In which sektor ???
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
bi maischterschaftsspiil kasch easy wäggsle...wais aber nit, öb das am göbb au so ischLuigi hat geschrieben:Mit B7 han ich jo gueti Plätz verwütscht. Aber schad dass es Balkon isch.
Wo me aber schlussendlich stoht weiss me jo nitAber nimm nit ah dass ich eifach ins Parkett cha.
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
ha eifach dänkt der Igang vom D7 würd zu ihne passe !!BS-Supporter hat geschrieben:Würde mich auch noch interessierten wo die korrupten unfähigen Truthäne des SFV ihren von den Zürchern geleckten Hintern platzieren werden.
Ich denke wohl im A9
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......