Pipi Streller zurück zu uns?

Diskussionen rund um den FCB.
mob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mob »

Mätzli hat geschrieben:und da gibt es tatsächlich Leute, die selbst daran was auszusetzen haben[/B]. :(
absolut mätzli, wir basler sind doch sonst nicht so ein verklemmtes völkchen und können unserer freude freien lauf lassen...was für "zückerchen" braucht man denn noch, um das regionale denken rund um den fcb wieder zu stärken?

im ausgang lallen ihn ja auch alle die ganze zeit an: "hey schtrelli, du bisch dr bescht...chumm wieder zrugg, los alte"!

bebbinho85
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bebbinho85 »

Hoffendlich kunt dä Transfer z stand. I dängg dr Streller wird in Basel sicher wider uf Toure ko wie in dr Saison 2003/04 wenn är Verletzigsfrei über e Saison ka durespiele. Är isch mit Sicherheit e gueti Option und halt ebe au wider mol e Basler!

coolio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von coolio »

100% pro streller!

wäre für mich der beste transfer seit langem. ein knipser, ein basler, sympa.

torschützenkönig saison 07/08.

Siegfried
Benutzer

Beitrag von Siegfried »

[quote="Beckenpower"]Wenn das ein Faktor ist für die Bewertung eines Spielers na danke...
In dem Fall musst es ja himmlisch für dich sein dass Ailton kein Thema zu sein scheint :D ]

den satz vorher auch gelesen becken bauer?

das er ein peinlicher typ ist, war ne anmerkung, kein grund zur bewertung seiner faehigkeiten..
aber ich bleib dabei, das geld, welches man fuer ihn bekommen hat war voellig ueberrissen viel und ein gluecksfall, welcher so schnell nicht mehr eintreffen wird..weshalb nun diesen spieler zurueckholen?

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

Wenig Spielpraxis, verletzungsanfällig, und im Vergleich zu Top Stürmern:
gross gewachsen aber nicht kopfballstark, technisch arg limitiert, nicht schnell, durchschnittlicher Antritt, fehlende Kaltblütigkeit, überschaubarer Wirkungsgrad in der Defensive

Basler, gute Instinkte und Gefühl für Laufwege im Offensivspiel, setzt den Körper gut ein, Kämpfer mit grossem Herzen und absolut einwandfreiem Charakter, keine Diva, kein Problemspieler

Na ja. Ich würd's wohl nicht machen. Die entscheidende Frage ist die nach den Alternativen. Bei der Frage Strelli oder keiner ist wohl klar was wir wollen. Da würde sich mindestens das rotblaue Herz freuen.

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

coolio hat geschrieben:100% pro streller!

wäre für mich der beste transfer seit langem. ein knipser, ein basler, sympa.

torschützenkönig saison 07/08.
Also ein Knipser ist der ganz sicher nicht. Ich würde es begrüssen, ihn zurückzuholen.
Aber für einen Knipser macht er zu wenig Tore und verstolpert zu viel ;)
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Diegito
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diegito »

Mätzli hat geschrieben:Und für einmal wird der Traum der meisten Forumsteilnehmer wahr. Ein waschechter Basler gewichtet seine Wurzeln stärker als das liebe Geld und kehrt zurück, und da gibt es tatsächlich Leute, die selbst daran was auszusetzen haben. :(
... bliebter dörte woner isch, hetter für dr moment meh geld, wird in dr ganze saison 10 spiel spiele, EM kanner vergässe, und nochher für 1000 stutz zum fc aesch go schutte.

kunnter zu uns, verdienter kurzi ziit weniger geld, spielt d'em, und kah denne wieder abhaue wo er mehr verdient ;)

vo wäge wurzle stärker wies geld...

Guinness
Benutzer

Beitrag von Guinness »

Reviens Marco !
[CENTER]Fuessball ist nicht alles... aber ohne fuessball ist alles nichts...[/CENTER]

coolio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von coolio »

andreas hat geschrieben:Also ein Knipser ist der ganz sicher nicht.
dann hast du entweder ein schlechtes gedächtnis, oder warst noch nicht fcb fan als er noch bei uns spielte. auch in der nati trifft er regelmässig.

