Und alli Liechter ab mit Fackleträger ...El Capullo hat geschrieben:das wär no e glatti Idee, die baide Mannschafte samt Rössli dur d'Sämpftuube zwänge!![]()

Und alli Liechter ab mit Fackleträger ...El Capullo hat geschrieben:das wär no e glatti Idee, die baide Mannschafte samt Rössli dur d'Sämpftuube zwänge!![]()
" hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.
" hat geschrieben:Sich selbst zu zitieren ist ein Zeichen wahrer Grösse.
Cha mi do no spontan ane Schnitzelbank erinnere:Knipser hat geschrieben:Mir Schreie so lut das dr Hakan es no uf em Wc ghört wenn er grad am schiesse isch. Denne merkt er das er use cho mues um inezlaufe und hinte dri schleift er sone bruni Wurst mit![]()
Wär ganz klar au drfür das bim ynelaufe wieder sbasler lied gsunge wird, am liebschte ohni melodie, drfür 30 000 wo singe ( wie geil wär das!)leroidebale hat geschrieben:Ich weiss nit obs do scho e thread git, hanen nuemm gfunde.
Gege dStrichers us Zueri, hets wieder die alti YYlaufmuusik kha, Ich kha mi no ans letztschte Heimspiel vo dr alde Saison...do isch bim Yylauf vo de Spieler sBaslerlied so stargg wie saelte erklunge....bitte snoegscht mol wieder!!!!
odr! sisch eifach wieder nur aschwach gsi...Spezi81 hat geschrieben:Wär ganz klar au drfür das bim ynelaufe wieder sbasler lied gsunge wird, am liebschte ohni melodie, drfür 30 000 wo singe ( wie geil wär das!)
hanfueli hat geschrieben:Wenn wir eine Armee für die mikroskopische Wahrscheinlichkeit eines Krieges unterhalten, können wir genauso gut Archen bauen, falls die Sintflut doch noch kommt.