Ticketverkauf Auswärtsspiel FC St. Gallen u2013 FC Basel

Diskussionen rund um den FCB.
Gesperrt
Luigi
Erfahrener Benutzer

Ticketverkauf Auswärtsspiel FC St. Gallen u2013 FC Basel

Beitrag von Luigi »

Uf fcb.ch stoht, dass me im Migros Claraplatz könnt Tickets kaufe. Schöni Verarschig! Dört gits nämmli gar keini. Bruchet nit dört ane goh.

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

mittwuch in dr ferieziit. ich glaub d ticketproblematik muess nit disskutiert wärde. eifach ahnegoh und eins nach dr sicherheitskontrolle kaufe (machi übrigens scho sit joore und bin jedes joor ohni problem ihnekoh)
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Luigi hat geschrieben:Uf fcb.ch stoht, dass me im Migros Claraplatz könnt Tickets kaufe. Schöni Verarschig! Dört gits nämmli gar keini. Bruchet nit dört ane goh.
jede bahnhof hett...
CR7 Fanboy

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

susch chasch jo au gmietlich us em bürostuel use uff http://www.ticketportal.ch di ticket hole...

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

odr gar nit nach st. galle in uswärtssektor goh
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

BaZ het keini und Bahnhof anschinend au nit. Was söll das? Wieso schribe die denn so Sache uf fcb.ch?

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

Luigi hat geschrieben:BaZ het keini und Bahnhof anschinend au nit. Was söll das? Wieso schribe die denn so Sache uf fcb.ch?
bhf het railaway... Vilicht wahrschinz chönt no si haen die halt e chlins kontigänt... und das isch scho weg...

wiso machsch ez so panik?

Atlantico
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Atlantico »

Asselerade hat geschrieben:mittwuch in dr ferieziit. ich glaub d ticketproblematik muess nit disskutiert wärde. eifach ahnegoh und eins nach dr sicherheitskontrolle kaufe (machi übrigens scho sit joore und bin jedes joor ohni problem ihnekoh)
ich au.
Miu Miu u Cane Muriu

fifty-one
Neuer Benutzer

Beitrag von fifty-one »

Oder direkt via Internet beim FCSG bestellen:

https://fcsg.showare.ch/General/ShoWare ... lHome.aspx

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Luigi hat geschrieben:BaZ het keini und Bahnhof anschinend au nit. Was söll das? Wieso schribe die denn so Sache uf fcb.ch?
bhf hett sitt hütt, aber imene neue verkaufssystem, wüsse allwä nid alli

eifach zu mir ko...
CR7 Fanboy

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

geforce hat geschrieben:bhf het railaway... Vilicht wahrschinz chönt no si haen die halt e chlins kontigänt... und das isch scho weg...

wiso machsch ez so panik?
Was het das mit Panik mache z'tue? Hättsch du spass dra über e Stund durch Basel z'irre zu all dene Statione wo dr fcb gmolde het, und niene gits Tickets? S goht ums Prinzip.

redangel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redangel »

Luigi hat geschrieben:Uf fcb.ch stoht, dass me im Migros Claraplatz könnt Tickets kaufe. Schöni Verarschig! Dört gits nämmli gar keini. Bruchet nit dört ane goh.
Hätt dr e klitzekleine Tipp. Anschtatt umehüüle und stämpfele, sammle dini Energie, mach e Mail an FCB und due se informiere, dass uf dr Houmepeitsch e Fählinformation isch. Du wurdisch si do gärn druf ufmerksam mache.

ES IST EINFACHER ÜBER DIE DUNKELHEIT ZU MOTZEN ALS DAS LICHT ANZUZÜNDEN. Dasch au e Prinzip-Frog.

Herrgott nonemolle

Zitat von Gevatter Rhein
So bis e bitzeli lieb zum Red-Ängeli do

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

redangel hat geschrieben:Hätt dr e klitzekleine Tipp. Anschtatt umehüüle und stämpfele, sammle dini Energie, mach e Mail an FCB und due se informiere, dass uf dr Houmepeitsch e Fählinformation isch. Du wurdisch si do gärn druf ufmerksam mache.

ES IST EINFACHER ÜBER DIE DUNKELHEIT ZU MOTZEN ALS DAS LICHT ANZUZÜNDEN. Dasch au e Prinzip-Frog.

Herrgott nonemolle
Sag emol... händ ihr eigentlich hüt alli ein an dr Klatsche?

Ich ha nit ummeghült und nit ummegmotzt und au nit Panik gmacht. Ich ha lediglich erwähnt, dass an all dene Stelle keini Tickets z'ha sind.

Die wo ummehüle sind eher ihr do. Me könnt meine ihr krieget e Usschlag wenn mol öper was ins Forum schribt wo nit grad dr FCB in Himmel lobt.

