Frisch bädelet, düschelet, uf em Barfi gsi (...) - und denn mues i dr Dangg no loswärde...

Uf e gueti Nacht und morn e heerlig Muskelkater

Tschegga
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
miessti das nit mladen sandwic heisse...Barty hat geschrieben: au danggscheen an mladen sandwich!
Mit em Rändli? Chönnt siTschegga hat geschrieben:Heerlig, bisch Du dä gsi mit em Rändli? - Het aber wüescht usgseh - aber guet hesch duurebisse! - News vo dr Muskelkater-Front: Zwar e biz Müeh kah bim Uffstoh, aber jetzt wie e jungs Reeehli![]()
admirAL hat geschrieben:mir sind mit'm velo do, mir sind mit'm velo dooo..
war wirklich der hammer! fühlte mich wie ein richtiger radprofi... all die leute beim eingang shaen aus wie auf einer tribüne im zielbereich einer tour de france etappe... as war der knaller und mir lief es kalt den rücken runter (komisch dass ich das bei der kälte noch spührte)...Pibe d'oro hat geschrieben:![]()
![]()
Ach, und noch ein herzliches Dankeschön für den absolut geilen Empfang vor dem Wankdorf, ihr könnt euch gar nicht vorstellen, was das für ein geiles Gefühl war![]()
Geil,ich ha jo no e joohr zyt zum fitt zwerdeStavia hat geschrieben:Das Tempo war nicht wirklich hoch. Wenn du nicht gerade ein absoluter Sportmuffel bist, solltest du eigentlich durchhalten.
Es wurden ja immer wieder Pausen eingelegt und ein/zweimal noch ein kurzer Sammelhalt bis alle wieder aufgeschlossen haben.