Dzemaili du A***
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
dasch e demo gege dr us-"presidänt"footbâle hat geschrieben:Kann mir bitte jemand sagen was ein "Buschaufer" ist?
Vielleicht kann ich dann die Entrüstung nachvollziehen.
Edith: geschnallt.. alles klar
das isch franzeesisch und bedyttet "bus(c)h au fer" - kai aanig, viellicht wän si dä an d zuugschiine kette oder so
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
- Riverplate
- Erfahrener Benutzer
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Het dr Huggel öbis gege d Kurve gseit..? So d Schnurre ufzmache nacheme gfakte Titel isch oberlausig, das isch peinlich!Dome hat geschrieben:über was ihr Euch ufrege könnet...
igonrieret dä doch..
aber isch mer jo scho klar, dass e Huggel wo GC GC die Scheisse vom See gsunge het, öppis anderst isch...isch jo kei Zürcher und dr FCB isch meischter worde....
@ tonton
Merci
SCONVOLTS BASILEA 98
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
- gundelianer
- Erfahrener Benutzer
Bei solchen Vorbildern wundert es nicht, dass es in Zürich zu Massenvergewaltigungen unter Jugendlichen kommt.
Freue mich auf die Zeit von B.D. bei den Bolton Wanderers. Der Manager, der ihn geholt hat, ist mittlerweile weg und der Neue wird sich freuen, dass ihm sein Vorgänger ein Stück Charakterdreck hinterlässt. Wünsche B.D., dass er bei Bolton bereits im Training zusammengetreten wird, die Matches vornehmlich von der Tribüne miterlebt und die EM 2008 am Fernsehen im Trainingslager von Spartak Vladikavkaz verfolgt, wohin er bis dahin transferiert worden ist.
Freue mich auf die Zeit von B.D. bei den Bolton Wanderers. Der Manager, der ihn geholt hat, ist mittlerweile weg und der Neue wird sich freuen, dass ihm sein Vorgänger ein Stück Charakterdreck hinterlässt. Wünsche B.D., dass er bei Bolton bereits im Training zusammengetreten wird, die Matches vornehmlich von der Tribüne miterlebt und die EM 2008 am Fernsehen im Trainingslager von Spartak Vladikavkaz verfolgt, wohin er bis dahin transferiert worden ist.
WINE FOR MY MEN, WE RIDE AT DAWN.
18 + 5
18 + 5
- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
- König 1893
- Erfahrener Benutzer
schiins het das nid dr dzemaili gschriebe...aber d spieler wüsse halt wem sie so sache ufe rucke chritzle chönne und ganz bestimmt keinem wo nächscht saison ins joggeli muess
http://www.blick.ch/sport/fussball/artikel63470
zuedäm händ d fcz spieler jo sehr kreativi ifäll, sie wänd wohl zeige dass sie au öbis im chopf händ:
"muttenzerkurve ha ha ha"
"basel wird meischter 2035"

http://www.blick.ch/sport/fussball/artikel63470
zuedäm händ d fcz spieler jo sehr kreativi ifäll, sie wänd wohl zeige dass sie au öbis im chopf händ:
"muttenzerkurve ha ha ha"
"basel wird meischter 2035"

Stanic en unyysichtige Kriminelle - wird Zytt ass d SVP Züri Knascht für dä Balkan-Raaser forderet.
Wenn y der Blerim wär wurd mer die langwyylig Fyyr au mit so Züüg irgendwie luschtig mache. Isch wie wenn men als glaine Bueb duure der dunggli Wald lauft und ständig sait "Nä-nai, y ha überhaupt kai Angscht", obwool men unglaublig der Schiss in der Hose het. Noo däne 2 Titel wurd bi mir ai so Hemmli jedefalls nit längen um mir krampfhat yyzreeden y haig irgendöbbis gwunnen oder gar der FCB hinter mer gloo!
Wenn y der Blerim wär wurd mer die langwyylig Fyyr au mit so Züüg irgendwie luschtig mache. Isch wie wenn men als glaine Bueb duure der dunggli Wald lauft und ständig sait "Nä-nai, y ha überhaupt kai Angscht", obwool men unglaublig der Schiss in der Hose het. Noo däne 2 Titel wurd bi mir ai so Hemmli jedefalls nit längen um mir krampfhat yyzreeden y haig irgendöbbis gwunnen oder gar der FCB hinter mer gloo!
OléOlé, Vollschinggen Olé
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
... auf die gefahr hin nun ketzerisch zu wirken... gab nicht mal anlässlich einer der vielen (
) feiern in basel der damalige präses des fcb irgendwelche "scheiss *hier käme der name eines schütteler- bzw. schuttvereins* " - gesänge zum besten und wurde danach von den baslern als "gaile siech" gefeiert? habe ich ja damals auch ganz amüsant gefunden. rückblickend aber auch eher schwach.
gut, schmäh-sprüche nicht mal orthographisch korrekt hinzukriegen ist eindeutig noch viele schubladen tiefer

gut, schmäh-sprüche nicht mal orthographisch korrekt hinzukriegen ist eindeutig noch viele schubladen tiefer