Und übrigens, danke für die wo sinnvolli Biiträg in dem Thread gleistet hän. Die hän wenigstens gschnallt dass es do um Informationsustusch goht und dumms ummestresse.
ScoUtd hat geschrieben:bhf hett sitt hütt, aber imene neue verkaufssystem, wüsse allwä nid alli

eifach zu mir ko...
Ich söll dir usrichte, dass dä Herr in dem System gluegt het, aber nüt gfunde het.

black_panther
Benutzer

Beitrag von black_panther »

kleiner Tipp, bestellt lieber direkt beim FCSG, da kostet die Bestellung keine zusätzliche Gebühr..

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

black_panther hat geschrieben:kleiner Tipp, bestellt lieber direkt beim FCSG, da kostet die Bestellung keine zusätzliche Gebühr..
Vielen Dank. Werd ich wahrscheinlich so machen müssen. Wollte zwar die Tickets heute in den Händen halten, aber das scheint nicht zu funktionieren.

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

Luigi hat geschrieben:Vielen Dank. Werd ich wahrscheinlich so machen müssen. Wollte zwar die Tickets heute in den Händen halten, aber das scheint nicht zu funktionieren.
alte, für was dä ufwand? gang uf st.galle, loh di filze und kauf dr denn am hüüsli e ticket... derte muesch so oder so dure, au wennde scho e ticket hesch...

ich wirds genauso mache, wie jedes joor

mr kas chillig näh, kah sich aber au unnötig ufwand mache
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

redangel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redangel »

Ich ha nit ummeghült und nit ummegmotzt und au nit Panik gmacht.
Hmmmmmmm
Schöni Verarschig!
Was söll das? Wieso schribe die denn so Sache uf fcb.ch?
Hättsch du spass dra über e Stund durch Basel z'irre zu all dene Statione wo dr fcb gmolde het, und niene gits Tickets? S goht ums Prinzip.
Klar isch es e Saich wenn de de Lokalitäte nocherennsch wo uf fcb eso stoht. Aber au dört cha mol e Fähler passiere.

Und es änderet nix dra, wenn do umegwäffelet wird. E Info dört ane wo die Fählinformatione här sin und die Sach isch gritzt.

Zitat von Gevatter Rhein
So bis e bitzeli lieb zum Red-Ängeli do

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

redangel hat geschrieben:Hmmmmmmm

Klar isch es e Saich wenn de de Lokalitäte nocherennsch wo uf fcb eso stoht. Aber au dört cha mol e Fähler passiere.

Und es änderet nix dra, wenn do umegwäffelet wird. E Info dört ane wo die Fählinformatione här sin und die Sach isch gritzt.
Nei isch sie ebe nit. Will die vom fcb leite die an St. Galle witer und die sage, dört sötts Tickets ha. Alles Telefonisch scho abklärt.

Aber isch jetzt glich.

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Luigi hat geschrieben:Ich söll dir usrichte, dass dä Herr in dem System gluegt het, aber nüt gfunde het.
tja, wir haben 5 vvk anbieter, im einem davon findet man die tickets. arbeiten halt nicht alle auf gleichem niwo wie ich

was allerdings stimmt ist, dass es, trotz ankündigung, gestern noch nicht aufgeschaltet war, heute schon..
CR7 Fanboy

san gallo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von san gallo »

Asselerade hat geschrieben:alte, für was dä ufwand? gang uf st.galle, loh di filze und kauf dr denn am hüüsli e ticket... derte muesch so oder so dure, au wennde scho e ticket hesch...

ich wirds genauso mache, wie jedes joor

mr kas chillig näh, kah sich aber au unnötig ufwand mache
stop! mach das jaaaaa nicht. auf die neue saison haben die fröhlichen billys im VR von SG die ticketpreise angepasst. allerdings nur an der tageskasse. das heisst wenn du vor ort ein ticket kaufst bezahlst du mehr:

Einzel-Eintrittspreise im VORVERKAUF
Sitzplatzkarten
Haupt-/Westtribüne: von CHF 41.00 bis 62.00
Gegen-/Osttribüne: von CHF 36.00 (äussere) bis CHF 41.00 (innere Sektoren)
Nordtribüne: CHF 36.00

Stehplatzkarten
Erwachsene: CHF 19.50
Lehrlinge/Studenten: CHF 11.50
Schüler 10-16 Jahre: CHF 8.50
Kinder unter 10 Jahren: gratis

Einzel-Eintrittspreise an der TAGESKASSE
Sitzplatzkarten
Haupt-/Westtribüne: von CHF 46.00 bis 67.00
Gegen-/Osttribüne: von CHF 41.00 (äussere) bis CHF 46.00 (innere Sektoren)
Nordtribüne: CHF 41.00

Stehplatzkarten
Erwachsene: CHF 24.50
Lehrlinge/Studenten: CHF 14.00
Schüler 10-16 Jahre: CHF 10.00
Kinder unter 10 Jahren: gratis

Homer
Benutzer

Beitrag von Homer »

Espenmoos= Ewiger Boykott

Gesperrt