Eins
Zwei
Vorbei!

Jöööööö, bisch truurig???Hennes&Mauritz hat geschrieben:Italien - der FCZ der Welt
ich würd sage, nachem 5:1 isch s verhöhne vode eigene mannschaft losgange..BillyTheKid hat geschrieben:scho! spötischtens nachem 5:1 isch d'enttüschig gwiche..
und nachdäm Spiel simmer jo gly emol uf maischterkurs gsy!
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
sass vor dem Teletext.Yazid hat geschrieben:Shit...
do bin ich im Urlaub gsii und ha gmeint ich träum, wenn ich ändlich e Zittig gfunde ha mit em Ergäbnis!
Ha miesse em Kolleg aalüüte, ha's nid könne glaube![]()
heheHennes&Mauritz hat geschrieben:dini mueter isch e huere
...reload s'isch eso uuu fertig!salegh hat geschrieben:pippo no 5 daag...![]()
![]()
Sit wenn? Man spricht deutsh?!Yazid hat geschrieben:Shit...do bin i im Urlaub gsi
Doch sehr schön, man kann weit^reichende ERinnerungen nicht einfach vergessen, aber mann kan sie verdrängen.Gone to Mac hat geschrieben:ka mr do öpper ufd sprüng hälfe... kenn das bild irgendwie aber weiss nüm vo wo...![]()
Wünschdr e Hirntumor an dir, dini Familie und allne dine Nochfolger.Hennes&Mauritz hat geschrieben:dini mueter isch e huere
Wünschdr e Hirntumor an dir, dini Familie und allne dine Nochfolger.Hennes&Mauritz hat geschrieben:dini mueter isch e huere