacha »

mimpfeli hat geschrieben: Das Gehacke vo dene goht mir uffe Sack.
Du isch mir do öpis entgange? Kenn ich di doch nid so guet wie ich`s gmeint ha :confused: :D

Admiral von Schneider
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Admiral von Schneider »

brewz_bana hat geschrieben:Bild
Schwule Dreckssau ! :mad:
Provokateur !
&quot hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.
&quot hat geschrieben:Sich selbst zu zitieren ist ein Zeichen wahrer Grösse.

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

chacha hat geschrieben:Du isch mir do öpis entgange? Kenn ich di doch nid so guet wie ich`s gmeint ha :confused: :D
:p :D

MPH2001
Erfahrener Benutzer
Beitrag von MPH2001 »

eglifish_reloaded hat geschrieben:Schwule Dreckssau ! :mad:
Provokateur !
herzig,het mer am Fritig namitag ke schuel meh?! aso zu minere zit het mer no dörfe A undsogar no TRABE :eek:

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

chacha hat geschrieben:Du isch mir do öpis entgange?
:eek: :eek: :eek:

:D
SCONVOLTS BASILEA 98

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Luigi hat geschrieben:E Profi sött über dem stoh und sich zämmerisse. Und verbote ischs nämmli au.
Stimmt!
Luigi hat geschrieben:Mir ischs jo glich. Aber trotzdem drnäbe vo ihm. E Spieler wo Klasse het, nimmts mitme Lächle. E Buur streckt halt dr Mittelfinger.
Und au das stimmt!

Und trotzdäm find ychs kai Uffregig de Wärt!

E Kurve wo Klasse hett nimmts mitme Lächle und hängt nidd wie d Affe am Haag...

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Provokateur !
wer jetzt?

Jancker oder brewz_bana??? :confused:

;)
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Provokateur !
da hat manu den cl final 3:2 gewonnen :mad: :D

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Mayor hat geschrieben: Und trotzdäm find ychs kai Uffregig de Wärt!

E Kurve wo Klasse hett nimmts mitme Lächle und hängt nidd wie d Affe am Haag...
Und do stimm ich dir zue :)

zBasel Fondue
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zBasel Fondue »

fortaleza03 hat geschrieben:Mir kommen gleich die Tränen. Wie kommt denn das erst wenn Ihr gegen diese Sissis rausgeflogen seid? Habt Ihr geglaubt die kommen nach Basel um sich zu ducken wie die Kaninchen? Das ist ein Internationaler Wettbewerb und vor dem FCB haben nun mal nicht mehr die Ösis Respeckt. Man muss halt den Ball laufen lassen um solchen Attacken gegen einen limitierten Gegner aus dem Weg zu gehen, aber wenn man selber limitiert ist wirds eben schwierig.
Schnell ab mit dir ins Stricher Forum du Pussy!!!

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

brewz_bana hat geschrieben:Bild
So schön... :D

quasimodo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von quasimodo »

Dafür gehen den Holzhackern langsam die Spieler aus:
Der SV Mattersburg wird im Rückspiel der zweiten UEFA-Cup- Qualifikationsrunde gegen den FC Basel am 30. August in Österreich fünf suspendierte Spieler zu ersetzen haben. Mattersburgs Trainer Franz Lederer wird die Abwehr umstellen müssen. Mit Goce Sedloski und Akos Kovrig wurden zwei der drei Verteidiger zum zweiten Mal im Europacup verwarnt und sind deshalb im Heimspiel im Burgendland nicht spielberechtigt. Zudem wird Cem Atan fehlen, der am Donnerstag im 1:2 verlorenen Hinspiel in Basel nach 17 Minuten mit der Gelb-Roten Karte des Feldes verwiesen wurde. Christian Fuchs und Adnan Mravac handelten sich ihre Sperren schon in früheren UEFA-Cup-Spielen ein.
(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten

Callmund
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Callmund »

tanner hat geschrieben:da hat manu den cl final 3:2 gewonnen :mad: :D
2:1...
Kommando Assi

zBasel Fondue
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zBasel Fondue »

Die grösste frechheit ist die Schweinerei die auf deren Homepage steht!
Die Aussagen vom Trainer und von Kühbauer.
Tod und Hass dem Kühbauer. Mattersburg gehört für mich in die gleiche Kategorie wie die Stricher.
Ich halte nichts von Gewalt aber wenn ich an Kühbauer denke dan würde ich Ihm am liebsten die Fresse polieren!!! :mad:
Im Rückspiel alle auf Mattersburg dann besiegen wir Sie, brennen ihr Stadion nieder und ficken ihre Weiber! :D
Nein im Ernst ich hoffe das diese Scheiss Özis eine richtige Kanterniederlage daheim bekommen und Kühbauer ein Eigentor macht und die rote Karte kassiert.

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

O.H.N.E. W.O.R.T.E.! :mad:
WE NEVER FORGET MATIAS EMILIO DELGADO 15.08.07.3`.29.08.07.56`.64`

Knecht Ruprecht28
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Knecht Ruprecht28 »

brewz_bana hat geschrieben:AUF JETZT! ALLI UFF MATTERSBURG! :mad:
Genau!!

Genau jetzt in somene Spiil bruucht dr FCB d Unterstützig vo de Fans !! Fahre mr alli nach Mattersburg, und schreie unsere FCB in UEFA - Cup !! Und zeiges deene Buure...

Dr FCB hett numme 250 Tickets für das Spiil becho, wär jo glacht, wenn mr nid alli würde bruuche...

MsG
Knecht Ruprecht28
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!

RAVENS BASEL 1995

Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!

Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir

Muttenzerkurve - mi dehai...

Alles nur für Di, FCB ...

Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Genau!!

Genau jetzt in somene Spiil bruucht dr FCB d Unterstützig vo de Fans !! Fahre mr alli nach Mattersburg, und schreie unsere FCB in UEFA - Cup !! Und zeiges deene Buure...

Dr FCB hett numme 250 Tickets für das Spiil becho, wär jo glacht, wenn mr nid alli würde bruuche...

MsG
Knecht Ruprecht28
Ich wär gärn mitcho. Aber keine wo ich kenn will mitcho und so als Einzelgänger schissts mi ah :)

Antworten