Auch Huggel vor Rückkehr zu Basel?
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
- Caicedo Junior
- Erfahrener Benutzer
nominiert sind: chippy felipe ba käptn
kei platz, bitz spielkultur sött im mittelfäld scho no vorhande si (vo wäge zentrale ba huggel)
ps: falls der felipe wider erwarten doch stammspieler im sturm wärde würd cha me nomol drüber rede.
kei platz, bitz spielkultur sött im mittelfäld scho no vorhande si (vo wäge zentrale ba huggel)
ps: falls der felipe wider erwarten doch stammspieler im sturm wärde würd cha me nomol drüber rede.
Derjenige, dessen Verstand durch Ideale vernebelt wird, ist nicht mehr in der Lage, über eine fundierte, objektive und neutrale Meinung zu verfügen, eine weitverbreitete Seuche innerhalb unserer Gesellschaft.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an alle, mir doch egal, wenn sich jemand an meiner erbärmlichen Berichterstattung vergreifen möchte.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an alle, mir doch egal, wenn sich jemand an meiner erbärmlichen Berichterstattung vergreifen möchte.

- LiveForever
- Erfahrener Benutzer
- Frankfodder
- Erfahrener Benutzer
Hallo.
Gibt es denn noch etwas zuverlässigere Quellen als 4-4-2.ch, denn diese Seite hat den Titel "Quelle" eigentlich nicht verdient.
Eine Rückkehr Huggels kann ich mir (leider) gut vorstellen. Zwar hat er in den letzten Spielen der Liga und im UEFA-Cup teilweise bärenstarke Leistungen gebracht (zB in Bremen Diego ausgeschaltet) jedoch lässt sich das Umfeld - und hier besonders ein großer Teil der Fans - zu populistischen Aussagen hinreissen, da das fachmännische Auge bei vielen nicht vorhanden ist und sie sich von seiner angeblichen Behäbigkeit blenden lassen.
Leider ist Beni nach seinen Startschwierigkeiten in der BuLi von vielen in eine Schublde gesteckt worden aus der er nicht mehr rauskommt.
Vielmehr werden Spieler lobgepreist und als Heilsbringer angesehen, die irgendwann mal als gut erachtet wurden und nun als "Held" da stehen: So zB der Brasilianer Chris, dieser hat zwar seit geraumer Zeit kein Spiel mehr für die SGE gemacht, wird aber von vielen als wichtiger als Huggel angesehen.
Jetzt, wo Inamoto von Galatasaray nach Frankfurt kommt, haben wir mit Huggel, Inamoto, Preuß, Fink und Chris 5 Spieler auf der Position des 6er, der Konkurrenzkampf ist also dementsprechend groß - weshalb man den Huggels Schritt zu einem anderen Verein 1 Jahr vor der EM zu wechseln verstehen könnte.
Schade wäre es allemal, denn das 6er-Duo Huggel/Fink hatte letzendlich sehr großen Anteil am Klassenerhalt - einen größeren als so mancher von den Fans gefeierte Stars.
Grüße aus Frankfurt
Gibt es denn noch etwas zuverlässigere Quellen als 4-4-2.ch, denn diese Seite hat den Titel "Quelle" eigentlich nicht verdient.
Eine Rückkehr Huggels kann ich mir (leider) gut vorstellen. Zwar hat er in den letzten Spielen der Liga und im UEFA-Cup teilweise bärenstarke Leistungen gebracht (zB in Bremen Diego ausgeschaltet) jedoch lässt sich das Umfeld - und hier besonders ein großer Teil der Fans - zu populistischen Aussagen hinreissen, da das fachmännische Auge bei vielen nicht vorhanden ist und sie sich von seiner angeblichen Behäbigkeit blenden lassen.
Leider ist Beni nach seinen Startschwierigkeiten in der BuLi von vielen in eine Schublde gesteckt worden aus der er nicht mehr rauskommt.
Vielmehr werden Spieler lobgepreist und als Heilsbringer angesehen, die irgendwann mal als gut erachtet wurden und nun als "Held" da stehen: So zB der Brasilianer Chris, dieser hat zwar seit geraumer Zeit kein Spiel mehr für die SGE gemacht, wird aber von vielen als wichtiger als Huggel angesehen.
Jetzt, wo Inamoto von Galatasaray nach Frankfurt kommt, haben wir mit Huggel, Inamoto, Preuß, Fink und Chris 5 Spieler auf der Position des 6er, der Konkurrenzkampf ist also dementsprechend groß - weshalb man den Huggels Schritt zu einem anderen Verein 1 Jahr vor der EM zu wechseln verstehen könnte.
Schade wäre es allemal, denn das 6er-Duo Huggel/Fink hatte letzendlich sehr großen Anteil am Klassenerhalt - einen größeren als so mancher von den Fans gefeierte Stars.
Grüße aus Frankfurt
Hallo Frankfodder!Frankfodder hat geschrieben:Hallo.
Gibt denn es denn noch etwas zuverlässigere Quellen als 4-4-2.ch, denn diese Seite hat den Titel "Quelle" eigentlich nicht verdient.
Eine Rückkehr Huggels kann ich mir (leider)gut vorstellen. Zwar hat er in den letzten Spielen der Liga und im UEFA-Cup teilweise bärenstarke Leistungen gebracht (zB in Bremen Diego ausgeschaltet) jedoch lässt sich das Umfeld - und hier besonders ein großer Teil der Fans - zu populistischen Aussagen hinreissen, da das fachmännische Auge nicht vorhanden ist und viele sich von seiner angeblichen Behäbigkeit blenden lassen.
Vielmehr werden de Spieler lobgepreist und als Heilsbringer angesehen, die irgendwann mal als gut erachtet wurden und nun als "Held" da stehen: So zB der Brasilianer Chris, dieser hat zwar seit gerumer Zeit kein Spiel mehr für die SGE gemacht, wird aber von vielen als wichtiger als Huggel angesehen.
Jetzt, wo Inamoto von Galatasaray nach Frankfurt kommt haben wir mit Huggel, Inamoto, Preuß, Fink und Chris 5 Spieler auf der Position des 6er, der Konkurrenzkampf also dementsprechend groß - weshalb man den HuggelsSchritt zu einem anderen Verein 1 Jahr vor der EM verstehen könnte.
Schade wäre es allemal, denn das 6er-Duo Huggel und Fink hatte letzendlich sehr großen Anteil am Klassenerhalt - einen größeren als so mancher von den Fans gefeierte Stars.
Grüße aus Frankfurt
Wäre dick für uns. Er ist hier aufgewachsen und musste anfangs auch hier untendurch mit den teilweise gleichen Vorurteilen.
Wir hatten mal einen Trainer, der nannte ihn einen grobschlächtigen Bauernrüpel

