Laptop - Notebook

Der Rest...
Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Tuborg hat geschrieben:Nur für das kasch jede Lappi in jedem Lade hole, siehe dr ander Laptop-Thread
- kei AMD, möglichst kei Celeron
- GraKa möglichst separat
- Mind 1 GB RAM
- Ufpasse dass Monitor passt (spiegel oder matt, wie friener bi de Foteli)

Dateie -> USB-Stick am Eifachste

Dell bietet bi de günstige Lappis a dass de kasch wähle Xp oder Superbremse aka Vista. Nimm JO KEI VISTA. In dere Prisklass isch das wie wennde e Wohnwage uf Ialie bringsch, aber miteme Fiat Panda...
Super, viele Dank. Das han y welle höre, dass ych mir nidd z viel Gedanke debyy mache muess :)

USB, isch aber miehsam. Wenn ych do nur an d Musik-Dateie dänk...

Dell kunnt nidd in Froog. Ych bruch das Teil bis spötistens am 28.8. und die hän im Momänt e Lieferfrist vo 20-22 Dääg.

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Tuborg hat geschrieben:Nimm JO KEI VISTA. In dere Prisklass isch das wie wennde e Wohnwage uf Ialie bringsch, aber miteme Fiat Panda...
Über den Gotthard wohlverstanden, nicht durch den Tunnel :)

Tuborg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tuborg »

@Major
USB isch nid so schnäll aber eifacher als CD/DVD brenne und au weniger miehsam als zerscht mit Land-Kabel e Heimnetzwärk ufbaue, bis do alli Freigabe, Protokoll und sunschtige besch... Stolperstei usem Wäg hesch hesch das Zügs längstens via USB-Stick züglet... im Migros hets am Sa 1GB-Sticks gha für 14.90 (Dreispitz, 1.Stock an de Kassene).

Ebe lueg eifach dass de e Grafikkarte drufhesch (ATI oder Geforce) und nid irgend e fotzlige Onboard-Chip wo wenns guet goht no Arbeitsspeicher frisst (Shared Memory oder so Kack). Sunscht kasch nid viel falsch mache dänki. Stabilität isch no e Faktor, aber das sehsch erst im Lade...
[CENTER](c) by Tuborg- alle Rechte vorbehalten. Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Netzseite.
Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieser Beitrag ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Tuborg hat geschrieben:@Major
USB isch nid so schnäll aber eifacher als CD/DVD brenne und au weniger miehsam als zerscht mit Land-Kabel e Heimnetzwärk ufbaue, bis do alli Freigabe, Protokoll und sunschtige besch... Stolperstei usem Wäg hesch hesch das Zügs längstens via USB-Stick züglet... im Migros hets am Sa 1GB-Sticks gha für 14.90 (Dreispitz, 1.Stock an de Kassene).

Ebe lueg eifach dass de e Grafikkarte drufhesch (ATI oder Geforce) und nid irgend e fotzlige Onboard-Chip wo wenns guet goht no Arbeitsspeicher frisst (Shared Memory oder so Kack). Sunscht kasch nid viel falsch mache dänki. Stabilität isch no e Faktor, aber das sehsch erst im Lade...
Ych bsitz e 1GB-Stick. Aber ebbe, das sin sicher 30-40 GB won ych transferiere muess!

Ha mr sowiso e extärni Festplatte welle zuedue (Backup und so).

Ha nur welle wüsse, obs viellicht eifacher isch die 2 Maschine mitenand z verbinde.

Tuborg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tuborg »

30-40GB -> Extärni Platte. Sind dräckbillig efangs, bim Stegpc.ch zB um die 150.-- für e 500GB-Platte. Isch extrem...

Ebe, e Netzwärk irichte isch je nachdäm miehsam (mit XP scho, wenn die neu Kiste evtl Vista druf het guet Nacht), ich machs nur no im Notfall, dasch sit Win98 nur no komplizierter worde...

