Einstellungen Sateliten TV

Der Rest...
Antworten
Skrotum
Erfahrener Benutzer

Einstellungen Sateliten TV

Beitrag von Skrotum »

Ha es Problem!

Ha am Sat-reciver chli umegspielt und ungewollt d'Grundistellige wieder härgstellt.
Das Grät isch nid vo mir und ich ha kei Ahnig vo somene Ding, wil ich immer Kabel-TV ka ha bis jetzt.
S'Problem isch, das jetzt alli Sänder usw. glöscht sin und gar nüt me kunnt.
Für e Sändersuechi mues me aber gwüssi Istellige mache bezüglich Satellit und Frequenz usw.
Het do öbbe grad e Ahnig was me do alles mues istelle oder sött wüsse damit ich das Grät wieder zum laufe bechum?
Wenn das dr WG-Kolleg enteckt kriegt er suscht e Kriese :D

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Skrotum hat geschrieben:Ha es Problem!

Ha am Sat-reciver chli umegspielt und ungewollt d'Grundistellige wieder härgstellt.
Das Grät isch nid vo mir und ich ha kei Ahnig vo somene Ding, wil ich immer Kabel-TV ka ha bis jetzt.
S'Problem isch, das jetzt alli Sänder usw. glöscht sin und gar nüt me kunnt.
Für e Sändersuechi mues me aber gwüssi Istellige mache bezüglich Satellit und Frequenz usw.
Het do öbbe grad e Ahnig was me do alles mues istelle oder sött wüsse damit ich das Grät wieder zum laufe bechum?
Wenn das dr WG-Kolleg enteckt kriegt er suscht e Kriese :D
Naja, ich sag mol 19.2 Grad Ost oder so - Astra und Eutelsat wird er wohl kah ha. :)

Muesch halt zerscht wüsse, was für en Satellit er het und so - ich mein, er wird vermutlich die beide Satellite gliichzitig benützt ha, da die au fascht näbenand sind.

Skrotum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Skrotum »

Ha nach witerem umepröble mol über Astra und Hotbird Sänder gfunde... wenigschtens das :p

Über Eutelsat gits immer e Fähler und es heisst d'Abstimmig sig nid guet...

Was mir jetzt eigentlich no fählt sin d'Schwitzer Sänder...

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Skrotum hat geschrieben: Was mir jetzt eigentlich no fählt sin d'Schwitzer Sänder...
die kömme nur verschlüsslet - hesch die entsprächendi Decodierkarte (Smart Card heissts glaub)?

Susch terrestrisch (DVB-T)
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Skrotum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Skrotum »

Jo so e Smart Card hets drinn...

ich bin immer no am usprobiere... und ich ha s'Gfühl so langsam chum ich e biz druss...

Joggeligumper
Neuer Benutzer

Beitrag von Joggeligumper »

Das isch mir vor e paar Wuche au passiert...

Variante 1: Alli gwünschte Sänder mit Hilf vonere Frequänztabälle manuell ystelle (sehr miehsam) oder bi der catv go drufflade loh (goht 10 Minute, koschtet 50 Frangge)..

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Du kasch doch eifach 'alle absuchen' igäh, denn muesch keini Grundistellige wüsse...?!?
Ich ha geschter e kompletti Sändersuechi gmacht und ha kei einzigi Satistellig miesse igäh. Falls doch, 19.2 und 13.0.
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Focus 24
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Focus 24 »

Wollte keinen eigenen Tread aufmachen darum schreibe ich meine Frage hier herein:
Jemand im unserem Haus (3Stock) hat schon eine Sat Schüssel und ich (Parterre) könnte das Signal gebrauchen. Jetzt meine Frage ist die Qualität bei ca 10 m Kabel immer noch gleich gut?

Vielen Dank für Eure hilfe!

(Schreib fehler dürft Ihr behalten:-)

Don Vito
Neuer Benutzer

Beitrag von Don Vito »

Focus 24 hat geschrieben:Wollte keinen eigenen Tread aufmachen darum schreibe ich meine Frage hier herein:
Jemand im unserem Haus (3Stock) hat schon eine Sat Schüssel und ich (Parterre) könnte das Signal gebrauchen. Jetzt meine Frage ist die Qualität bei ca 10 m Kabel immer noch gleich gut?

Vielen Dank für Eure hilfe!

(Schreib fehler dürft Ihr behalten:-)
ich habe auch 5-10 m kabel zwische satelit und tv, qualität ist gleich gut.

Focus 24
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Focus 24 »

Thanks
Wie sieht es aus bei einem 2 Fernseher muss man da neue Kabel ziehen? Wir sind ein Cablecomhaus...

Kimfalee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimfalee »

vor allem muss das LNB 2 oder mehr Anschlüsse haben.

+ 1 Receiver pro Fernsehgerät :cool:

Skrotum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Skrotum »

So, jetzt hanis gschafft... ha ändlich au d'schwizer Sänder wieder gfunde. :cool:

Antworten