Was daraus geworden ist, sieht man.
Austeilen kann der Beni schon, vor allem , wenn seinem Lebenskumpel Marco Streller ans Bein gepisst wird, siehe Barrage-Spiel zur WM gegen die Türkei in Istanbul.
Wünsche euch eine gute Vorbereitung und dass die Mentalità Ultrà in Frankfurt nicht untergehen möge. Seid eh eine der reinsten Ultras, dies in Deutschland noch gibt im ach so schönen Eventfussballbisiness.
Gruss an den Main
->> Du spielsch zviel Hattrickchacha hat geschrieben:Das sag ich scho lang und isch nid emol s`schlächtischte system 3-5-2 nur muesch denn spieler hinte ha jo äntwäder meischter im antizipiere sinn oder für d`100m nid e halbi minute bruuche.

Dr Beni passt scho ... cha in dr IV spiele, rächts im Mittelfäld oder aber
falls nötig au hinter de Spitze (het er au scho gmacht)
[CENTER]May the Force be with you[/CENTER]
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
grad dr ganz thread gläse...also mängisch kani ächt nur dr kopf schüttle ab unserem geliebte motzforum 
letscht joor jommere alli(inkl. mir), das mir nur söldner ohni liebi zum FCB hän wo sich nit dr arsch uffrisse
und jetzt, wo zwei(?) basler mit durch und durch rotblauem härze zrugg kömme isch das au wider nit rächt..
immer wird wider irgendwas gfunde oder zrächtbaschdled, wos öppis dra usszsetze git
wägem spiilerische:
huggel hed kai platz in dr mannschaft..ok...
wär in dr buli ka spiile söll nit gnue guet syy für uns...okeeeee...
wär im marco unterstellt, dass är nur zrugg kunnt wägs dr em und s schafft, dr 5j-vertrag z ignoriere, dä söll doch BITTE mol s basilisk-interview loose!!!
das isch ächt unfair ihm gegenüber

