Heute vor einem Jahr...

Alles über Fussball, ausser FCB.
Dingo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dingo »

E Penalty in dr Nochspiilzit......

Gege Auschtralie.......

Suscht no Froge.......

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Dingo hat geschrieben:E Penalty in dr Nochspiilzit......

Gege Auschtralie.......

Suscht no Froge.......
und? Sunscht hätte mir in dr Verlängerig gwunne, oder spöteschtens im richtige Penalty schiesse....
Heiheihei....do gits jo wirklich no Lüt wos immenoni verkraftet hän... :rolleyes:

Denn sag ich eifach mol WM in Südkorea....wär isch dört die bschisseni Manschaft gseh? Somit het Gott eifach nur Gerächtigkeit walte loh. ;)
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Dingo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dingo »

[quote="Sharky"]und? Sunscht hätte mir in dr Verlängerig gwunne, oder spöteschtens im richtige Penalty schiesse....
Heiheihei....do gits jo wirklich no Lüt wos immenoni verkraftet hän... :rolleyes:

Denn sag ich eifach mol WM in Südkorea....wär isch dört die bschisseni Manschaft gseh? Somit het Gott eifach nur Gerächtigkeit walte loh. ]

Jojo, spötischtes in dr Verlängereig............. :D

So het's aber nid usgseh.........

Da gibt's nix zu verkraften, Italien als Weltmeister ist einfach Scheisse. Lenkt die Leute da viel zu sehr von der Alltagsscheisse ab..... So werden sie sich nie mit dem Puff auseinandersetzen, das in diesem wunderschönen Land herrscht. :rolleyes:

Gregi1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gregi1893 »

HKV hat geschrieben:scheiss wm - scheiss weltmeister... het jo irgendwie passt...
xeh ich au so.
]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Gege Auschtralie.......

Suscht no Froge.......
D'Nochspielzytt ghört zum Spiel wie die 60. oder d'25. Min. Es herrscht käi Stroffreiheit im 16r noch dr 89. Min.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Dingo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dingo »

rotoloso hat geschrieben:D'Nochspielzytt ghört zum Spiel wie die 60. oder d'25. Min. Es herrscht käi Stroffreiheit im 16r noch dr 89. Min.
Sorry, vor luter Schissi in dinere Signatur kann ich leider di post nit läse.... :D

alduccio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alduccio »

Dingo hat geschrieben:Jojo, spötischtes in dr Verlängereig............. :D

So het's aber nid usgseh.........

Da gibt's nix zu verkraften, Italien als Weltmeister ist einfach Scheisse. Lenkt die Leute da viel zu sehr von der Alltagsscheisse ab..... So werden sie sich nie mit dem Puff auseinandersetzen, das in diesem wunderschönen Land herrscht. :rolleyes:
Hmmmm....

Wm Isch Wm ... Alltagscheisse ist überall Alltagscheisse ob WM - Meister
oder eben nicht.
"Mai abbassero la mia bandiera"

alduccio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alduccio »

Gege Auschtralie.......

Suscht no Froge.......
Jo... s`resultat ......

:D

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

rotoloso hat geschrieben:D'Nochspielzytt ghört zum Spiel wie die 60. oder d'25. Min. Es herrscht käi Stroffreiheit im 16r noch dr 89. Min.
Isch das jetzt für di e Foul gsii :confused: :rolleyes:

Gege d'Schwoobe han ich mi jo deftig gfreut, aber gege d'Kängurus isch's scho e bitz zum Kotze gsii...

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

Schön könne dr Euch au 1 Joor nochär no eso freue...muess jo e rächti Erlösig gsi si!
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Hennes&Mauritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hennes&Mauritz »

e frog an alli anti italos..was diskutieret dr no und närvet euch..die sach isch gloffe wie si gloffe isch..

and italos: wieso gänder überhaupt antwort..doch e funke wohrheit an dä provokatione dra...chillet mol..

