Schooffseggel hat geschrieben:also wenn d birs bim joggeli total iber d uufer tritt - d yyfaart zer garage isch jo grad nääbedraa - und die wiederum isch diräggt mit em shopping-center verbunde
Denn dörfsch halt nur im Stockwärk 2 und 3 vo dr Manor go shoppe! Unde hets e nur Schniggschnagg
nasebär hat geschrieben:
also in therwil isch dr marchbach voll am wiette, do hets e brugg uffghobe wells waser kei platz kah het und in dr nacht isch s'ganze dorf gsperrt worde und natürlich isch mi strössli separat abgsperrt worde well bi uns dr bach unterirdisch dure goht und mir 60 cm waser uf dr stross kah händ....
jänu hauptsach am negschte daag witter krümple
alli nochbere hän dr käller voll gha, bis am 3 am schaffe gsi ...
wo d füürwehr cho isch: "ah, ihr sind jo mehr als mir, tschüss !" - MESSI fürs hälfe
" hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.
" hat geschrieben:Sich selbst zu zitieren ist ein Zeichen wahrer Grösse.
alter sack hat geschrieben:mich deucht, in Basel ist das schlimmste vorbei, der pegel, gemessen am roten fischerhäuschen unter der pfalz, ist seit rund 2,5 stund unverändert...
aber es ist wirklich heftig, speziell wenn man sieht, was da alles runtergespült wird! und vor zwei tagen habe ich mir im tessin noch die sonne auf den bauch scheinen lassen...
Der Rheinpegel steigt wieder leicht - noch 21 cm Spatzig.
---------------------------
FCB, la raison d'être!
grad im basilisgg ko: evtl. muess dr match vom samschtig verschoobe wäärde, well d notussgäng wäg em wasser nit frei sin!
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so
(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
Luigi hat geschrieben: 2 trockeni Täg und mir sehn am Samstig doch e Match. ich hoffs zumindest.
Y glaub genau an däm könnt's e bitzeli schyytere...
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Luigi hat geschrieben:Immer die Pessimiste *kopfschüddl*
D Hoffnig stirb z'letzt.
Guggst Du Meteo.....dass hett nütt mi Pessimismus z'tue....
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)