letscht joor jommere alli(inkl. mir), das mir nur söldner ohni liebi zum FCB hän wo sich nit dr arsch uffrisse
und jetzt, wo zwei(?) basler mit durch und durch rotblauem härze zrugg kömme isch das au wider nit rächt..
immer wird wider irgendwas gfunde oder zrächtbaschdled, wos öppis dra usszsetze git

wägem spiilerische:
wär im marco unterstellt, dass är nur zrugg kunnt wägs dr em und s schafft, dr 5j-vertrag z ignoriere, dä söll doch BITTE mol s basilisk-interview loose!!!
das isch ächt unfair ihm gegenüber

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Do inne herrscht e gwüsse Wahn... evtl. könnemer öbbis klarstelle...
Mir sin z.Z. dr 2. beschti Verein vo eini vo de schwächsti Ligas in Europa, das Bundesligaprofis wie Huggel, Streller oder Däge (egal ob vill oder wenig Iisatz) überhaupt drüber nochedänke in Basel z'spiele sött uns ehre.
Ich möcht lieber gse was dr Gross im Schild füert mit sini Ussage wie " 2-3 Top Transfer"... ich erwart nid Kaka oder Ronaldinho aber "Top Transfer" foht bi mir, bi Spieler vom Kaliber vo Majstorovic, a.... und vo dene 2-3 do aane bringe innere Saison womr nid emol d'Hoffnig uff e CL Teilnahm hänn, das willi gse.
Ich bi wirklich froh um d'Rückkehr vom Streller und wär au sehr froh um e Huggel, die 2 sinn sicher e Verstärkig für uns, hoff numme nid dass das d' "Top Transfer" sin wo dr Gross aakündet het, e Top Transfer isch scho öbbis anders.
Mir sin z.Z. dr 2. beschti Verein vo eini vo de schwächsti Ligas in Europa, das Bundesligaprofis wie Huggel, Streller oder Däge (egal ob vill oder wenig Iisatz) überhaupt drüber nochedänke in Basel z'spiele sött uns ehre.
Ich möcht lieber gse was dr Gross im Schild füert mit sini Ussage wie " 2-3 Top Transfer"... ich erwart nid Kaka oder Ronaldinho aber "Top Transfer" foht bi mir, bi Spieler vom Kaliber vo Majstorovic, a.... und vo dene 2-3 do aane bringe innere Saison womr nid emol d'Hoffnig uff e CL Teilnahm hänn, das willi gse.
Ich bi wirklich froh um d'Rückkehr vom Streller und wär au sehr froh um e Huggel, die 2 sinn sicher e Verstärkig für uns, hoff numme nid dass das d' "Top Transfer" sin wo dr Gross aakündet het, e Top Transfer isch scho öbbis anders.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
Tja weisch, au 12 - jöhrigi mien jo neume im Internet präsent si und ihre nid-räpresentative Seich useloh (by the way: Contra Stimmrächt ab 16!!!). Nid ärnscht näh. E richtige Basler freut sich, wenn 2 richtigi Basler zrugg chömme.seth hat geschrieben:grad dr ganz thread gläse...also mängisch kani ächt nur dr kopf schüttle ab unserem geliebte motzforum
immer wird wider irgendwas gfunde oder zrächtbaschdled, wos öppis dra usszsetze git![]()
wägem spiilerische:
das isch ächt unfair ihm gegenüber![]()
das stimmt voll und ganz. nur:rotoloso hat geschrieben:Do inne herrscht e gwüsse Wahn... evtl. könnemer öbbis klarstelle...
widersprichst du dir damit nicht gleich selber?e Top Transfer isch scho öbbis anders.
Findi nid, uff die einti Sytte isches toll dass BuLi Profis überhaupt übere e FCB nochedänke aber e e "Top Tranfser" isch für mi trotzdäm öbbis anders.Chuck_P hat geschrieben: widersprichst du dir damit nicht gleich selber?
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
und ich dachte stets, es sei eine ehre, das rotblaue shirt zu tragen. nun ist es also doch genau umgekehrt......! ob petric wohl au........ach, losse ma' dass ma' lieba!rotoloso hat geschrieben:das Bundesligaprofis wie Huggel, Streller oder Däge (egal ob vill oder wenig Iisatz) überhaupt drüber nochedänke in Basel z'spiele sött uns ehre.
die aussage des würstchen hat was. dieses phänomen (ivan vs. stereo) ist weit verbreitet. wir hatten doch mal so ein alibi-rückpasspieler auf dieser position, der ständig ausgepfiffen wurde.....! aber trotzdem muss ich huggel nicht haben. streller reicht alleweil.
jaajaaaa, basler und so. dabei kommt der eine aus m'stein, der andere aus dem laufental..pfff!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- seth
- Erfahrener Benutzer
@roti: "top transfer" uff gurkeliga-niveau natierlig..mir sin jo nit dr FCB(arcelona)
für mi sin marco/beni zwei toptransfers, nit nur wägem spiilerische!
@baslerstab: wenn mol us basel uusekunnsch wirsch mergge, dass für d räschtschwyz au däggnauer, lieschtler und laufener basler sin
Zitat(mit abschätzigem grinse): "aha, e baaaaaaaaaaaaaaaaslech"
für mi: BASEL-stadt und BASEL-land = BASLER
die ainte sin buure(ych zb.), die andere städter(du zb.) 

