Mir wärde Meister!

2 wirklich gute Mittelfeldspieler, die auch mal einen schönen Pass spielen können, würden dem Spiel tatsächlich gut tun.Corleone hat geschrieben:Nebst der Basler Konstanz ohne Niederlage ist v.a. dies der Grund, weshalb wir wieder so nahe an den Zürchern dran sind. Mit dem momentanen Niveau im Schweizer Klubfussball dürfte international in naher Zukunft nicht viel zu erreichen sein. Der Gewinn der diesjährigen Meisterschaft könnte dem FCB aber die Chance zu einer substanziellen Steigerung ermöglichen.
Wenn Luzern so wie heute spielt können sie gegen die Stricher alles geben, es wird nix bringen ...Zitat von Beckenpower resp. ex fczforum
.....dass Luzern nun ja grösstes Interesse daran hat, dass der FC Basel Meister wird, denn dann sind sie sicher im UEFA-Cup, sprich ihr Heimspiel gegen Basel werden sie mit Garantie verlieren und gegen den FCZ nochmals alles geben.
Nit nur spekuliere, wenn Zürcher widr stolpere. Mir müend au unseri Spiel gwünne, sunscht nützt es gar nüt...The Bacras hat geschrieben:Wird wohl schön knapp werden mit dem Titel. Ich denke, dass die 2 bezahlten Punkte in Zürich bleiben werden. Unsere Chance seh ich im Spiel der beiden Zürcher Clubs. GayC spielt momentan so gut, wie ich kochen kann. Die werden sehr motiviert sein gegen ihre Stadtkollegen und mind. ein Remis rausholen. Mehr Punkte werden nicht gelassen.
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
also ich setz mini hoffnige eigentlig hauptsächlig in usswärts match vo zirüs in bärn. yb isch extrem heimstark und het (usser gege uns) no nie uff em plastikrase verlore in dr rückrundi!! im letschte spiil gc-fcz bi y mir nit so sicher, wenn's für gc um nüt me wird go (trotz derby-charakter)The Bacras hat geschrieben:Wird wohl schön knapp werden mit dem Titel. Ich denke, dass die 2 bezahlten Punkte in Zürich bleiben werden. Unsere Chance seh ich im Spiel der beiden Zürcher Clubs. GayC spielt momentan so gut, wie ich kochen kann. Die werden sehr motiviert sein gegen ihre Stadtkollegen und mind. ein Remis rausholen. Mehr Punkte werden nicht gelassen.
Luzärn hett ybrigens alle Grund gäge d'Stricher ALLES z'gäh. Wenn dr FCB Maischter wird, spiile si uf jede Fall im UEFA Cup, ganz glych wie dr Final usgoht.RED&BLUE hat geschrieben:also ich setz mini hoffnige eigentlig hauptsächlig in usswärts match vo zirüs in bärn. yb isch extrem heimstark und het (usser gege uns) no nie uff em plastikrase verlore in dr rückrundi!! im letschte spiil gc-fcz bi y mir nit so sicher, wenn's für gc um nüt me wird go (trotz derby-charakter)
aber ebbe, so schwach wie im momänt dr fcz spiilt sin au witteri punggtverlüscht gege aarau od. luzärn nit unmöglich...!![]()
Ja, aber teile ihnen doch das bitte noch mit!Mätzli hat geschrieben:Luzärn hett ybrigens alle Grund gäge d'Stricher ALLES z'gäh. Wenn dr FCB Maischter wird, spiile si uf jede Fall im UEFA Cup, ganz glych wie dr Final usgoht.
(...)
Mätzli hat geschrieben:Luzärn hett ybrigens alle Grund gäge d'Stricher ALLES z'gäh. Wenn dr FCB Maischter wird, spiile si uf jede Fall im UEFA Cup, ganz glych wie dr Final usgoht.
Der FCB hat gestern und in Thun nicht überragend gespielt, aber dennoch einen realistischen Fussball gezeigt und jeweils 2 Tore erzielt und keins erhalten! Was willst du mehr? Zudem in 4 Vergleichen gegen das Strassenuttenpack 3 mal gewonnen. Es dürfte nur eine Frage der Zeit, bis wir die Tabelle anführen. Der FCZ macht dasselbe durch wie wir vor einem Jahr..._schnudergoof_basel_ hat geschrieben:mir fallts zwar schwär das z sage aber zirü het geschter gar nit so schlecht gspilt!si (santos) hän eifach nit troffe!spielerisch sin si thun wiit us überlege gsi!mir hän gäge thun nit besser gspilt!mir sin eifach im abschluss konsequänt gsi und jo das spiel geschter isch us minere sicht leider nit meisterwürdig gsi aber ebe ich bin optimist und glaube an titel!!
genau ebbe das macht e maischter uss!!_schnudergoof_basel_ hat geschrieben:mir fallts zwar schwär das z sage aber zirü het geschter gar nit so schlecht gspilt!si (santos) hän eifach nit troffe!spielerisch sin si thun wiit us überlege gsi!mir hän gäge thun nit besser gspilt!mir sin eifach im abschluss konsequänt gsi und jo das spiel geschter isch us minere sicht leider nit meisterwürdig gsi aber ebe ich bin optimist und glaube an titel!!
Eini vo dene zwei Variante passiert auBeckenpower hat geschrieben:Weisch wie witzig wenn d'Zürcher und Basler je ihri 5 Spiel gwünne, aber am Schluss wäggem stattgäbene Rekurs bim Sportgrichtshof Züri ei Punkt hinter Basel isch![]()
Wobii schöner wär wenn Züri demüetigt würd und Basel klar Meischter würd wärde.
welchen hintergrundbericht meinst du?Heimwehbaslerin hat geschrieben:FCB wird Mäischter - jetzt erscht rächt!
Sauerei, läsed emol dr Hintergrund-Bricht uff http://www.news.ch vo hütt. Egal, am Schluss zelle die effektiive Pünggt, und mir lige vorne! Basel rächnet sowiso anders!!! Mi Tip für hütt: FCB 3 Pünggt, zirü 1 Punggt = die Nummer 1 der Schweiz sind wir... Und das au no am 24. Mai z'Oobe 10-i!!!
achherrjeHeimwehbaslerin hat geschrieben:FCB wird Mäischter - jetzt erscht rächt!
Sauerei, läsed emol dr Hintergrund-Bricht uff http://www.news.ch vo hütt. Egal, am Schluss zelle die effektiive Pünggt, und mir lige vorne! Basel rächnet sowiso anders!!! Mi Tip für hütt: FCB 3 Pünggt, zirü 1 Punggt = die Nummer 1 der Schweiz sind wir... Und das au no am 24. Mai z'Oobe 10-i!!!
Wiesch wie witzig, wenn dr FCB d Zürcher erscht ide 93. Minute dr Titel no weg nähme.Beckenpower hat geschrieben:Weisch wie witzig wenn d'Zürcher und Basler je ihri 5 Spiel gwünne, aber am Schluss wäggem stattgäbene Rekurs bim Sportgrichtshof Züri ei Punkt hinter Basel isch![]()
Wobii schöner wär wenn Züri demüetigt würd und Basel klar Meischter würd wärde.
Hast du ein 93.-Minuten Trauma? Hahahahaha. Du bist nicht der einzige Basler, ich spreche wohl im Namen voll allen wenn ich sage, dass diese Minute immer in Erinnerung bleiben wird.The Dome hat geschrieben:Wiesch wie witzig, wenn dr FCB d Zürcher erscht ide 93. Minute dr Titel no weg nähme.![]()
Wobi das würd ich glaub au nid überlebe.
Aber cool wärs trotzdem.