Laca
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laca »

[quote="Diegito"]... bliebter dörte woner isch, hetter für dr moment meh geld, wird in dr ganze saison 10 spiel spiele, EM kanner vergässe, und nochher für 1000 stutz zum fc aesch go schutte.

kunnter zu uns, verdienter kurzi ziit weniger geld, spielt d'em, und kah denne wieder abhaue wo er mehr verdient ]

von mir aus können wir dieses Spiel ewig weiter treiben:
- ablösefrei geholt 2003
- für 4.5 mio verkauft 2004
- für 2 mio. (?) zurückgeholt 2007
- für 4.5 mio. verkauft 2008
etc...

Ach, wie gut, dass niemand weiss,

dass ich Rumpelstilzchen heiss!

mob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mob »

[quote="Diegito"]... bliebter dörte woner isch, hetter für dr moment meh geld, wird in dr ganze saison 10 spiel spiele, EM kanner vergässe, und nochher für 1000 stutz zum fc aesch go schutte.

kunnter zu uns, verdienter kurzi ziit weniger geld, spielt d'em, und kah denne wieder abhaue wo er mehr verdient ]

du wirdsch di no wundere!

Atlantico
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Atlantico »

mob hat geschrieben:STUTTGART u2013 Holt der FC Basel einen Natistürmer? Angeblich versuchen die Bebbi, Marco Streller vom VfB Stuttgart zurück ans Rheinknie zu lotsen.

Gemäss dem «Tages-Anzeiger» verhandelt Cupsieger FC Basel mit dem VfB Stuttgart um eine Rückkehr von Marco Streller. Für den Natistürmer wäre es eine Rückkehr: 2004 war der Lange vom FCB in die Bundesliga gewechselt.

Beim aktuellen Meister Stuttgart konnte sich Streller aber, auch wegen mehrerer Verletzungen, nicht durchsetzen: Diese Saison kam er nur auf 737 Spielminuten, erzielte für die Schwaben aber immerhin fünf Tore.

Dass der 26-Jährige den VfB verlassen möchte, ist deshalb nicht verwunderlich. Anscheinend liegt dem hochgewachsenen Stürmer auch ein lukratives Angebot vom deutschen Cupsieger 1. FC Nürnberg vor.

Doch es ist denkbar, dass Streller, der in Basel auch seine Wurzeln hat, lieber zu den Rotblauen und Christian Gross zurückkehrt:Die Emotionen könnten für einmal gegenüber dem Geld den Ausschlag geben."

Und der FCB könnte den Goalgetter gut brauchen, nach dem Verlust von Topskorer Mladen Petric an den Bundesligaklub Borussia Dortmund.
Bla bla, schnuri dass, wieso ging er dann zu Stuttgart??? :mad:

Nein zu Streller!!!!!
Miu Miu u Cane Muriu

SHELLibaum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SHELLibaum »

Atlantico hat geschrieben:Bla bla, schnuri dass, wieso ging er dann zu Stuttgart??? :mad:

Nein zu Streller!!!!!
In was fürere Traumwält läbsch du denn ? No jede Spieler isch bis jetzt vom FcB wäg gange, wenn's Agebot guet gsi isch. Isch nüd verwärflichs. Das d'Emotione in däm Fall chönnte dr Uschlag ghä, bezieht sich jo nur uf diä andere zwei Mitbieter (Nürnberg und Frankfurt).

D'Edith losst no froge, öb d'lieber dr Alhassane - "jede womr öbis vorwirft, isch e Rassischt" - Keita würdsch welle ha ?
Sportler sterben gesünder

Juha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Juha »

wie wäre es mit keita und streller?

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

Mätzli hat geschrieben:Und für einmal wird der Traum der meisten Forumsteilnehmer wahr. Ein waschechter Basler gewichtet seine Wurzeln stärker als das liebe Geld und kehrt zurück, und da gibt es tatsächlich Leute, die selbst daran was auszusetzen haben. :(
Ich betrachte das Ganze nüchtern und aus diesem Grund kann Strelli auch zurück kommen. Sportlich schadet es sicher nicht. Tore, welche er in der BuLi nicht gemacht hat, kriegt er hier sicher rein, denn die V decken um Längen schlechter. Ich weiss aber jetzt schon, dass er nach der EM wieder abschleichen wird.
Jä, är isch e glatte Siech (kumm Strelli nämme-mr no aine....)
Jä, är isch Basler...
Ja, sie Härz ghört em FCB, aber..........
worum hett-är denn damals nit uf dr Chrigel ghört, wo-n-em gsait hett, är söll-y no blyybe ?
worum hett är dr Oeri ihr Aagebot ungeöffnet uff d'Syte glegt ?
worum isch är bim Abflug nümm vor d'Kameras träte, sondern hett sy Alte vorgschiggt, dä geifernd mit de Dollarzeiche in de-n-Auge ?