für mi sin marco/beni zwei toptransfers, nit nur wägem spiilerische!
@baslerstab: wenn mol us basel uusekunnsch wirsch mergge, dass für d räschtschwyz au däggnauer, lieschtler und laufener basler sin

Zitat(mit abschätzigem grinse): "aha, e baaaaaaaaaaaaaaaaslech"
für mi: BASEL-stadt und BASEL-land = BASLER

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
[quote="seth"]@baslerstab: wenn mol us basel uusekunnsch wirsch mergge, dass für d räschtschwyz au däggnauer, lieschtler und laufener basler sin ]NIEMALS!!!!!!!
mätzli, yyfluss näh!
y ha scho mit süd-gundelianer mieh..........! aber denn en' aescher......jä guete sunntig, wo simmr denn do????????? lieber 11 zyrcher als ei aescher!
basel den basler, aglos raus!
mätzli, yyfluss näh!
y ha scho mit süd-gundelianer mieh..........! aber denn en' aescher......jä guete sunntig, wo simmr denn do????????? lieber 11 zyrcher als ei aescher!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
[quote="seth"]@roti: "top transfer" uff gurkeliga-niveau natierlig..mir sin jo nit dr FCB(arcelona) ]
Ebbe, wie gseit, Majstorovic uffwärts....
Ebbe, wie gseit, Majstorovic uffwärts....
-
- Erfahrener Benutzer
Weisch, was e Basler überhaupt isch? Das isch eine, wo no mit Schuegrössi 30ig in dr Muttenzerkurve gstande isch und dr FCB agfüührt het!!! Und öb dä jetzt im Gündülü, Klybasel, am Barfi oder in Münchestei wohnt - Scheissegal - also -> Klappe zu!baslerstab hat geschrieben:und ich dachte stets, es sei eine ehre, das rotblaue shirt zu tragen. nun ist es also doch genau umgekehrt......! ob petric wohl au........ach, losse ma' dass ma' lieba!
die aussage des würstchen hat was. dieses phänomen (ivan vs. stereo) ist weit verbreitet. wir hatten doch mal so ein alibi-rückpasspieler auf dieser position, der ständig ausgepfiffen wurde.....! aber trotzdem muss ich huggel nicht haben. streller reicht alleweil.
jaajaaaa, basler und so. dabei kommt der eine aus m'stein, der andere aus dem laufental..pfff!

