Gurkenliga
Gurkenliga
Foht jo scho guet ah, dr Match Thun gege Sion isch abgseit will dr Platz durch dr Räge nid bespielbar isch ;pp Das dräggs Thun söll abstiege.
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
die genannten mannschaften meistern ihre aufgaben wieder mal sehr gut...BloodMagic hat geschrieben:isch würklich zitt, dass Mannschafte wie Servette, Lausanne und Lugano wieder ufechöme

Yverdon-Sport FC FC Lausanne-Sport 1:0 (fertig)
Servette FC SC Kriens 0:2 (Halbzeitpause)
AC Lugano AC Bellinzona 0:3 (Halbzeitpause)
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
Chumm, das isch doch e Bild vomme SeeKawa hat geschrieben:So sah's dort aus![]()

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- zBasel Fondue
- Erfahrener Benutzer
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
[quote="soulwind"]Foht jo scho guet ah, dr Match Thun gege Sion isch abgseit will dr Platz durch dr Räge nid bespielbar isch ]
Bei einem solchen Regen wäre wohl in jedem Stadion ohne geschlossenes Dach der Match verschoben worden. War ja ne echt derbe Pfütze. Wieder einmal ein Thema mit extrem viel Sachverstand eröffnet...
Bei einem solchen Regen wäre wohl in jedem Stadion ohne geschlossenes Dach der Match verschoben worden. War ja ne echt derbe Pfütze. Wieder einmal ein Thema mit extrem viel Sachverstand eröffnet...
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.
Dachte ich auch, aber hier ist meine QuelleSharky hat geschrieben:Chumm, das isch doch e Bild vomme See![]()

http://www.nachrichten.ch/detail/282006.htm
hehe...bekunnt de öbbis wenn er ime Match en Roti Karte bekunnt?Cocolores hat geschrieben: Gelbrote Karte für Varela![]()
Varela isch jo echt extrem...han durch ihn aber scho viel gwunne bi betandwin

FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!

- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
das Cornaredo ist nicht wirklich besser als das Brügglifeld. wenns im tessin mal richtig seicht, wird auch dort abgesagt. glaube mich auch an entsprechende fälle in der vergangenheit erinnern zu können.BloodMagic hat geschrieben:Isch e scheiss mit dene chline Stadie .... isch würklich zitt, dass Mannschafte wie Servette, Lausanne und Lugano wieder ufechöme und so shit wie Aarau und Thun abstige
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
mir gohts nid nume ums Stadion ... Au's Umfäld, Region, Fans usw. spile für mi e Rolle.... dass s Cornaredo nid e neus Station isch - das icsh mir au klarSuffbrueder hat geschrieben:das Cornaredo ist nicht wirklich besser als das Brügglifeld. wenns im tessin mal richtig seicht, wird auch dort abgesagt. glaube mich auch an entsprechende fälle in der vergangenheit erinnern zu können.
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
Also Umfäld und Fans kasch au nit gälte loh für Lugano. Isch jo Thun no besser, geschweige denn im Verglich zu Aarau....BloodMagic hat geschrieben:mir gohts nid nume ums Stadion ... Au's Umfäld, Region, Fans usw. spile für mi e Rolle.... dass s Cornaredo nid e neus Station isch - das icsh mir au klar
s einzige wo für Lugano spricht, isch, dass s Tessin au wider mol öpis in dr oberschte Fuessball Liga het.