Es isch halt bi allne esoo, ob glatti Sieche oder personae non gratae,
sy erliege alli em schnööde Mammon....
und ihri DUMMHEIT bezüüge sy dodrmit, dass sy alli zer Unzyt wächsle, nämlig z'frieh (#7 aka #10 usgnoh), bevor sy au numme irgend e Leischtigs-Usswyys z'stand brocht hänn. Jewyyls e halbi Saison uff Süperlig Niveau digg ussgseh und scho meine sy, me ghööry in e Wältusswahl.

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

coolio hat geschrieben:dann hast du entweder ein schlechtes gedächtnis, oder warst noch nicht fcb fan als er noch bei uns spielte. auch in der nati trifft er regelmässig.
Als sein wichtigstes Tor errinere ich mich an ein "Silver Goal" zum 1:2 gegen Malatyaspor im Joggeli nach Sitzstreik in der MK bis zum Stand von 0:2 ;)
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

SHELLibaum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SHELLibaum »

Juha hat geschrieben:wie wäre es mit keita und streller?
Erschtens, chasch dr dr Keita suschd woane striche und zweitens : wieviel Stürmer willsch eigentlig no ?... meinsch s'nid s'längt denn öbe mol ?

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

Siegfried hat geschrieben:seine verpflichtung wuerde wohl vetraglich mit ner stammplatz-klausel besigelt, damit er auch ja fit sein wird fuer die EM.. fuer uns und spieler wie derdijok und caicedo bedeutete es der untergang.
du meinst im stil von "das im training ja kein mitspieler eine grätsche gegen streller macht" ??

ZeroZero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ZeroZero »

Absolut PRO Streller!

Denn wie es mit Carigol weitergeht, steht wohl in den Sternen..

Keita? WTF????? Bsoffe? Droge? Z'viel im Kauflütte gsi?
(c) ZeroZero, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

O.Hitzfeld
Erfahrener Benutzer

Beitrag von O.Hitzfeld »

SHELLibaum hat geschrieben:In was fürere Traumwält läbsch du denn ? No jede Spieler isch bis jetzt vom FcB wäg gange, wenn's Agebot guet gsi isch. Isch nüd verwärflichs. Das d'Emotione in däm Fall chönnte dr Uschlag ghä, bezieht sich jo nur uf diä andere zwei Mitbieter (Nürnberg und Frankfurt).

D'Edith losst no froge, öb d'lieber dr Alhassane - "jede womr öbis vorwirft, isch e Rassischt" - Keita würdsch welle ha ?
Sorry, aber ich läb au inere Traumwält...ich gib dir insofärn rächt, dass fascht jede gange isch, aber er als Basler het dr Verein verloh ohni öppis erreicht z`ha und het aber immer vomne rotblau Härz gschwätzt und vom Balkon ufem Barfi! Jetzt gohts um d`EM im aigene Land und er brucht drfür e Stammplatz im Verein.....meinsch er blybt über d`EM bim FCB wenn e Verein usem Usland aklopft?
Mich schisst aifach a, wenn aine wo us Basel isch sich öffentlich immer mitem FCB identifiziert und bim erschte Agebot wäg isch, ohni öppis erreicht z`ha und noch nur 6 Monet spiele...
Trotzdäm nimmen gärn wider zrugg!!!
======================
dem Blau der Treue der Liebe Rot
sind wir ergeben bis in den Tod

Fight the Power - A.C.A.B - F.T.P.

ExilBaslerZH
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ExilBaslerZH »

Nürnberg isch jo no amne Holländer interessiert und dr Liberopoulos hänsi jo nid griegt... Dr Streller isch aber au im Gspröch,a ber wenn sie en griege näme sie eh dä Holländer:

http://www.transfermarkt.de/de/news/164 ... eigen.html

mob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mob »

O.Hitzfeld hat geschrieben:Sorry, aber ich läb au inere Traumwält...ich gib dir insofärn rächt, dass fascht jede gange isch, aber er als Basler het dr Verein verloh ohni öppis erreicht z`ha und het aber immer vomne rotblau Härz gschwätzt und vom Balkon ufem Barfi! Jetzt gohts um d`EM im aigene Land und er brucht drfür e Stammplatz im Verein.....meinsch er blybt über d`EM bim FCB wenn e Verein usem Usland aklopft?
Mich schisst aifach a, wenn aine wo us Basel isch sich öffentlich immer mitem FCB identifiziert und bim erschte Agebot wäg isch, ohni öppis erreicht z`ha und noch nur 6 Monet spiele...
Trotzdäm nimmen gärn wider zrugg!!!
sorry aber du hesch echt kei ahnig! verzellsch do sache wo dä irgendwo ufgschnappt hesch (medie wohl vorallem) und bildisch dir do druss di meinig! ich will nit witers uf das ihgoh, aber i gib dr ä guete tipp, wart lieber eimol meh mit meinig über öper bilde und glaub nit immer alles, wo so gschriebe wird!
gruess

