Hallo
Wesis öber wo mer bi uns e PrePaid Karte us italie kriegt? Spielt kei rolle ob vodafone, wind, tim oder was weis ich..
merci
PrePaid
- FcBaslerin
- Neuer Benutzer
PrePaid
[CENTER]Mir stöhn immer hinter dir
FC BAASEL
D Muttenzerkurve die isch doo
Egaal wo!![/CENTER]
FC BAASEL
Egaal wo!![/CENTER]
erm also ich seh oft, das d türke/inder lädeli mega viel so prepaid karte vo alne länder verkaufe.FcBaslerin hat geschrieben:Hallo
Wesis öber wo mer bi uns e PrePaid Karte us italie kriegt? Spielt kei rolle ob vodafone, wind, tim oder was weis ich..
merci
Doug:"Arthur, dein Toast brennt an"
Arthur:"Das weiss ich selbst...!!!"
Sin das nidd normali Delifonkärtli, wo Du mit däne vo do in alli Länder delifoniere kasch?Basl0r hat geschrieben:erm also ich seh oft, das d türke/inder lädeli mega viel so prepaid karte vo alne länder verkaufe.
Sunscht gits uff de Post Sim-Kärtli vo Liechtestei und mit däne ka me in jenste Länder ohni Roaming-Gebühr delifoniere (isch vorallem für empfangeni Aarief interessant)!
http://www.presseportal.ch/de/pm/100010 ... enstein_ag
ja stimmt glaubi, aber evtl chönts jo glich ha ^^Mayor hat geschrieben:Sin das nidd normali Delifonkärtli, wo Du mit däne vo do in alli Länder delifoniere kasch?
Sunscht gits uff de Post Sim-Kärtli vo Liechtestei und mit däne ka me in jenste Länder ohni Roaming-Gebühr delifoniere (isch vorallem für empfangeni Aarief interessant)!
Doug:"Arthur, dein Toast brennt an"
unter dr Hand bikunnsch in mänge vo dene Lädeli praktisch alles wo zum Telefoniere bruche kasch, bsunders wenn nid identifiziert wärde wotsch...Basl0r hat geschrieben:ja stimmt glaubi, aber evtl chönts jo glich ha ^^

Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
- FcBaslerin
- Neuer Benutzer
so sache hani ebe au scho agluegt aber telefoniere esch nit so wichtig, eher billig sms schribe und do chont mer scho besser weg met ere italienische karte.Mayor hat geschrieben:Sin das nidd normali Delifonkärtli, wo Du mit däne vo do in alli Länder delifoniere kasch?
FC BAASEL
Egaal wo!![/CENTER]
FC BAASEL
Egaal wo!![/CENTER]
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
gang doch ine gränznochi stadt ine lädeli..ufe abieter würdi aber im fall scho luege, ha vomene Kolleg ghört das TIM ziemli tüür isch..FcBaslerin hat geschrieben:Hallo
merci
apropos: watch your speech..
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
Pfff Identifikationspflicht ...Rankhof hat geschrieben:unter dr Hand bikunnsch in mänge vo dene Lädeli praktisch alles wo zum Telefoniere bruche kasch, bsunders wenn nid identifiziert wärde wotsch...![]()
Hab mir mal so ein Coop-Handy ganz offiziell im Coop Clarastrasse gekauft, musste da einen Fragebogen ausfüllen mit "meinen" Personalien aber keine Sau verlangte je irgendeinen Ausweis .....
- FcBaslerin
- Neuer Benutzer
jo das hani au scho ghört. am beste wär scho vodafone aber weni nix anders finde..esch emmer no belliger als schwizer karteSuffbrueder hat geschrieben:gang doch ine gränznochi stadt ine lädeli..ufe abieter würdi aber im fall scho luege, ha vomene Kolleg ghört das TIM ziemli tüür isch..
apropos: watch your speech..
FC BAASEL
Egaal wo!![/CENTER]
FC BAASEL
Egaal wo!![/CENTER]
- FcBaslerin
- Neuer Benutzer
hehe ich bruche sie au in italie und nit in dr schwizmassimon hat geschrieben:Du, ich seh dini Idee nit i. Weder TIM no Wind no Vodafone sinn günschtig. Bis vor kurzem hesch bi jedem uflade 5 Euro Gebüre zahlt...Für in Italie gueti Sach, aber in dr Schwiz...
![]()

FC BAASEL
Egaal wo!![/CENTER]
FC BAASEL
Egaal wo!![/CENTER]