- wikinger
- Erfahrener Benutzer
öhmm, wenn du dr majstro als masstab nimmsch, denn wäre dr beni und dr streller die zwei vo dr gforderte toptransfers.rotoloso hat geschrieben:Ebbe, wie gseit, Majstorovic uffwärts....
das säg sogar ich als schwed und majstro-fan. dr mejstro spielt in dr schwedische abwehr nur e näbesächlichi rolle und wenn du dir die näme dört mol aluegsch... naja

jag älskar gnaget!!!
- seth
- Erfahrener Benutzer
hehe, mainsch das aesch usem laufetal?baslerstab hat geschrieben:NIEMALS!!!!!!!
mätzli, yyfluss näh!

@roti: jo, do simmer uns einig! grosse pluspunkt marco/beni isch halt au no d liebi zum verein/regiobonus, das macht für mi extrem vill uss..
@jack: GENAU!!!! so isches!!!
Bini Iiverstande, aber es sinn kein Top-Transfer.seth hat geschrieben: @roti: jo, do simmer uns einig! grosse pluspunkt marco/beni isch halt au no d liebi zum verein/regiobonus, das macht für mi extrem vill uss..
@wikinger
Für e FCB isch e Majstro dr wichtigeri Spieler als e Streller.
Und wie scho gseit, nütt gege Streller, i bi froh dassr wieder do isch.
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
klappe auf: y bi mit em 37 uff d'wält koh!John_Clark hat geschrieben:Weisch, was e Basler überhaupt isch? Das isch eine, wo no mit Schuegrössi 30ig in dr Muttenzerkurve gstande isch und dr FCB agfüührt het!!! Und öb dä jetzt im Gündülü, Klybasel, am Barfi oder in Münchestei wohnt - Scheissegal - also -> Klappe zu!![]()
![]()
wenn mi e spanier odr e teekopf ghört schwätze, meint'r au y kääm uss dütschland. macht mi jetzt das zumene schwoob??????seth hat geschrieben:hehe, mainsch das aesch usem laufetal? gang mol uff bärn, olte oder ins wallis...do kasch mitem gröschte oberbaselbieter dialäggt ko und die maine immer no du kunnsch mitte uss dr stadt
@Roti:
Du seisch, mir chöne froh sii, dass e Basler us dr BuLi überhaupt drüber noche dänkt, zum 2. vo enere Gurkeliga zrugg cho, forderisch gliichzittig aber e Top-Transfer a la Majstorovic.
Isch das nid irgendwie e Schwanzbisser.
Erklär mir doch bitte, wieso e TOP-Spieler a la Majstorovic überhaupt nach Basel cho sotti, wenn er jo scho e Top-Spieler isch. Majstorovic war für mich ein Glücksfall, einer, den ich nur alle 3-5 Jahre erwarte. (insbesondere, wenn wir keine CL Spielen)
Ansonsten müssten wir uns bei Toptransfers entweder auf junge Ausländer (Delgado, Caicedo u.Ä.) stützen, wo wir nie wissen, ob es noch Top-Spieler werden oder eher Dauerpatienten, oder aber mit für die CH-Liga absoluten Top-Spielern wie Streller und evt. Huggel "vorlieb" nehmen.
Du seisch, mir chöne froh sii, dass e Basler us dr BuLi überhaupt drüber noche dänkt, zum 2. vo enere Gurkeliga zrugg cho, forderisch gliichzittig aber e Top-Transfer a la Majstorovic.
Erklär mir doch bitte, wieso e TOP-Spieler a la Majstorovic überhaupt nach Basel cho sotti, wenn er jo scho e Top-Spieler isch. Majstorovic war für mich ein Glücksfall, einer, den ich nur alle 3-5 Jahre erwarte. (insbesondere, wenn wir keine CL Spielen)
Ansonsten müssten wir uns bei Toptransfers entweder auf junge Ausländer (Delgado, Caicedo u.Ä.) stützen, wo wir nie wissen, ob es noch Top-Spieler werden oder eher Dauerpatienten, oder aber mit für die CH-Liga absoluten Top-Spielern wie Streller und evt. Huggel "vorlieb" nehmen.
-
- Erfahrener Benutzer
ich fordere gar nütt, i ha nur gseit, dass dr Gross, lutt praktisch alli Medie, 2-3 Top-Transfer aakündet het, und die willi denn wirklich gärn gse, nimmt mi wunder wär do aane ko würd.Delgado hat geschrieben:@Roti: