Testspiele
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Luut em Fanbeufftreite vom FCB wirds an dr Oobekasse no gnueg Tickets ha!!
Usserdem wird me am Donnschtig (nachem 1. Spiil) Tickets füre FCB Match für e reduzierte Priis könne kaufe...
Yych wird d Tickets morn und am Donnschtig au erscht z Grenchen kaufe...
Fürs Spiil vo Werder gege Liverpool hanni kay Ahnig...
MsG
Knecht Ruprecht28
Usserdem wird me am Donnschtig (nachem 1. Spiil) Tickets füre FCB Match für e reduzierte Priis könne kaufe...
MsG
Knecht Ruprecht28
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Luut em Fanbeufftreite vom FCB wirds an dr Oobekasse no gnueg Tickets ha!!
MsG
Knecht Ruprecht28
ok messi, spielt dr fcb nit gege werder, hani doch gmeint?

hey eKO, sag mal ehrlich was du gegen Eren hast?eKo hat geschrieben:du hesch s spiel def. nit gseh. du seisch zügs wie "er het e guets passspiel", das sind villicht sini eigeschafte. du muesch aber si spiel gege congeli bewärte und nit sini karriere. dä het gest bi de zeikämpf schlächt usgseh und wenn er überhaupt mol e pass gspielt het, denn nur alibipäss. was mi aber am meiste ufgregt het isch, wenn e pass zu ihm nit akoh isch (dr gegner öbe 4m näbe ihm dr ball bekoh het) er nit zum gegner rennt und dr ball zruck eroberet het. dä siech isch nur fuul umendergloffe und het ghoft dass er dr ball bekunnt.![]()
und zu diner ussag beträffend em grippo: no comment, du idiot !!!!!!!![]()
Immer wenn was über Eren steht, kommst du immer aber immer mit negativen Aesserungen.
Irgendwie denk ich, dass ihr mal zusammen gespielt habt. Evtl. purer NEID??
wohrschinlich mit em Rückpass im Cupfinal ( Danke Franco ) als Höhepunkt.Lupinin hat geschrieben:Doch sehe ich auch so, Zanni hat sich verbessert
lueget doch nit immer uff d Resultat, sondern uff d Leistig vome Spieler, den sehnders au objektiver
apropos Alternative: dr Bauma het dr Zonk in Sion ersetzt und sofort isch das Loch uff dr Rechte Site zue gsi!!! und ehrlich gseit hän die mögliche Ersatzverteidiger jo licht e chli weniger Isatzminute oder???? wie also wotsch die bewerte? Nur bin ich überzügt das kuum eine schlechter ka si, den in über 40 Johr Fuessball han i no selte so e Fläsche gseh wie dr Zonk.
ich will widder Fuessball gseh!!!
do ihn alli als soooo guet betitle due ich ihn jedesmol extrem beobachte und gseh eifach nix "super tolls". mi dunkts eifach, do er in dr u21 regelmässig töpft het, ihn alli grad toll finde. so nachem motto "dä het gool gschosse dä isch guet" und denn spielt er e normale pass aber bi de lüüt isch dä "pass" grad super guet gsi weil er jo dä isch wo viel gool schosse hetCeydi hat geschrieben:hey eKO, sag mal ehrlich was du gegen Eren hast?
Immer wenn was über Eren steht, kommst du immer aber immer mit negativen Aesserungen.
Irgendwie denk ich, dass ihr mal zusammen gespielt habt. Evtl. purer NEID??

me kas au mitem cabral vergliche. dä kennt kei schwein und keine het ihn mol richtig spiele gseh. gege congeli findet z.b. dr "Rule Britannia" dass dr cabral schlächt gspielt het. doch miner asicht noch, isch t leistig vom cabral nit schlächter gsi als die vom eren. aber dr eren bekunnt vo ihm eh sehr gueti leistig abgstämplet.
i will drmit sage, dass ihr mol abekömme söllet. dr eren isch no jung und schaffts villicht mol bim fcb. aber bis jetzt het er nonig wirklich überzüge könne in dr 1. mannschaft.
und i kenn ihn zwar persönlich (er aber mi nit) ha aber nie mit ihm bi ob gspielt

aber lömmer das thema jetzt, do gots jetzt um die nexte testspielt

- Caicedo national
- Erfahrener Benutzer
http://www.u1tv.ch/show/sport/sport.aspxCaicedo national hat geschrieben:wird das Spiel gegen Salzburg irgendwo übertragen ??
habe noch eine Frage zum Spiel gegen Congeli, gibt es zu diesem Match irgend wo ein Telegramm??
- Caicedo national
- Erfahrener Benutzer
Ausstrahlungsdaten:
Mittwoch, 4. Juli, 20.00 Uhr:
FC Grenchen - FC Solothurn und
FC Basel - Red Bull Salzburg
Donnerstag, 5. Juli, 20.00 Uhr:
LIVE FC Basel - Celtic Glasgow
Freitag, 6. Juli, 20.00 Uhr:
BSC Young Boys - Red Bull Salzburg
Samstag, 7. Juli, 19.00 Uhr:
LIVE BSC Young Boys - Celtic Glasgow
sorry komme noch immer nicht ganz draus, werden alle diese Spile übertragen ?? wenn ja, was ist das spezielle daran, wenn es ein Live davor hat??
ich hätte es so interpretiert das Spiel gegen Celtic wird ausgestrahlt, das gegen Salzburg nicht. Ist das so ??
sorry komme noch immer nicht ganz draus, werden alle diese Spile übertragen ?? wenn ja, was ist das spezielle daran, wenn es ein Live davor hat??
ich hätte es so interpretiert das Spiel gegen Celtic wird ausgestrahlt, das gegen Salzburg nicht. Ist das so ??
Der grösste Feind bedenke wohl,
heisst Schnupftabak und Alkohol,
doch steht nicht in der Bibel schon geschrieben,
man solle seine Feinde lieben??.

gang doch aifach uff Gränche...Caicedo national hat geschrieben:Ausstrahlungsdaten:

- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Meine Fresse, du bist wirklich nicht gerade der Hellste???Caicedo national hat geschrieben:Ausstrahlungsdaten:
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
-
OnlineBasilou
- Erfahrener Benutzer
Das isch emoll e Uskunft! Und zwar genau uf die Froog wo'n ich ha welle stelle.Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Luut em Fanbeufftreite vom FCB wirds an dr Oobekasse no gnueg Tickets ha!!