60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

- König 1893
- Erfahrener Benutzer
falls basel united no es bitzli (basler)-Ehr gfühl het, wird sie alles unternäh dass züri nid in unserem wunderschöne 40000 stadion dörf spiele!! Mit däm hän sis au bi mir ändgüldig versaut! ich hoff au das muttenzerkurve und jede FCB-Fan do mithilft, falls sich das am ändi doch noh am konkretisiere isch!!!
will das goht nid uns uslache aber denn doch öppis vo uns welle
wird nomol en extra-fred ufmache, wenni mitbekum das basel-united schwach wird
neinei nüd mehr mit glückwünsch und so ihr strichers!!
will das goht nid uns uslache aber denn doch öppis vo uns welle

wird nomol en extra-fred ufmache, wenni mitbekum das basel-united schwach wird
neinei nüd mehr mit glückwünsch und so ihr strichers!!
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
Well, jezz muess y my au no ainisch mälde.
By dere ganze Aggzion stellt sich wie immer d'Frog: was isch em Plerim syni Motivazzion vorne und hinde uf sym Hemli dr FCB z'erwääne?
1. Migrationshintergrund und Minderwertigkeitskomplexe
Als passiver Teilnehmer der FCZ-Mannschaft versucht Plerim durch eine Provokation auf sich aufmerksam zu machen - schliesslich war er ja in den entscheidenden Spielen nicht dabei.
2. Heimliche Liebe zum FCB?
Das Bild hätte folgende Aufschrift auf seiner Stirn abgerundet: "Schade FCB!"
Und noch was: der letzte zürcher Verein, der sich mit dem FCB gemessen hat, hat sich an diesem verschluckt!
By dere ganze Aggzion stellt sich wie immer d'Frog: was isch em Plerim syni Motivazzion vorne und hinde uf sym Hemli dr FCB z'erwääne?
1. Migrationshintergrund und Minderwertigkeitskomplexe
Als passiver Teilnehmer der FCZ-Mannschaft versucht Plerim durch eine Provokation auf sich aufmerksam zu machen - schliesslich war er ja in den entscheidenden Spielen nicht dabei.
2. Heimliche Liebe zum FCB?
Das Bild hätte folgende Aufschrift auf seiner Stirn abgerundet: "Schade FCB!"
Und noch was: der letzte zürcher Verein, der sich mit dem FCB gemessen hat, hat sich an diesem verschluckt!
- seth
- Erfahrener Benutzer
BadBlueBoy hat geschrieben:*peng* *peng* *peng* *peng* *peng* *peng* *klick* *klick* *klick* *klick* *klick* *klick* *klick* *klick* *klick* *klick* *klick* *klick* *klick* *klick* *klick**klick* *klick* *klick* *klick* *klick*

hesch du e 6-schuss-colt? nimmsch für dr neggscht zürcher gschyyder das israelische qualitätsproduggt do

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Das isch au mi erschte Gedanke gsi, dass das wohrschinlig e Teamkolleg gschriebe het. Nid dass ich das em Dsche...irgendwas nid würd zuetraue, aber es gseht scho so us als sig's kritzlet worde wo'n er das Hemmli scho a gha het.König 1893 hat geschrieben:schiins het das nid dr dzemaili gschriebe...
Aber wie au immer... es isch absolut unterschti und typisch Zi!rü.
Richtig!"basel wird meischter 2035"
Und 2008 und 2009 und 2010 und 2011 und 2012 und 2013 und 2014 und 2015 und 2016 und 2017 und 2018 und 2019 und 2020 und 2021 und 2022 und 2023 und 2024 und 2025 und 2026 und 2027 und 2028 und 2029 und 2030 und 2031 und 2032 und 2033 und 2034 au!

© Basilou, 2024
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
Also, der hat fast schon wieder Style. Nicht irgendwelche Kindergartensprüche auf ein T-Shirt schreiben sondern geschlossen als Mannschaft eine fette Attacke ausfahren.BlackEagle26 hat geschrieben:naja verglichen mit dem was die Milan spieler abgezogen haben ists noch ziemlich freundlich
"steckt euch den Scudetto in den Arsch"
[/IMG]
Isch für mi immer wieder verwunderlich, wie sich die hirnamputierti Schliimwichser mehr draa freue, dass dr FCB verliert, als dass sie gwunne (
) hän.
Und dr Herr Fauteuil vorhär im Fuessballtalk: är het vor, Basel als Fuessball-Hauptstadt z'ablöse... Hahaha!
Wär so kleinlich isch und immer wieder mit söttigi idiotische Aktione uf sich ufmerksam macht, kha 100%ig nid länger an dr Spitze bliibe, als es dr Verband und die ganze inkompetänte lächerlichi Figure in dr CH-Fuessballlandschaft könne ermögliche.
Dä Canapé het sich sicher ins Hösli gmacht wenn mir im 02 in d'CL kho sind, und het denn fiechti Träum gmacht vom Z in dr Stärneliga und mit eme mehr als zu 15% gfüllts Stadion.
Es wird aber nid möglich sii... Es düütet alles druff ii.
Ab mitti Juli isch fertig luschtig!
Und ab denn isch dr Mätzli-Spruch mehr denn je aabrocht!

Und dr Herr Fauteuil vorhär im Fuessballtalk: är het vor, Basel als Fuessball-Hauptstadt z'ablöse... Hahaha!
Wär so kleinlich isch und immer wieder mit söttigi idiotische Aktione uf sich ufmerksam macht, kha 100%ig nid länger an dr Spitze bliibe, als es dr Verband und die ganze inkompetänte lächerlichi Figure in dr CH-Fuessballlandschaft könne ermögliche.

Dä Canapé het sich sicher ins Hösli gmacht wenn mir im 02 in d'CL kho sind, und het denn fiechti Träum gmacht vom Z in dr Stärneliga und mit eme mehr als zu 15% gfüllts Stadion.
Es wird aber nid möglich sii... Es düütet alles druff ii.
Ab mitti Juli isch fertig luschtig!
Und ab denn isch dr Mätzli-Spruch mehr denn je aabrocht!