gratulation dem fcb als FUSSBALL-meister

Diskussionen rund um den FCB.
Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

one_love hat geschrieben:Ich muess ehrlich sage... geschter nach am Abpfiff, wo unsere FCB dört unde im Kreis gstande isch... wo alli Fans rundum probiert hän ihne zeige, dass mir do sin, ob Kübel oder nid, dass mir hinter ihm stönn und wüsse, was er für uns gleischtet het.... wos Gigi zum niedergschlagene, am Bode högglende Rakitic goht und ihn in Arm nimmt....

das sin für mi die bewegenschte und emotionalschte Momänt gsi, wo ich als FCB Fan ganz bewusst ha dörfe erläbe... und irgendwie isch es mir hütt wirklich egal, ob mir dä Kübel hän oder nid :-) ... i bi sooo stolz uf unsere FCB uf die treuschte und beschte Fans vo dr Schwiz...

"erfolg isch nit alles im läbe
au wenns schlächt goht sin mir mit drbi
fcbfan kasch nit wärde
fcbfan das muesch si!"

und für mi wird die Saison immer in Erinnerig bliebe, als: wo dr FCB Maischter worde isch ohni Pokal!

mir hän kämpft und schritte mit erhobenem Haupt wyter, denn verstecke mien mir uns nid...
Do gitts nit viel hinzuezfüege!!!

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

Herzlichen Dank an alle vom FCB für die grossartigi Leischdig!

Das Publikum hat Gestern bis zum Schluss Klasse gezeigt!
WE NEVER FORGET MATIAS EMILIO DELGADO 15.08.07.3`.29.08.07.56`.64`

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

one_love hat geschrieben:Ich muess ehrlich sage... geschter nach am Abpfiff, wo unsere FCB dört unde im Kreis gstande isch... wo alli Fans rundum probiert hän ihne zeige, dass mir do sin, ob Kübel oder nid, dass mir hinter ihm stönn und wüsse, was er für uns gleischtet het.... wos Gigi zum niedergschlagene, am Bode högglende Rakitic goht und ihn in Arm nimmt....

das sin für mi die bewegenschte und emotionalschte Momänt gsi, wo ich als FCB Fan ganz bewusst ha dörfe erläbe... und irgendwie isch es mir hütt wirklich egal, ob mir dä Kübel hän oder nid :-) ... i bi sooo stolz uf unsere FCB uf die treuschte und beschte Fans vo dr Schwiz...

"erfolg isch nit alles im läbe
au wenns schlächt goht sin mir mit drbi
fcbfan kasch nit wärde
fcbfan das muesch si!"

und für mi wird die Saison immer in Erinnerig bliebe, als: wo dr FCB Maischter worde isch ohni Pokal!

mir hän kämpft und schritte mit erhobenem Haupt wyter, denn verstecke mien mir uns nid...
sag nüt! hammer, di post!!

aber so ganz egal wägem kübel ischs mir glych nit, und zwar dorum, will dr fuessball geschter verloore hed...
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Master hat geschrieben: Dennoch: Die Gegnerschaft dürfte die Wiederbelebung des FCB im Hinblick auf die nächste Saison eher ungern zur Kenntnis nehmen - so ungern, wie Gross hören mag, dass der 13. Mai den FC Basel zwei Titel (2006 und 2007) gekostet hat.

http://www.nzz.ch/2007/05/25/sp/articleF7OEG.html
Wieder mal eine sehr gute Analyse der NZZ!

Ohne den 13.5.06 hätten wir niemals so einen Rückstand gehabt. Da häte auch das Skandalurteil als lächerliche Randnotiz ignoriert werden können.

Aber eben. Wenn Alles normal läuft, dann lassen wir die Liga die nächsten Jahre hinter uns herkriechen. Es wird der totale Triumph sein. Wir müssen nur Geduld haben, und uns nicht provozieren lassen.

Im Jahre 2010 wird der Fall Muntwyler auch bei uns nur noch eine kleine aber bittere Reminiszenz sein.
---------------------------
FCB, la raison d'être!