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Hennes&Mauritz hat geschrieben:e frog an alli anti italos..was diskutieret dr no und närvet euch..die sach isch gloffe wie si gloffe isch..

and italos: wieso gänder überhaupt antwort..doch e funke wohrheit an dä provokatione dra...chillet mol..
Du söttsch sowieso als aller erscht d'Frässi halte, nach dini letschti Ussag do inne, hani mindeschtens gmeint ka dass de iigse hesch was für menschliche Abschum dass du bisch und jetzt machsch doch wieder di Latz uff...
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Yazid hat geschrieben:Isch das jetzt für di e Foul gsii :confused: :rolleyes:
Är hett mitem Iisatz vo sim Körper, e Spieler dr ghinderet wytter z'spiele. Wenn jedes mol wo sich eine mitm ganze Körper uff d'Füess und uff e Ball vom Gegner wirft, nid pfiffe wird, denn kasch nümm Fuessball spiele, es wird sich jede Verteidiger numme no vor de Füess vom Gegner wärfe.

Nur will öbbis nid üblich isch, heissts nid dasses falsch isch. Wie z.b. für e versuechti unsportlichkeit, vill Lütt meine, wenn eine mitm Elleboge versuecht e Gegner z'schloh und ihn nid trifft will dr anderi villicht usswiicht, denn hettr käi roti verdient, das isch falsch, scho nur dr Versuech, ammene Gegespieler e Unsportlichkeit aa z'tue, wird bestroft.

Wenn's do inne e Schiri hett (aber e seriöse) wirdr das sicher könne bestätige.
[/CENTER]

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

är hätti aber wenigstens könne versueche, an ihn vorbiizlaufe, anstatt IN ihn iine...
Aber was söll's, eines isch klar: Mann des Turniers eidütig dr Grosso: Elfer uusegholt gege Australie, Goal gege Dütschland und wenn ich mi nit tüüsch entscheidende Elfer gschosse gege Frankriich.
Und drbii het en e paar Mönet friener niemerts wölle...

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Yazid hat geschrieben:är hätti aber wenigstens könne versueche, an ihn vorbiizlaufe, anstatt IN ihn iine...
Aber was söll's, eines isch klar: Mann des Turniers eidütig dr Grosso: Elfer uusegholt gege Australie, Goal gege Dütschland und wenn ich mi nit tüüsch entscheidende Elfer gschosse gege Frankriich.
In dr 90. Minute liggt eine wo 180cm gross isch queer vor dir, du kasch wähle zwusche versueche ihn z'umspiele und wenn's guet goht e Eckball uusehole oder e berächtigte Penalty wo d'Qualifikation zum 1/4 Final bringt aa z'neh, es hätt kuum öbber anderscht reagiert.

Im 2004 hettr no in dr Serie B gspielt und im 2006 ischr wältmeischter gworde...
[/CENTER]

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

rotoloso hat geschrieben:...
... und im 2007 het er sehr überraschend zue Lyon gwächslet.... :p

alduccio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alduccio »

Yazid hat geschrieben:är hätti aber wenigstens könne versueche, an ihn vorbiizlaufe, anstatt IN ihn iine...
I will nit bös si....aber in dere Situation wäre ALLI am Bode glandet....

glich ob Dutsche, Brasilianer oder suscht e Nation.... :rolleyes:

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

Innere wuche vor 13 Johr, scheen ischs gsi :)

http://youtube.com/watch?v=DnlQ3aoo4Wk
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Gege Auschtralie.......

