Soll Gross weg? (reloaded nach Thun-Match)
Soll Gross weg? (reloaded nach Thun-Match)
Ich weiss, es gibt schon einen Thread dazu, aber mich interessiert, wie das Resultat nach dem Thun-Match ausfällt.
Ich für meinen Teil habe meine Meinung geändert.
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
-
- Erfahrener Benutzer
Nach der Saison,denke ich, sollte Christian Gross ausgewechselt werden.
Offenbar ist es wirklich so dass nach einer gewissen Zeit des Trainers
Sprüche (Motivationsversuche) nicht mehr so ankommen wie am Anfang.
Er war lange Zeit der ideale Trainer für uns! Aber im Juni ist es wohl besser
einen Schlussstrich zu ziehen.
DANKE UND TSCHÜSS.
Offenbar ist es wirklich so dass nach einer gewissen Zeit des Trainers
Sprüche (Motivationsversuche) nicht mehr so ankommen wie am Anfang.
Er war lange Zeit der ideale Trainer für uns! Aber im Juni ist es wohl besser
einen Schlussstrich zu ziehen.
DANKE UND TSCHÜSS.
träumen darf erlaubt sein...
Präsident: Rene C. Jäggi
Vize: Gigi
Sportchef: Erich Vogel
Trainer: Hitzfeld..
Vize: Gigi
Sportchef: Erich Vogel
Trainer: Hitzfeld..
-
- Erfahrener Benutzer
das hani am 26.02. im erschte muss gross weg thread posted... schriebs gärn wieder:
ich bi eifach sauer und enttüscht wie sich dr fcb im momänt präsentiert. es macht mi truurig wenn ich dene zuelueg wie si ummegurke wenn i genau weiss sie chönte es um klasse besser.
und dorum bin ich für en trainer wächsel, au wenn sie meischter wärde... denn ich will schöne fuessball gseh, ich will gseh dass sie kämpfe, isatz zeige und dr gegner vom platz prügle.
mi schiesst es eifach nur no a im momänt... hüt hani s gfühl ka dass dört 11 brüedere uf em platz stöhn wo sie nüt me z sage hän... kei ruck, kei richtiges ufbäume, kei gar nüt...
ich bi eifach sauer und enttüscht wie sich dr fcb im momänt präsentiert. es macht mi truurig wenn ich dene zuelueg wie si ummegurke wenn i genau weiss sie chönte es um klasse besser.
und dorum bin ich für en trainer wächsel, au wenn sie meischter wärde... denn ich will schöne fuessball gseh, ich will gseh dass sie kämpfe, isatz zeige und dr gegner vom platz prügle.
mi schiesst es eifach nur no a im momänt... hüt hani s gfühl ka dass dört 11 brüedere uf em platz stöhn wo sie nüt me z sage hän... kei ruck, kei richtiges ufbäume, kei gar nüt...
-
- Erfahrener Benutzer
e chlini bitt:
i däm thread sött me eigentli nid s Gliche sage wie im andere Gross-Thread (für das isch jo ebe dä do)
Sondern wie dr dänked noch em Thun-Spiel. Die wo scho bis jetz gege Gross gsi sin, wärdes das witerhin si, mich nimmt wunder, wär d Sitte gwäggslet het.
Bis jetz isch es jo e krasse Unterschied - aber au noni so vieli Votes...
Also bitte vote!
(Und ab und zue öppis schribe, damit dr Thread nid undenusse verschwindet
)
i däm thread sött me eigentli nid s Gliche sage wie im andere Gross-Thread (für das isch jo ebe dä do)
Sondern wie dr dänked noch em Thun-Spiel. Die wo scho bis jetz gege Gross gsi sin, wärdes das witerhin si, mich nimmt wunder, wär d Sitte gwäggslet het.
Bis jetz isch es jo e krasse Unterschied - aber au noni so vieli Votes...
Also bitte vote!
