Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Man merkt, dass alle hier nicht schlafen können....
Ansonsten ist um diese Zeit hier nicht mehr so viel los im Forum
muess e semesterarbet fertig schribe... bzw. bis am frittig, aber wie sölli das am donnschtig oder frittig mache
brewz_bana hat geschrieben:muess e semesterarbet fertig schribe... bzw. bis am frittig, aber wie sölli das am donnschtig oder frittig mache
ich ka di ufmuntere, ich ha letscht joor mini matur in dr wuche nachem 13.Mai miesse mache, weisch wie???!!! Ha am Sunntig grad gar nüt könne lerne, und au sunsch het mi das me beschäftigt als alles andere.
Abr ich has am schluss trotzdäm gschafft, also easy, du paggsch es
Es git au kei Grund nervös zi, in dr Rückrundi schuttet dr FCB eifach sicherer und abklärter. Die einzige wo nervös sind isch dr Z und hoffentlig hend sie so dr Kack inde Hose das sie hüt zobe alles versäble und mir Meister wärde.
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
sooooo....jungs und mädels......ultras, normalos und kutten, ....
ENDLICH IST ES SOWEIT!!!!!!
der entscheidende tag, die finale Schlacht um den Schweizer Meistertitel....
von ganz unten bis ganz oben....vom leeren stadion zum ausverkauften tollhaus..eine eindrückliche aufholjagd bringt uns dem Ziel so nahe....
und nun sind WIR wieder gefordert!!!! von der ersten Sekunde an müssen
die Spieler unsere Unterstützung fühlen, verinnerlichen und mit dem 12ten
Mann im Rücken grosses vollbringen wollen....
ALLES Z GEH ISCH IMMER Z WENIG!!!!
ZäMME FüR BASEL ZäMME ZUM SIEG!!!!!
nomidag rhy undso....auf jetzt!!!ROTBLAU!
-- prime crime --
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!