Suscht no Froge.......
@nino: y könnt jederzyt briele, wenn y dra dängg, aber wäge de socceroos!
grr, mini lieblinge eso go uusehaue, das hed weh do :(

y ha mit unverdient v.a. s final gmeint, wo wäge eim penalty paar cm z hoch gwunne worde isch ]Gege d'Schwoobe han ich mi jo deftig gfreut, aber gege d'Kängurus isch's scho e bitz zum Kotze gsii...[/QUOTE]
WORD! ein vo de geilschte momänt isch die noochspiilzyt gege D gsi, drum mag ys italie glyych e ganz e bitzli gönne :D
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

zizou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zizou »

bevor ichs vrgiss:

http://www.blick.ch/sport/fussball/artikel66707

Geile Siech, unvrgässlichi Aktion! :D :cool:
cigán hat geschrieben:polizia assassini

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

zidane..hehehe :cool:
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

zizou hat geschrieben:bevor ichs vrgiss:

Er selber jedoch hat dem Provokateur aus Italien noch immer nicht verziehen. Auf Marco Materazzi angesprochen, sagte der Mann, der jahrelang in Frankreichs Blau und Reals Weiss gezaubert hat, gegenüber der «Bild»-Zeitung: «Dieser Name ist für mich tabu u2013 kaputt!» (mvl)

Was füre Trötzeler, voll Depp!! Fuessball spiele channer jo, aber sunscht nit grad viel in dr Birre.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Fussball Rocker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fussball Rocker »

..........................
"Alcohol is the answer. What was the question?" http://de.youtube.com/watch?v=dlM33Yw0WTg

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

Hennes&Mauritz hat geschrieben: and italos: wieso gänder überhaupt antwort..doch e funke wohrheit an dä provokatione dra...chillet mol..
will ich gärn due föpple - und ich kas no 3 langi joor mache.

Bild

frog mi wieso me muess provoziere...wie du schribsch, akzeptiereds wies gloffe isch...
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Hossa hat geschrieben:wer ist italien?
Afrika-Cup Gewinner 1992
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

Falcão hat geschrieben:Magica è :cool:
Geil fand ich, dass Italien U21 als erstes mal den englischen Rookies bei der
(in)offiziellen Wiedereröffnung von Wembley die Suppe versalzten, und das vor geschätzten 60'000 Spectators, ich glaube es war noch nicht ausverkauft. :eek: :cool:
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Sharky hat geschrieben:Er selber jedoch hat dem Provokateur aus Italien noch immer nicht verziehen. Auf Marco Materazzi angesprochen, sagte der Mann, der jahrelang in Frankreichs Blau und Reals Weiss gezaubert hat, gegenüber der «Bild»-Zeitung: «Dieser Name ist für mich tabu u2013 kaputt!» (mvl)

Was füre Trötzeler, voll Depp!! Fuessball spiele channer jo, aber sunscht nit grad viel in dr Birre.
Würde einem solchen Spieler auch nicht verzeihen, soll sich doch an seinem Pokal erfreuen...

Würde mal grob schätzen, dass Zidane mehr in der Birne hat, als die gesamte italienische Mannschaft zusammen, was zugegebenermassen nicht allzu schwer ist... :p

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

zizou hat geschrieben:bevor ichs vrgiss:

schad ischer nid richtig nasebei...

wennscho - dennscho!
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

Fenta hat geschrieben:Würde einem solchen Spieler auch nicht verzeihen, soll sich doch an seinem Pokal erfreuen...

Würde mal grob schätzen, dass Zidane mehr in der Birne hat, als die gesamte italienische Mannschaft zusammen, was zugegebenermassen nicht allzu schwer ist... :p
würde mal grob schätzen dass, wer solch eine aktion gutheisst weniger in der birne hat als papa benedetto...
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Nino Brown hat geschrieben:würde mal grob schätzen dass, wer solch eine aktion gutheisst weniger in der birne hat als papa benedetto...
Von welcher Aktion sprichst du jetzt? Dass er dieser Kröte nicht verzeiht ist für mich nur konsequent, die Tat ansich ist nicht gutzuheissen, wie übrigens Zizou selber in diesem Interview sagt:

Heute sagt der 35-Jährige über seinen Ausraster klipp und klar: «Was ich da gemacht habe, war unverzeihlich! Einfach nicht gut und enttäuschend für jeden.»

Antworten