Nicht verpassen - das neue Auswärtstrikot
- Helmut Penthouse
- Erfahrener Benutzer
es gib gnug buure wo das chaufe.Legolas hat geschrieben:Nimmt mich wunder, wieviele dieser Shirts verkauft werden.
anyway, pro usswaertsschpill in rot blau!!!
(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
richtig, das würde schon um Welten besser sein!ultio hat geschrieben:Anstelle von blau ein dunkles rot und es wäre schon erträglicher.
Alle blauen Elemente durch rot ersetzen und es wäre bei weitem nicht so ätzend!
Wenn auch noch meilenweit vom Optimum entfernt!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- Caicedo national
- Erfahrener Benutzer
finde es nicht so schlimm vielleicht gewöhnt ma sich ja noch dran wenn man erkennt: 18 Auswärtsspiele in grau davon 18 Siege und ein Torverhältniss von 40:5In min. 8 Uswärtsspiel wird Grau trage
plötzlich werden wir grau lieben

Der grösste Feind bedenke wohl,
heisst Schnupftabak und Alkohol,
doch steht nicht in der Bibel schon geschrieben,
man solle seine Feinde lieben??.
heisst Schnupftabak und Alkohol,
doch steht nicht in der Bibel schon geschrieben,
man solle seine Feinde lieben??.

- Helmut Penthouse
- Erfahrener Benutzer
aha, und in welli usswaertsschpil?Knipser hat geschrieben:In min. 8 Uswärtsspiel wird Grau trage.
gege guelle, xamax, thun oder sion??
(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
vielleicht findet der Gegner das Ding auch so scheusslich und hat mitleid mit uns!! oder der sfv verwächselt uns mit dem fcz!! 

Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
also das silberpfeil-design... im Vergleich zum vorgestellten Trikot: ja gerne.Domingo hat geschrieben:richtig, das würde schon um Welten besser sein!
Alle blauen Elemente durch rot ersetzen und es wäre bei weitem nicht so ätzend!
Wenn auch noch meilenweit vom Optimum entfernt!
ich kann mich immer noch nicht erholen, dass man nicht auf schwar-weiss gesetzt hat!

Ach, wie gut, dass niemand weiss,
dass ich Rumpelstilzchen heiss!
Wiss blau goht also besser gege Wiss Rot als ganz in Wiss?Knipser hat geschrieben:Und nomol Wiess goht nit. Sunscht spiele mir wieder in Blau/Wiess wenn mir gege e Mannschaft spiele wo Rot/Wiess isch....

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
-
- Erfahrener Benutzer
- Theophil Läppli
- Neuer Benutzer
Schomol überlegt dass grau nid gleich wiss isch...? villicht het das "tolle" grau jo irgend e sinn derhinter?Knipser hat geschrieben:Gegner
Liebli rot
Hose wiess
Mir
Liebli wiess
Hose wiess goht nit
Also
Liebli wiess
Hose Blau goht
asso bi uns in dr mulbeerstross düend d'lüt bim schnuure amigs e bitzeli mehr nochedänke...
-
- Erfahrener Benutzer
also denn halt no luzärn....und wenn das stimmt denn trait mes vellicht no in st.galle oder so.Knipser hat geschrieben:Luzern sicher au no. Und ich ha ghört das meh jetzt das Liebli vermehrt trage will. Slebst gege St.Galle. Weiss aber nit öp das wirklich stimmt
aber das wäre denn max. 8 spiel in dr saison , und das isch jo nid viel.
welli libli trage sie hütte ??
s graue höchschtworschinlich..oder?
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Alli rede immer dervo dass es grau isch...es isch nid grau, es isch silbrig!!! *dugg-und-weg*maradoo hat geschrieben:mausgrau.... unvrständlig wieso das es nit schwarz/wiss isch vrdammi!!!!