Dämpfall bis am Donnschig...
© Basilou, 2024
- Caicedo national
- Erfahrener Benutzer
Live = wird übertragenCaicedo national hat geschrieben:Vielleicht wärst du ja so freundlich mir es zu erklären....
Also das heisst wenns so es Live vorne dra het..bedütet das das es übertage wird....

Hets kei Live vorne dra wirds nid übertage....
OKey?

FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!

- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Pro MindestIQ für das Forum!!!!!Caicedo national hat geschrieben:Vielleicht wärst du ja so freundlich mir es zu erklären....
Spielplan: Dienstag, 3. Juli 2007
18.00 Uhr FC Grenchen - FC Solothurn
20.15 Uhr FC Basel - Red Bull Salzburg
U1 TV:
Spielplan: Donnerstag, 5. Juli 2007
18.00 Uhr BSC Young Boys - Red Bull Salzburg
20.45 Uhr FC Basel - Celtic Glasgow
U1 TV:
Spielplan: Samstag, 7. Juli 2007
17.00 Uhr FC Grenchen - FC Biel
19.30 Uhr BSC Young Boys - Celtic Glasgow
U1 TV:
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
In der Halbzeitpause stehe ich hinter der MK etwa gleichlange an. Selbstüberschätzung pur, wenn die das wirklich so gesagt haben!Angelo hat geschrieben:Betr. Catering aus der BLZ:
Einziger Wermutstropfen für die über 3000 gut gelaunten Zuschauer auf dem Rankhof war die Bewirtung des dafür verantwortlich zeichnenden Sportamts Basel-Stadt: «Es ist schade, dass wir als vom St. Jakob Park her erfahrene Catering-Crew tatenlos zusehen mussten, wie sich Hunderte von Fussballfans über die schlechte, respektive gar nicht vorhandene Organisation bei der Verpflegung ärgern müssen», sagte ein auch nicht zu seinem durstlöschenden Getränk durchgekommener FC-Concordia-Direktor Alex Radovic.
- Caicedo national
- Erfahrener Benutzer
okei dankeLive = wird übertragen
Also das heisst wenns so es Live vorne dra het..bedütet das das es übertage wird....
Hets kei Live vorne dra wirds nid übertage....
OKey?
Der grösste Feind bedenke wohl,

In einem Team, das in erster Linie defensiv spielt und damit vor allem über die Flügel attackiert wird? Mir einem AV, der Ligabekannt die Schwachstelle der Defensive darstellt?Querdängger hat geschrieben:wichtiger wär emol
e richtigi Nr 10, wo e Spiel ka ordne. AV Positione sin keini Schlüsselpositione.

solange nakata da ist bleibt es einigermasen bei der einen AV schwachstelle, ansonsten haben wir auf links schon das pendant zur rechten schwachstelle paratBender hat geschrieben:In einem Team, das in erster Linie defensiv spielt und damit vor allem über die Flügel attackiert wird? Mir einem AV, der Ligabekannt die Schwachstelle der Defensive darstellt?
![]()
Wenigstens hän mr denn e usglichenes Spiel...Rony hat geschrieben:solange nakata da ist bleibt es einigermasen bei der einen AV schwachstelle, ansonsten haben wir auf links schon das pendant zur rechten schwachstelle parat

Aber abwarte, dr Ronny het villicht scho öbbis druf, und dr Zanninho wird langsam kult!
ja, ich habe, glaube ich auch vergessen, das Smiley mit dem Zünglein dahinter zu setzten. Ich beginne prinzipiell nie einen Kleinkrieg, denn ich hasse Gewalt ]denke [/B]eben gerne einmal provozierend quer.Rony hat geschrieben:ich hoffe ja nicht, das du hier deinen kleinkrieg mit bender beginnst.
und falls sich deine rollenden äuglein an mich richten, kannst du entweder definitiv nicht lesen oder verstehst das gelesene nicht richtig *g

ja, man liest beinahe aus jedem deiner post's heraus, das du zwanghaft gegen den strom schwimmst *gQuerdängger hat geschrieben:Aber ich denke eben gerne einmal provozierend quer.![]()
dann haben wir ja bald spielkultur ala dumm und dümmerYazid hat geschrieben:Wenigstens hän mr denn e usglichenes Spiel...
Aber abwarte, dr Ronny het villicht scho öbbis druf, und dr Zanninho wird langsam kult
Vorverkauf Testspiel Werder Bremen-FC Basel
Der FCB bestreitet sein letztes Testspiel vor Saisonbeginn am Samstag, 14. Juli 2007 im Sportpark im liechtensteinischen Eschen-Mauren. Spielbeginn ist um 19.00 Uhr. Der Ticketvorverkauf ist unter http://www.usv.li kommuniziert.
Der FCB bestreitet sein letztes Testspiel vor Saisonbeginn am Samstag, 14. Juli 2007 im Sportpark im liechtensteinischen Eschen-Mauren. Spielbeginn ist um 19.00 Uhr. Der Ticketvorverkauf ist unter http://www.usv.li kommuniziert.
i'm not deaf,i'm ignoring you