Für die Datemängi würdi e Platte poste, ka eh nie schade bimene Lappi (Backup und so)
[CENTER](c) by Tuborg- alle Rechte vorbehalten. Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Netzseite.
Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieser Beitrag ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Ych Dank Dr!

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

Tuborg hat geschrieben:30-40GB -> Extärni Platte. Sind dräckbillig efangs, bim Stegpc.ch zB um die 150.-- für e 500GB-Platte. Isch extrem...
mayor, ich habe mir so einegekauft. ist zwar etwas teurer, als die "normalen" modelle, hat aber 2 markante vorteile:

- bezieht strom direkt vom usb-anschluss (also kein zusätzliches stromkabel)
- passt in jede hemdtasche, da ein 2.5'' laufwerk statt 3.5'' verwendet wird.

ist also insgesamt viel mobiler, kostet aber wie gesagt mehr.
letzten endes geschmacksache.

edith meint, es gibt selbstverständlich auch andere modelle, die dasselbe bieten.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Latteknaller hat geschrieben:mayor, ich habe mir so einegekauft. ist zwar etwas teurer, als die "normalen" modelle, hat aber 2 markante vorteile:

- bezieht strom direkt vom usb-anschluss (also kein zusätzliches stromkabel)
- passt in jede hemdtasche, da ein 2.5'' laufwerk statt 3.5'' verwendet wird.

ist also insgesamt viel mobiler, kostet aber wie gesagt mehr.
letzten endes geschmacksache.

edith meint, es gibt selbstverständlich auch andere modelle, die dasselbe bieten.
Danke! Has im andere Thread scho gseh. Gang emol die Dinger go aaluege. E glains Modäll isch natürlig scho sehr praktisch. Mol luege wie d Pryysunterschyyd sin.

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

No schnäll e Froog am Rand.

Lohnt sichs im Steg verbyy z luege (sowohl für Laptop wie au Harddisk). Vor em Mediamarkt und ID "gruusts" mi e bitz.

Y bruch für die 2 Sache kai Hammerberootig. Aber e bitzli meh, wie das wo uff em Schildli stoht, sött de Verkäufer scho wüsse. Vorallem gohts mr denn um d Unterschyyd vo de verschiedene Grät.

Wie isch Steg pryyslich und Berootigsmässig?

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

Mayor hat geschrieben: Wie isch Steg pryyslich und Berootigsmässig?
Kauft nicht beim Steg !
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Mayor hat geschrieben:Wie isch Steg pryyslich und Berootigsmässig?
Relativ günstig / mies (ist ein Onlineshop, der Laden ist eine Abholtheke um Porto zu sparen für die, die nicht weit weg wohnen)

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

übrigens...das nächste verkaufsfenster von neptun ist vom 17.9.-7.10.
http://www.neptun.ethz.ch/

wer irgendjemanden an einer hochschule (auch fh, uni's) kennt oder selber an einer solchen ist, kann ziemlich hochwertige notebooks zu günstigen konditionen bestellen
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Tuborg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tuborg »

@Mayor
Steg ist ziemlich günstig, hab bis jetz noch nie faule Ware gefangen, Geräte also iO.

Beratung ist, so wie du sie bei einem Günstig-Verkäufer erwarten wirst. Auch weil hintendran noch 20 andere Helden am Warten sind ;)

Besser : Selbst informieren

Online bestellen, dann in BS bei Steg abholen (am Dreispitz, hat ein Parkhaus nebendran also keine falsche Scham).

Auf der Webseite steht in der Detailansicht immer, ob die Filiale noch Ware an Lager hat.

Zustellen lassen kannsts dir zwar auch wenn du gerne Geld ausgibst ;)

[/CENTER]

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Mayor hat geschrieben:No schnäll e Froog am Rand.

Lohnt sichs im Steg verbyy z luege (sowohl für Laptop wie au Harddisk). Vor em Mediamarkt und ID "gruusts" mi e bitz.