(Und ab und zue öppis schribe, damit dr Thread nid undenusse verschwindet

S Problem isch nid eifach dr Gross. Au wenn ich ihn nüm so dr Hit find, es het erschtens niemerts bessers umme (ok, dr Hitzfäld villicht) und denn ischs doch eifach e Istelligsproblem vo de Spieler. Nochem Fählpass vom Zwissig hüt hets kei Spieler für Notwändig empfunde no hindedrii z seckle, si sin eifach stoh blybe. So ka das doch nid go und do ka e Gross doch nüt derfür!
villicht... villicht au nid...toaster hat geschrieben:S Problem isch nid eifach dr Gross. Au wenn ich ihn nüm so dr Hit find, es het erschtens niemerts bessers umme (ok, dr Hitzfäld villicht) und denn ischs doch eifach e Istelligsproblem vo de Spieler. Nochem Fählpass vom Zwissig hüt hets kei Spieler für Notwändig empfunde no hindedrii z seckle, si sin eifach stoh blybe. So ka das doch nid go und do ka e Gross doch nüt derfür!
mängisch isch e neue trainer eifach nur scho dorum guet, wills e neue maa isch, jede muess sich neu in d Gunscht vom Trainer spiele, keine hett si Platz uff sicher, Ersatzspieler hän e reelle Chance für e Stammplatz.
E neue Trainer hett neui Idee wo d Spieler motiviere chönne.
Dr Gross mag e sehr sehr guete Trainer si (bzw. das isch er au), aber was nütze die beschte Idee, die beschte Taktike, wenn die wärte Spieler z fuul sin oder nid motiviert, will kei neui Idee chömme und die uffem Fäld in dr Regel genau wüsse, au wenn sie Scheiss spiele, s näggscht Moll sin sie widr in dr Startelf?
De kasch nid e ganzi Mannschaft entloh. E Trainer scho.
Villicht nützt au öppis, wenn de Zubi dure Mandl ersetzisch. Dodrmit würtsch zwar dr bescht Spieler uff d Bangg tue, abr villech cha dr Mandl dä Sauhuffe vor sim Gool besser dirigiere, eifach will au är neu isch?
Odr 1-2 Spieler uss dr U21 e Chance geh? Die wärde sich dr Arsch uffrisse und denne moll luege...
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
- Neuer Benutzer
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
z'erscht emol: me darf nit vergässe, wa de chrigel alles mitem fcb erreicht het und dass d erfolg zum grosse teil dank ihm cho si.
anderersiits muess me eifach gseh, dass de fcb scho sit längerem nüme daspielt, wo er eigentli sött und vieli spieler chömme nüme uf ihri gwohnti leistig. do chunnt denn schnell s argument, jo die händ halt eifach scho zviel erreicht. i bi aber der meinig, de gross isch zwar nach wie vor e super trainer, sini zit bim fcb neigt sich aber trotzdem em endi zue. nach ere gwüsse zit brucht sowohl er wieder en veränderig wie au d mannschaft. zudem het er in letschter zit doch au immer wider denebeglängt bir ufstellig oder bi sine wechsel (--> delgado,...).
die saison söll er no z basel bliebe, aber für näggscht saison bruchts en veränderig.
anderersiits muess me eifach gseh, dass de fcb scho sit längerem nüme daspielt, wo er eigentli sött und vieli spieler chömme nüme uf ihri gwohnti leistig. do chunnt denn schnell s argument, jo die händ halt eifach scho zviel erreicht. i bi aber der meinig, de gross isch zwar nach wie vor e super trainer, sini zit bim fcb neigt sich aber trotzdem em endi zue. nach ere gwüsse zit brucht sowohl er wieder en veränderig wie au d mannschaft. zudem het er in letschter zit doch au immer wider denebeglängt bir ufstellig oder bi sine wechsel (--> delgado,...).
die saison söll er no z basel bliebe, aber für näggscht saison bruchts en veränderig.
[quote="bird"]warten wir mal ab wie die saison beendet wird...wer sollte gross jetzt ersetzten? marcel koller? rolf fringer? martin andermatt? ]
Rolf Fringer wünsche ich mir nie im Leben und nur aus fussballerischen Ansichten.
Alle grossen und guten CL-Spieler sind weg, die Chance besteht das der FCB auch einen noch nicht allzu autoritären Trainer mit hoher technischer Fähigkeit holen kann.
