Zeig was du drauf hast
hehe, Stubete vor e paar Joor, geili Sach gsi!Karli hat geschrieben:Dö schloht jo nume immer uf de gliche Hölzli ume.
Dä isch würklech schnäll
http://www.ralphheid.ch/
do isch ruth underwood aber viel besser, das solo het sie vor 30 joor glehrt und beherschts hüt immer no
und do no ihri erklärige derzue
und do no ihri erklärige derzue
[CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]
Ich glaub das bisch du sälber und machsch wärbig do innenyc hat geschrieben:isch er halt nid dr oberscheff. drfür isch är wägem pulli sehr wohrschinlig e basler fasnächtler. und wenn dr media märt scho e geile färnseh verlost, denn söll dä gfälligscht au nach basel gschiggt wärde. mini 5 pünggt het är griegt.
-
Schluggspächt
- Benutzer
jo das lied isch halt au eifach zum schnäll spiele (was nid heiss dass ich's so schnäll könnt) aber es kömme jo immer nur die näbenand liegende tön dra, also mues me mit däne schlagdinger nie witer als bis zum nägste hölzli.... söll mol öppis komplexers spiele... denn mues me sich scho mehr konzentriere dass me nid drnäbe haut =)
- Baron Zwingstein
- Neuer Benutzer
War aber trotzdem sehr vereinfacht. In der Freien und in der Steinen schon zig-mal in anspruchsvolleren Versionen gehört...
Dayre fye, daya fryn-dr, dayre syolw-ra ith sama
Nemo me impune lacessit

Nemo me impune lacessit
schniposa hat geschrieben:es erstaunt mich immer und ist auch mit tiefstem dank verbunden, dass sie mir ihrer intelligenz dieses forum beehren!