Y bruch für die 2 Sache kai Hammerberootig. Aber e bitzli meh, wie das wo uff em Schildli stoht, sött de Verkäufer scho wüsse. Vorallem gohts mr denn um d Unterschyyd vo de verschiedene Grät.

Wie isch Steg pryyslich und Berootigsmässig?
Preislich sehr gut. Auch Service (Garantie) ist gut.

Beratungsmässig bekommst du im Webshop ausführliche Informationen. Vor Ort idR schlechter. Gibt aber Ausnahmen. Wenn sie fast keinen Andrang haben (was so gut wie nie vorkommt), nehmen sie sich auch Zeit. Aber das letzte Mal, dass ich das erlebte, ist Jahre her...

> wenn du weisst, was du willst, und dein Geld keinem evtl. dubiosen Onlineshop anvertrauen willst, geh zu Steg

> wenn du nicht weisst, was du willst, geh nicht zu Steg. Aber auch nicht zu ID, Mediamarkt, OfficeWorld & Co. Die Beratung dort ist nämlich höchstens gleich gut wie die bei Steg - dafür sind die Preise massiv höher.
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

[quote="Tuborg"]Zustellen lassen kannsts dir zwar auch wenn du gerne Geld ausgibst ]

angesichts der z.T. sehr langen Wartezeiten habe ich schon mit diesem Gedanken gespielt. Zeit ist auch Geld.
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Also, mache mrs doch so:

Gänd mir e fertigs Produkt und ych hols bim Steg :D

Extärni Harddisk sött so glai wie möglich syy (2,5) und möglichst viel Speicherplatz ha (mind. 160GB). Vo Vorteil isch au, wenn de Strom via USB kunnt.

Pryyslich am liebschte 100.- und sunscht halt bis 150.- +/-.

Söll ych grad das vom Latti näh?

Laptop lueg ych sälber umme.

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Rankhof hat geschrieben:angesichts der z.T. sehr langen Wartezeiten habe ich schon mit diesem Gedanken gespielt. Zeit ist auch Geld.
Letztes Mal hatten die einen sep. Abholschalter für schon Online bestellte Sachen, ging schnell (einer vor mir) ....
Alle andern mussten Nummern ziehen und waaarteeeen, wie bei der Post :)

Tom Jones
Neuer Benutzer

Beitrag von Tom Jones »

Eine weitere frage:

Ich bin auch auf der Suche nach einem Notebook und was ich auf keinen Fall missen will ist ein DVI Ausgang. Und am liebsten noch einen Digitalen Audio Ausgang, was ja allerdings nur die Macbooks besitzen, dies wäre allerdings das Sahnehäubchen.

Frage zum DVI Ausgang. zB. bei den Macbooks, was ist die Maximale Ausgangsauflösung die ich Anzeigen kann? Mir wäre da am liebsten 1920x1080 entsprechend des LCDs...
Und wie siehts bei der Konkurenz aus wenn man das Notebook an ein Full HD Panel anschliessen möchte.

Als Notebook Neuling sind meine Favoriten nach Informieren: Sony, ASUS, Apple

Und wie sieht es eigentlich mit Netzwerk Komptatibilität aus zwischen MAC und Windows XP? Da ich zuhause noch ein XP Desktop habe...

waldi05
Erfahrener Benutzer

Beitrag von waldi05 »

Ich ha mir letscht Wuche de neui Laptop vo Acer kauft im ID. Bi mega zfriede drmit, isch e cools Täil und kas wirklich witerempfähle! Nur s Vista isch wie scho gsäit worde isch rächt miesam...