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Leute, jede vo euch gäldgeile Sieche wär au gange, wenn Stuttgart mit sim denn geile Team aklopft hät. Klar, wär mer au lieber gsi, wär är denne bliebe. Aber jänu. Eifach lächerlich das em Streller no die ganz Zit vorzwärfe. Und, au wenn är gange isch denn, si Härz schloht glich für e FCB, das merkt meh in jedere Ussag vo ihm. Är isch eine vo uns. Und wenn är wirklich zrugg kunnt, denn gib i euch allne wo motzed dr Finger :D ;) Punkt und fertig.

ExilBaslerZH
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ExilBaslerZH »

ExilBaslerZH hat geschrieben:Nürnberg isch jo no amne Holländer interessiert und dr Liberopoulos hänsi jo nid griegt... Dr Streller isch aber au im Gspröch,a ber wenn sie en griege näme sie eh dä Holländer:

http://www.transfermarkt.de/de/news/164 ... eigen.html
...und Frankfurt het dr Amanatidis und dr Takahara... was söll dr Streller aso döt :D

Marco kum heim!!!

O.Hitzfeld
Erfahrener Benutzer

Beitrag von O.Hitzfeld »

mob hat geschrieben:sorry aber du hesch echt kei ahnig! verzellsch do sache wo dä irgendwo ufgschnappt hesch (medie wohl vorallem) und bildisch dir do druss di meinig! ich will nit witers uf das ihgoh, aber i gib dr ä guete tipp, wart lieber eimol meh mit meinig über öper bilde und glaub nit immer alles, wo so gschriebe wird!
gruess
ich bild mer mini Meinig nid über d`Medie, sondern anhand vo sine Ussage...aber zem Glück hesch du dr Durchblick...wart bis noch der EM und denn werde mer seh (im Fall ass er zrugg kunnt)....
Gruess vom Ahnigslose
======================
dem Blau der Treue der Liebe Rot
sind wir ergeben bis in den Tod

Fight the Power - A.C.A.B - F.T.P.

SHELLibaum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SHELLibaum »

O.Hitzfeld hat geschrieben:ich bild mer mini Meinig nid über d`Medie, sondern anhand vo sine Ussage...aber zem Glück hesch du dr Durchblick...wart bis noch der EM und denn werde mer seh (im Fall ass er zrugg kunnt)....
Gruess vom Ahnigslose
Und wenn er nach der EM gehen sollte - hu kehrs ? Die Rückkehr wird mit einer 5-Jahresverpflichtung besiegelt (?). Will er also in einem Jahr weg, dürfte sein zukünftiger Arbeitgeber einmal mehr tief in die Taschen greifen.

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Atlantico hat geschrieben:Bla bla, schnuri dass, wieso ging er dann zu Stuttgart??? :mad:

Nein zu Streller!!!!!
DY wett y seh, wenn de pletzlig d'Chance hesch 's dreyfache z'garniere und drzue no in ere interessantere Liga!

Entscheidend fir my isch, dass er zruggkunnt, obwohl er vo Wolfsburg sicher 's bessere Aagebott gha hett.

Und heeret mer uff mit dääre EM '08. Wäge dääne drey Vorrundespiil wäggslet me nid. Und nochhär isch d'Nati eh dusse. :p
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Magoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Magoo »

Mätzli hat geschrieben:DY

Entscheidend fir my isch, dass er zruggkunnt, obwohl er vo Wolfsburg sicher 's bessere Aagebott gha hett.

jä, isches jetzt scho definitiv?

snatch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von snatch »

Magoo hat geschrieben:jä, isches jetzt scho definitiv?

jo kumm mätzli uuse mit, was weisch, was isch definitiv und was isch spekulation..... vrzell vrzell vrzell ;)
FREYSTAATBASEL 2003

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Wasch los. Bi-n-y im Vorstand ?

Y ha numme gsait: "Mi Lääbere zwiggt" :D
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Gesperrt