1majstorovic1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 1majstorovic1 »

Danke basel für die geili Saison mit all dene Hoch und Tief wo mir alli erläbt hän!!
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......

adomania
Erfahrener Benutzer

Beitrag von adomania »

Digg gsi Buebe.. geili Rückrundi gsi ! I bi stolz e Basler und FCB-Fan zsi !

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

adomania hat geschrieben: Digg gsi Buebe.. geili Rückrundi gsi ! I bi stolz e Basler und FCB-Fan zsi !
und beim nachbetrachten auf telebasel heute abend
kann man das nur noch 1000x wiederholen

Basel Senator
Benutzer

Beitrag von Basel Senator »

au mini härzlichstig gratulation zum offizielle schwiizer fuessball meister. ich glaub d zürcher hend e anderi saison gseh, hän fast all gseit es sigi verdient gsi meister z wärdä. mönd mal uf sport.sfdrs.ch go s interview vom präsident go alosä. nah faht er avo verzähle, ja dr fcz isch vor 10 jahr au mal so betroge worde und alles so seich. freu mi etz shco uf d blamage i de champions league.

Stolz ein Basler zu sein
[CENTER]MUTTENZERKURVE ROT iSCH UNSERi LiEBi BLAU DiE EWiGi treui F.C. BASEL 1893[/CENTER]

Migros-City
Benutzer

Beitrag von Migros-City »

Lusti hat geschrieben:Ich glaube nicht mehr, dass alleine die Leistung zählt.
Leistung? Von welcher Leistung sprichst du?
Die Leistung auf dem Platz? Ja von wo kommt denn diese Leistung auf dem Platz.

Die Leistung, die auf dem Rasen dargelegt wird, kommt von guten Fussballern.
Gute Fussballer finden sachkundige Spielervermittler. Gute Fussballer werden von gewieften Trainern im richtigen Zeitpunkt an die richtige Stelle gesetzt. Finanzielle und Rechtliche Anliegen des Vereins werden von guten Anwälten und Finanzexperten vertreten. Gute Fussballer werden von wohlhabenden und einflussreichen Mäzenen gekauft. Vermögende Mäzene benötigen vertrauenswürdige Partner und Sponsoren. Sponsoren werden von einem finanziell lukrativen Umfeld angezogen.

Einfacher gesagt: Es geht um Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Geld, Sachverstand, Geld, Einfluss, Geld und ein bisschen Glück.

Wieso sind die reichsten 5 Mannschaften oben und die ärmsten 5 Mannschaften unten? Einfach mal so wegen der Leistung auf dem Platz :confused:

Rot_Blau
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rot_Blau »

fc basel mir sin stolz uff di!

sagg starki rückrundi gsih!
.o0 muttenzerkurve .o0

basilea2002
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basilea2002 »

plutokennedy hat geschrieben:Gratulation an den FCZ und seine Fans.
Alles andere ist für Verlierer, die in der Niederlage keine Grösse zeigen.
Die Deppen sind (schon wieder) wir. Wer den Schaden hat, braucht für den Spott nicht zu sorgen. Scheiss Fussball (inklusive Reglemente).
Mehr gibt's nicht zu sagen, das Heulforum gehört bis zum Cupfinal geschlossen.
Dein Kommentar ist absolut unterste Schublade.

Sollte Dich Deine Frau verlassen haben oder hast Errektionsprobleme, dann kann ich Dein Kommentar nachvollziehen und verzeihe Dir...

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

Härzligi Gratulation an d Mannschaft für die tolli Saison und dass si am meischte Pünggt gholt hän. Wenn d Fuessballmafia nid will dass mir dä Kübel griege, denn sölle si en vo mir us bhalte oder sich nöime anderscht yne schiebe oder halt ebe de Ziircher gä. Scheiss drauf! Maischter FCB!!

Au wenn mir dä Pott nid hän, wird ich die Saison in gueter Erinnerig bhalte! Isch scho lang nüm so geil gsi wie in dere Rückrundi!
© Basilou, 2024

Antworten