Nur wer ist überhaupt fähig ein Trainer zu holen? Ausser "Gross" versteht der Rest der Führung noch weniger von Fussball bis gar nichts.
Rolf Fringer wünsche ich mir nie im Leben und nur aus fussballerischen Ansichten.
Alle grossen und guten CL-Spieler sind weg, die Chance besteht das der FCB auch einen noch nicht allzu autoritären Trainer mit hoher technischer Fähigkeit holen kann.
Nur wer ist überhaupt fähig ein Trainer zu holen? Ausser "Gross" versteht der Rest der Führung noch weniger von Fussball bis gar nichts.
Saison 2002/2003
Da hat Gross schon hochkarätig versagt, der FCB mit der absolut bestbesetzten Mannschaft wird nicht Meister. Jeder Trainer wäre in Europa entlassen worden. Dieses Jahr muss vorher was geschehen, ehe es schon zu spät ist!
1 Grasshopper 14 9 5 0 37 15 22 57 (25)
2 FC Basel 14 10 2 2 38 17 21 56 (24)
3 NE Xamax 14 5 4 5 18 17 1 35 (16)
4 Young Boys 14 6 1 7 21 29 -8 34 (15)
5 FC Zürich 14 4 3 7 20 23 -3 31 (16)
6 Servette 14 4 4 6 16 26 -10 31 (15)
7 Thun 14 3 3 8 18 30 -12 28 (16)
8 FC Wil 14 2 4 8 19 30 -11 26 (16)
Da hat Gross schon hochkarätig versagt, der FCB mit der absolut bestbesetzten Mannschaft wird nicht Meister. Jeder Trainer wäre in Europa entlassen worden. Dieses Jahr muss vorher was geschehen, ehe es schon zu spät ist!
es schisst mi zwar brutal a, abr s isch glaub für alli pearteie besser, wenn dr gross im summer wechslet. er isch en geniale trainer und für uns DÄ glücksgriff gsi, abr sini zit in basel isch leider ume. obwohl er wie gseit s beste für basel gsi isch, wirkt sini motivation wies usseht nümme. abr s grösst problem isch ä nochfolger z finde. es muess en trainer si mit internationale asprüch und zwar hohe. abr will so ä trainer ind schwiz cho, in die scheiss liga? würd dr hitzfeld überhaupt doane cho, wenn er anderi agebot uf em tisch hät? wer würd sunsch no blibe? dr schälli chönnt de poste mines erachtens früehstens in drei joor übernäh, er isch noni riff gnueg für dä poste und sini usraster (nüd gege fuessball mit emotione) cha me nid bruche. uf em schwizer märt sehn ich kei nochfolger und wie scho gseit, welle usländer will in die liga cho. ä trainer muess sich jo au überlege, dass er do (wenns schlecht chunnt) "numme" umd meisterschaft spilt und das will sich kei internationale trainer mit format atue, au wenn er no so viel würd verdiene. vom finanzielle her, sött me au luege, dass me nid zue viel investiert, well s cha nid si, das basel s geld eifach so umenander verteilt.
Genau! Das war ja eine extrem schwache Leistung in der CL 2002/2003...Limo hat geschrieben:Saison 2002/2003

Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
- Celtic Basel
- Erfahrener Benutzer
Au ich ha mi Meinig genderet und bi au langsam aber sicher fuer e Trainerwaeggsel.Rankhof hat geschrieben:Ich weiss, es gibt schon einen Thread dazu, aber mich interessiert, wie das Resultat nach dem Thun-Match ausfällt.
[quote="Limo"]Das kommt dazu. Aber das lassen wir mal. ]
weiss jo nid, aber wenn me vo sechs uswärtsspil als kline schwizer, wo s erst mol international richtig mitmischt gege keini schlechte gegner "numme" 2 mol überhaupt kei chance gha het, würd i nid vonere lachnummer rede.
(falls du das jetzt nid ironisch gmeint hesch)
weiss jo nid, aber wenn me vo sechs uswärtsspil als kline schwizer, wo s erst mol international richtig mitmischt gege keini schlechte gegner "numme" 2 mol überhaupt kei chance gha het, würd i nid vonere lachnummer rede.