Bild

ACER Aspire 5920G-302G20N, Core 2 Duo T7300 (2x 2.0GHz), 2x 1024MB
200GB, DVD±RW DL/RAM, nVidia GeForce 8600M GT 256MB, 15.4" WXGA (1280x800), CrystalBrite, VGA, HDMI, TV-Out, Gigabit-LAN, WLAN, Bluetooth 2.0, FireWire 400, ExpressCard, WebCam, Windows Vista Home Premium
Zerscht han y dänggt: mit Spott und Hoon
zien y iber das Zircher Stadion.
Do kennt y doch in volle Ziige schaadefraidig schwelge ...
doch iber Dummhait mool y - us Prinzip - nit emool e Helge! (Peperoni)

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Mayor hat geschrieben:Extärni Harddisk sött so glai wie möglich syy (2,5) und möglichst viel Speicherplatz ha (mind. 160GB). Vo Vorteil isch au, wenn de Strom via USB kunnt.

Pryyslich am liebschte 100.- und sunscht halt bis 150.- +/-.
für 100.-- findest du keine 160GB platte 2.5'' usb.

meines gibt's beim steg nicht.

2 vom steg:

http://www.stegpc.com/details.asp?prodid=sar-256U2-160
hier bekommst du ein nettes täschchen dazu, kenne aber die marke nicht.

http://www.stegpc.com/details.asp?prodid=wd-xms1600
WesternDigital ist eigentlich ein sicherer wert
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

waldi05 hat geschrieben: Nur s Vista isch wie scho gsäit worde isch rächt miesam...
Also langsam laufen kann es mit dem System nicht... wo liegt denn das Problem?

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Latteknaller hat geschrieben:für 100.-- findest du keine 160GB platte 2.5'' usb.
Geht 3.5" auch ? Falls ja 250 GB für 99.90.-
http://www.stegpc.com/details.asp?prodid=wd-wde1u2500

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Kawa hat geschrieben:Geht 3.5" auch ? Falls ja 250 GB für 99.90.-
http://www.stegpc.com/details.asp?prodid=wd-wde1u2500
"Goh" duets scho. Hätt aber lieber e 2,5 ohni Netzteil.

waldi05
Erfahrener Benutzer

Beitrag von waldi05 »

Soriak hat geschrieben:Also langsam laufen kann es mit dem System nicht... wo liegt denn das Problem?
Näi langsam isch es nid, s isch äifach no äigemächtiger als s XP.
Zerscht han y dänggt: mit Spott und Hoon
zien y iber das Zircher Stadion.
Do kennt y doch in volle Ziige schaadefraidig schwelge ...
doch iber Dummhait mool y - us Prinzip - nit emool e Helge! (Peperoni)

Mayor
Erfahrener Benutzer

Welle?

Beitrag von Mayor »

Also, ych bi go umeluege und drei Grät sin in de ängere Wahl:

-HP DV6520EZ für 1299.- (für 100.- meh gits e Garantieverlängerig uff 3 Joohr).
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/ch/de/ho ... R1002_CHDE

-HP DV6408ea für 1199.- (Garantiverlängerig gits wohrschinlich au)
Ha nur dä Link gfunde. Grafikkarte isch e Intel GMA 950, bis zu 224 MB

-Asus Pro 50V für 1199.- (2 Joohr Garantie):

-Intel Core Duo /2130 (1,86 GHz)
-1024MB DDR2-RAM
-120GB HDD, DVD-/+ DL Brenner
-15,4 WXGA (1280x800)
-ATI Radeon X2300 318 Share
-Vista Home

Leider kumm ych ums Vista nidd umme. Das isch überall debyy. Ich tendier uff s erschte Grät. d Froog isch nur, ob die andere 2 (vorallem de Asus) viel schlächter sin, oder obs längt und dä guet gnueg isch (2 Joohr Garantie und 200.- billiger). Oder anderscht gfroggt: Grieg ych für 200.- meh, viel meh wie bi de andere 2? Mit 200.- billiger mein ych, will ych denn jo eh d Garantieverlängerig mach.

Was isch Euri Meinig?

Danke

Tuborg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tuborg »

Mayor hat geschrieben:Also, ych bi go umeluege und drei Grät sin in de ängere Wahl:

-HP DV6520EZ für 1299.- (für 100.- meh gits e Garantieverlängerig uff 3 Joohr).

