no fang ah und nenn die herre schugger anstatt bulle...Basl0r hat geschrieben:i mues gestoh ich ha das friener au gmacht ... mittlerwile regts mi au nur no uf und ich mach das nüm.. ich find besser ligge loh als es in rhy schmeisse.
Und ich find besser wärs, als das d bulle wieder die böse spiele und lüt wänd mit drohige beiflusse, würdests lieber es paar bulle schicke um mit de lüt persönlich z rede und nid immer grad verurteile...
imne fründliche gspröch druff ufmerksam mache .. wär lost scho ufes plakat..
jä gopferdeckel, hesch s gfühl mr zahle soviel stüre damit mr e schugger usbilde, damit är denn dr lieb lang daag astandswauwau vo es paar hirnis spielt? und nochär wird wieder gjommeret, ob sie nüd gschieders zdue händ? do läbe glaub es paar scho in ere kleine traumwält.
es git überhaupt nüd z diskutiere. vor johre hets mol tatsächlich z wenig mistkübel gäh. jetzt wo s mehr het, riese tonnene sogar, gits eifach no mehr abfall und dr dräck blibt genau so liege. eifach nid erzoge worde.
e klapf an hinterkopf und denn die ganzi scheisse zämmesammle loh. mol luege ob so eine e zweits mol eifach sie züggs ligge losst. obs vor de kollege au so chillig isch im orange gwändli in dr öffentlichkeit z putze, wie wenn me kli bierfläschli ummeschiesst. usserdäm hätt mr denn au no e teil vo de köste vo dr stadtreinigung am rhybord glöst.