Wo sind die Basler fans ?
C4
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

- _schnudergoof_basel_
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
hesch d prognose gseh?crazychillbär hat geschrieben:B9. man freu i mi scho uf morn...itz muss numme no das Wetter mitmache!!!
-->

aber easy, gnue dringge denn ischs egal..
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
-
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
y nimms mol schwer aa..goht sunscht jo auLuigi hat geschrieben:Egal ob ich mitme Balkon-Ticket ins Parkett gang?
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Wie immer und überallLuigi hat geschrieben:Wunderbar. Messi für eui Antworte. Demfall wird im Parkett morn Stimmig gmacht![]()

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)

- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
jo i ha sie gseh e dunkle 50 bi Bärn und e riese regäwolke, aber wie schon vo dir gsaigt 2sixer denn cha es au hagle stürme und schneie für mi isch trotzdem sunne.seth hat geschrieben:hesch d prognose gseh?
-->![]()
![]()
![]()
aber easy, gnue dringge denn ischs egal..
Wenn der Rubel rollt, ist die Ethik am Arsch!!
Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!
Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!
balkon wird als kurve zellt im cupfinal = ANARCHIEBeckenpower hat geschrieben:Wie laufts uffem balkon? Wird dört au "freyi Platzwahl" herrsche oder wird meh allgmein an dr uffem Ticket druckti Platz go?
(Kenn mi mit Balkonverhältnis nit so uss, bi bishär im D immer numme in dr MK gsii)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Mir hänn s'ganze B sowie Teil vom A16 und A17 und s'ganze C1/C2 sowie Teil vom C3/C4, d'Lutscher hänn s'glyyche Kontingänt spiegelbildlich uff dr Gegesyte.
Die andere Plätz (in dr Mitti) sinn vo Sponsore, Truthähn, Bundesröt, Militärtrottel, Modefans, Showbusiness-Deppe bsetzt, kurzum vo Lütt, wo mit Fuessball nütt am Huet hänn, oder blyybe sogar leer.................
Die andere Plätz (in dr Mitti) sinn vo Sponsore, Truthähn, Bundesröt, Militärtrottel, Modefans, Showbusiness-Deppe bsetzt, kurzum vo Lütt, wo mit Fuessball nütt am Huet hänn, oder blyybe sogar leer.................

- alter sack
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
woah, f*** di!!!komposchti hat geschrieben:Die andere Plätz (in dr Mitti) sinn vo Sponsore, Truthähn, Bundesröt, Militärtrottel, Modefans, Showbusiness-Deppe bsetzt, kurzum vo Lütt, wo mit Fuessball nütt am Huet hänn, oder blyybe sogar leer.................![]()

ha mini Tix vom FCB genau dört becho, also pssst!

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025