O.Hitzfeld hat geschrieben:ich bild mer mini Meinig nid über d`Medie, sondern anhand vo sine Ussage...aber zem Glück hesch du dr Durchblick...wart bis noch der EM und denn werde mer seh (im Fall ass er zrugg kunnt)....
Gruess vom Ahnigslose
denn hesch offebar nit richtig ahne glost.
O.Hitzfeld hat geschrieben:Sorry, aber ich läb au inere Traumwält...ich gib dir insofärn rächt, dass fascht jede gange isch, aber er als Basler het dr Verein verloh ohni öppis erreicht z`ha und het aber immer vomne rotblau Härz gschwätzt und vom Balkon ufem Barfi! Jetzt gohts um d`EM im aigene Land und er brucht drfür e Stammplatz im Verein.....meinsch er blybt über d`EM bim FCB wenn e Verein usem Usland aklopft?
Mich schisst aifach a, wenn aine wo us Basel isch sich öffentlich immer mitem FCB identifiziert und bim erschte Agebot wäg isch, ohni öppis erreicht z`ha und noch nur 6 Monet spiele...
Trotzdäm nimmen gärn wider zrugg!!!
- wärs ihm ums geld gange, wär er nit bim vfb glandet.
- nach 6 mönet het er sicher nit welle weg, aber es git im profi business leider situatione, wo entscheidige nüm ällei bim spieler ligge...
nur soviel:
es isch kei match vom fcb vergange, wo er nit jede zwüschestand het welle wüsse, jede gschossene topf ja sogar d zueschauerzahle und was d KONKURRENZ (au in sim dänke) macht!
es chunnt kei zämme si ums thema fcb drum rum. vieli do inne hän kei ahnig wie verdammt wichtig ihm dr fcb/rotblau isch. wers weiss und wer ihn kennt, däm dient teils sache wo do inne verzapft werde verdammt weh und mä kriegt sofort ä riese drang, do einiges z klarstelle!
dr mäggli isch nebst em cecca dä mit em grösste rotblaue herz im profifuessball, das werde eines tages au alli wo derä meinig kritisch gegeüberstöhn merke, glaub mrs!
meh hanni nüm z sage!