(falls du das jetzt nid ironisch gmeint hesch)
[quote="Ernesto"]Ja, vor allem in Liverpool, Moskau und Manchester...verwende nächstes Mal am Besten die Bezeichnung 'Lachnummer' für Dich selbst ]
Zuhause gegen Liverpool ein 3:0 aus der Hand gegeben! schwach
auswärts gegen Liverpool mit sehr viel Glück ein 1:1 erreicht!
Wenn es um etwas ging:
0:4 gegen Juve
0:1 gegen La Coruna
2:6 gegen Valencia
zudem
1:3 gegen Celtic
so schlecht hat selten eine CH-Mannschaft auswärts abgeschnitten.
Im Cup-Modus hätte der FCB einzig Moskau eliminiert, gegen die anderen wäre man sang und klanglos rausgeflogen.
Zuhause gegen Liverpool ein 3:0 aus der Hand gegeben! schwach
Wenn es um etwas ging:
zudem
Im Cup-Modus hätte der FCB einzig Moskau eliminiert, gegen die anderen wäre man sang und klanglos rausgeflogen.
Es hat aber auch noch keine Schweizer Mannschaft sieben CL-Auswärtsspiele (wohlverstanden in einer einzigen Saison) absolvieren können...Limo hat geschrieben:so schlecht hat selten eine CH-Mannschaft auswärts abgeschnitten.
Hätte, wäre, wenn, bla, bla, bla! Tatsache ist, dass sich der FCB damals im einzigen Spiel mit Cupmodus für die CL qualifiziert hat, sich danach selbst im für vermeintlich schwächere Teams schwierigeren Meisterschaftsmodus für die Zwischenrunde qualifizieren konnte und dort bis fast in die letzte Runde zumindest theoretisch Chancen auf ein Weiterkommen gehabt hat!Im Cup-Modus hätte der FCB einzig Moskau eliminiert, gegen die anderen wäre man sang und klanglos rausgeflogen.
Reden ist Silber, Schreiben ist Gold.
Dasch wohl voll dr Kack wo du do use losch. Basel het (wenn au mit Glück) super gspielt, so wie mes vomene CH Klub nie würd erwarte. So wie du do redisch glaubu kuum dass du nur an eim usswärtsspiel gsi bisch. Bis uf Valancia hän si nämligg guet kämpft (in Turin ischs dr Näbel gsi ;-) )Limo hat geschrieben:Zuhause gegen Liverpool ein 3:0 aus der Hand gegeben! schwach
Wenn es um etwas ging:
zudem
so cha mes natürli au seh... me erreicht brutal viel und verliert denn gege (welt-)klassemannschafte, dasch natürli scho mies, do fliegt me lieber gege dynamo tiflis use, het me wenigstens numme 1 uswärtsspil verlore... sry, abr wer gege juve verliert isch glaub kei lachnummere, valencia isch tragisch gsi, gib i dir recht. depo hät basel glaub grad so guet chönne gwünne, ä lachnummere isch für mi öppis anders, genau so celtic. du sehschs glas scho ender halb leer "gege liverpool ä 3 zu 0 us dr hand gäh" klar hätte si dört chönnte gwünne, abr i würd zerst mol sage, gege liverpool ä 3 zu 0 erreiche isch jo wohl ä extreme erfolg gsi. wegem uswärtsspil: durch glück, abr au durch eim schöne agriff händ si dä punkt gholt. si händ glück gha, abr für ä schwizer mannschaft isch doch nid dr massstab liverpool in dr anfield and wand z spile, do brucht me glück. natürli cha gc in einere saison nid so viel uswärts verliere, wenn si in dr erste rundi usefliege.Limo hat geschrieben:Zuhause gegen Liverpool ein 3:0 aus der Hand gegeben! schwach
Wenn es um etwas ging:
zudem
isch jo extrem wie du numme s schlechte sehsch... me chönnt meine die saison sig ä schand gsi für dr fcb/CH-fuessball...