...so schlimm isches jetzt ächt nid...do isch s wiise mitem blau "Verlauf" druf viel schlimmer gsi...wie au immer...FCB blibt FCB au mit däm Trikot! Ei Stadt ei Liebi!!!
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
Ansatt so Scheiss Kommentär useloh zerscht alles durelese. Den würdsch vielicht au mitbeko das ich jo gseit ha das Grau e Sinn het do meh Wiess nit neh ka.Theophil Läppli hat geschrieben:Schomol überlegt dass grau nid gleich wiss isch...? villicht het das "tolle" grau jo irgend e sinn derhinter?
asso bi uns in dr mulbeerstross düend d'lüt bim schnuure amigs e bitzeli mehr nochedänke...
Es hät scho glängt wenn am Goofy sini Frog gläse hätsch.

- Theophil Läppli
- Neuer Benutzer
Fang doch afo briele du Kind. Wenn du schribsch "mir wiss goht nid, mir blau goht" denn isches halt falsch. scheissegal was sunscht villicht irgendwo im thema inne stoht, es blibt falsch. und jetz kasch witerstämpfele, tschüssi.Knipser hat geschrieben:Ansatt so Scheiss Kommentär useloh alles durelese. Den würdsch vielicht au mitbeko das ich jo gseit ha das Grau e Sinn het do meh Wiess nit neh ka.![]()
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Au wenn sie miteme pinkfarbige Trikot Meischter wärde isch mir das allywiil Rächt...hmm...oder doch nid?! Pink wär villicht doch grad bitz krass...NaSrI hat geschrieben:Ei Stadt ei Liebi do gibi dr rächt schiss ufs trikot schlussändlich isch s spiel wichtiger als s trikot!![]()

FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
OhjeTheophil Läppli hat geschrieben:Fang doch afo briele du Kind. Wenn du schribsch "mir wiss goht nid, mir blau goht" denn isches halt falsch. scheissegal was sunscht villicht irgendwo im thema inne stoht, es blibt falsch. und jetz kasch witerstämpfele, tschüssi.
Zerscht Lese, denne Denke und denne Antworte.
Zerscht reklamiere das Grau nit Wiess sieg obwohls um öpis anderes goht und denn e Usred erfinde. Vo wege mir wiess..... Debi stoht jo Gegner/Mir/Also...

edit meint no du söttsch lieber wieder ins Festzeit go und dötte e paar vo dine erlüchtende biträg abgeh
Und ich finds immer no komisch, will ich find me sett so guet gseh, dass me au ime schwarzwiss-TV dr Unterschied zwische wiss-wiss und wiss-rot erkenne sett.Knipser hat geschrieben:Ansatt so Scheiss Kommentär useloh zerscht alles durelese. Den würdsch vielicht au mitbeko das ich jo gseit ha das Grau e Sinn het do meh Wiess nit neh ka.
Es hät scho glängt wenn am Goofy sini Frog gläse hätsch.![]()
PS. Oder isch en andere als das dr Grund? Ich mein jede normale nid farbeblinde Mensch sett doch wohl kenne ganz in wiss vo wisse Liibli und farbige Hose unterscheide kenne.
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Es goht jo um die Fifa regelig. In internationale Spiel döf meh weder bi de Hose no bi de Liebli die gliich Farb ha.Goofy hat geschrieben:Und ich finds immer no komisch, will ich find me sett so guet gseh, dass me au ime schwarzwiss-TV dr Unterschied zwische wiss-wiss und wiss-rot erkenne sett.
PS. Oder isch en andere als das dr Grund? Ich mein jede normale nid farbeblinde Mensch sett doch wohl kenne ganz in wiss vo wisse Liibli und farbige Hose unterscheide kenne.
So isch es uns uf jedefall bi dr Präsentation vom neue Liibli erklärt worde....
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Tja, dann macht man halt einen 3. Satz Trikots, oder übersteigt das unsere finaziellen Möglichkeiten......Knipser hat geschrieben:Es goht jo um die Fifa regelig. In internationale Spiel döf meh weder bi de Hose no bi de Liebli die gliich Farb ha.
So isch es uns uf jedefall bi dr Präsentation vom neue Liibli erklärt worde....

Zuhause: Rotblau
Auswärts(ei Stadt ai Liebi): Schwarz-weiss
Ersatz: Grau-blau oder was weiss ich...
SCONVOLTS BASILEA 98
- Caicedo Junior
- Erfahrener Benutzer