-HP DV6408ea für 1199.- (Garantiverlängerig gits wohrschinlich au)
Ha nur dä Link gfunde. Grafikkarte isch e Intel GMA 950, bis zu 224 MB

-Asus Pro 50V für 1199.- (2 Joohr Garantie):

-Intel Core Duo /2130 (1,86 GHz)
-1024MB DDR2-RAM
-120GB HDD, DVD-/+ DL Brenner
-15,4 WXGA (1280x800)
-ATI Radeon X2300 318 Share
-Vista Home

Leider kumm ych ums Vista nidd umme. Das isch überall debyy. Ich tendier uff s erschte Grät. d Froog isch nur, ob die andere 2 (vorallem de Asus) viel schlächter sin, oder obs längt und dä guet gnueg isch (2 Joohr Garantie und 200.- billiger). Oder anderscht gfroggt: Grieg ych für 200.- meh, viel meh wie bi de andere 2? Mit 200.- billiger mein ych, will ych denn jo eh d Garantieverlängerig mach.

Was isch Euri Meinig?

Danke
Salü

Gerät 1 tönt grundsätzlig guet, Prozässor isch aber nid Intel sondern AMD.

Gerät 2 het zwar Intel, aber nur 1GB Speicher UND e Löligrafik.

Dr Asus tönt nid schlächt, het aber au "nur" 1GB. FALLS dr Asus nid 2x512MB sondern 1x1GB dinne het (hesch übligerwis 2 Steckplätz für Speicher, Billigvariante isch beidi mit 512 belege, kostet bitz weniger als 1x1GB, nur kame denn nid guet update weil me 1 RAM-Chip mues furtkeie) würd ich dr Asus nä. Denn kasch jederzyt e 1GB-Speicherli go kaufe zum dristegge wenns nötig wird.

Ansunste würd ich trotz AMD zu Grät 1 tendiere, da rästligi Usstattig am Idealschte und für Office usw dr Prozässor nid s'Wichtigste isch, vo mehr RAM und vernünftiger Grafik hesch mehr als vone baar Prozässor-"PS"

Gruess ;)

[/CENTER]

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Ych dank Dr. Was de zwar über de Asus gschryybe hesch, isch für mi nur Bahnhof :o

Muess dezue no sage, dass das Grät nidd für mi isch (ha mine scho vorme halbe Joohr kauft und gueti Unterstützig vomene Forumuser gha), sondern für e Dame und Ihre vom Style här de HP besser gfallt wie de Asus :p

Wenn de Asus also nidd um längene besser isch (entsprächend de 200.- weniger), wärde mr wohrschinlich de HP kaufe.

Tuborg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tuborg »

Wenns für e Dame isch soll si e Mac IBook kaufe. Dä isch so schön trendy wiss, dä ka si no amole damiter immer zum aktuelle Handtäschli passt :rolleyes:

[/CENTER]

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Tuborg hat geschrieben:Wenns für e Dame isch soll si e Mac IBook kaufe. Dä isch so schön trendy wiss, dä ka si no amole damiter immer zum aktuelle Handtäschli passt :rolleyes:
Hett Sie au welle, isch denn aber doch z düür gsi :p (Die 1400.- sin scho liecht überem Büdschee).

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

ich kenne HP nicht. aber asus. ich habe einen seit über 2 jahren und bin sehr zufrieden damit. 1giga ram reicht mir völlig und ich mache damit auch bildbearbeitung (ok ich habe eine eigenständige grafikkarte, aber die hat auch nur 128mb). die 2 jahre garantie sind eine gute sache, dazu ist diese noch "pickup". d.h. sie holen das gerät bei dir ab, wenn etwas ist und bringens wieder.

da aber der dame der HP optisch besser gefällt, kannst du mein geschreibsel gleich wieder vergessen ;)

Antworten