Rein theoretisch gseh.....

Diskussionen rund um den FCB.
Schildchrot
Erfahrener Benutzer

Rein theoretisch gseh.....

Beitrag von Schildchrot »

.....isch doch jetzte d Meisterschaft wieder realischtisch griffbar. Wie sehts us, falls dr FCB wirklich würd dä kübel hole, in punkto CL Quali?

Hätte mir trotz em schlächte europäische Abschniede in dr Saison 2006/2007, e Chanze uf e gsetzte Platz in dr letzte (in dr 3te) Quali Rundi? In dr 2te wäre mir jo eh gsetzt. Ohni die 93min vom 13.05.06 wäre mir jo gsetzt gsi!!

Ich freu mi scho jetzte uf d Antworte vo de Punkte- und Regelwärk Gurus, vielicht gits jo scho e uswahl vo Teams vo ziemlig sicher in dr 3 Quali Rundi sin.

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

rein theoretisch gseh....

spiele mir gege AC Milan um CL-IIhzug
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

l'antimilan hat geschrieben:rein theoretisch gseh... spiele mir gege AC Milan um CL-IIhzug
Freilos.

chacha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chacha »

Stand der Dinge in dere Saison

http://www.austria80.at/uefafuenfjahreswertung.htm

ich glaub das seht schlächt uss für uns! Isch jo au kei wunder, wenn d` stricher international ( wie sitt neuschtem au national :D ) nüt ane bechömme!

Aber wie das Thun zeigt hett, isch es möglich sich via 2 Qualirundene fürs Hauptfäld z`qualifiuziere

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Wenn Barça eso wyttermacht denn erfüllt sich gli mi Traum vo FCB(asel) - FCB(arcelona), obmr sie jetzt in dr Quali oder im Final wägputze isch mir egal, hautpsach i ka unterem Balkon vo gwüssi kollege in Barcelona go feschte in FCB(asel) Montur... HAR HAR HAR!!!
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Laca
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laca »

chacha hat geschrieben:Stand der Dinge in dere Saison

http://www.austria80.at/uefafuenfjahreswertung.htm

ich glaub das seht schlächt uss für uns! Isch jo au kei wunder, wenn d` stricher international ( wie sitt neuschtem au national :D ) nüt ane bechömme!

Aber wie das Thun zeigt hett, isch es möglich sich via 2 Qualirundene fürs Hauptfäld z`qualifiuziere
sorry, aber das hat nix miteinander zu tun.
Ausschlaggebend, ob gesetzt oder nicht, ist alleine die Leistung der Mannschaft und nicht diejenige der gesamten Schweiz.
Nur die Anzahl der Teilnehmer wird durch das Landesranking entschieden.

Ach, wie gut, dass niemand weiss,

dass ich Rumpelstilzchen heiss!

chacha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chacha »

Laca hat geschrieben:sorry, aber das hat nix miteinander zu tun.
Ausschlaggebend, ob gesetzt oder nicht, ist alleine die Leistung der Mannschaft und nicht diejenige der gesamten Schweiz.
Nur die Anzahl der Teilnehmer wird durch das Landesranking entschieden.
jä das scho aber es isch jo au d`froog gsi ob in dr 2te oder 3te qualirundi
und uss mim chleine biträgli isch zläse, dass es sicher in dr 2te rundi wird syy.
ob gsetzt oder nid isch für mi sekundär gsi :)

Laca
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laca »

chacha hat geschrieben:jä das scho aber es isch jo au d`froog gsi ob in dr 2te oder 3te qualirundi
und uss mim chleine biträgli isch zläse, dass es sicher in dr 2te rundi wird syy.
ob gsetzt oder nid isch für mi sekundär gsi :)
ok sorry, dann guckst du hier:

http://www.eurotopfoot.com/championde.php3

Ach, wie gut, dass niemand weiss,

dass ich Rumpelstilzchen heiss!

Stavia
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stavia »

mir sind für e Final gsetzt

mänu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mänu »

das ist jetzt wirklich noch viel zu früh!!! heyy leute klar sind wir jetzt alle euphorisch und so aber der weg ist noch lange und steil!!!!! und man sollte nicht zu früh solche ausblicke machen auch wenn sie nur theoretisch sind das bringt unglück!!! wir sollten spiel zu spiel nehmen und dann am schluss der saison wenn denn alles klappt können wir immer noch einen fred eröffnen und dann über alles diskutieren!!!
ALLES FÜR ÖISÄ FCB!

Al Bundy
Benutzer

Beitrag von Al Bundy »

l'antimilan hat geschrieben:rein theoretisch gseh....

spiele mir gege AC Milan um CL-IIhzug
hoffe immer noch das Mîlan das Wunder von München schafft und dann die CL gewinnt, dann wären sie doch als Titelhalter gesetzt....

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

mr wäre gsetzt und hätte sone guete koeffiziänt wie nonie e schwizer verein kah het. wenn mr sotte amischter wärde, miesste mr aber trotzdäm in dr 2. quali runde starte. wurde mr dört witerkoh wäre mr in dr 3. quali runde au gsetzt und wurde mr uns denn gar für cl-qualifiziere wurd sogar dr topf C bi dr usslosig dinne ligge (im extremfall gar topf B).

unseri pünggt fürs 2007

Platz/Team/Land/ - 02/03 - 03/04 - 04/05 - 05/06 - 06/07 - rank07

33 FC Basel Sui 14.9385 2.6185 9.8660 20.0935 7.3525 54.869

sjoor 02/03 fallt denn erscht uff neggschtmoll use... aber au wenn meh denn neggscht saison 0 pkt wurd hole wär meh 2008 mit 40pkt no gsetzt sott meh denn maischter wärde.

Schildchrot
Erfahrener Benutzer

brewz_bana hat geschrieben:mr wäre gsetzt und hätte sone guete koeffiziänt wie nonie e schwizer verein kah het. wenn mr sotte amischter wärde, miesste mr aber trotzdäm in dr 2. quali runde starte. wurde mr dört witerkoh wäre mr in dr 3. quali runde au gsetzt und wurde mr uns denn gar für cl-qualifiziere wurd sogar dr topf C bi dr usslosig dinne ligge (im extremfall gar topf B).

unseri pünggt fürs 2007

Platz/Team/Land/ - 02/03 - 03/04 - 04/05 - 05/06 - 06/07 - rank07

33 FC Basel Sui 14.9385 2.6185 9.8660 20.0935 7.3525 54.869

sjoor 02/03 fallt denn erscht uff neggschtmoll use... aber au wenn meh denn neggscht saison 0 pkt wurd hole wär meh 2008 mit 40pkt no gsetzt sott meh denn maischter wärde.
Ganz geil, wär jo hammer im fall der fälle wenn mir würde meister wärde! also def. in dr zweite quali rundi starte und sowohl in dr zweite wie au in dr dritte wäre mir gsetzt ;o), style

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Von Spiel zu Spiel schauen. Aber nicht schon jetzt mit dem Grössenwahn anfangen.

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

[quote="Schildchrot"]Ganz geil, wär jo hammer im fall der fälle wenn mir würde meister wärde! also def. in dr zweite quali rundi starte und sowohl in dr zweite wie au in dr dritte wäre mir gsetzt ]

meh könnti "im fall der fälle" aber glich wie zürcher damals in dr 2. rundi uff red bull träffe

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

swiederkehrende phenomen isch erkennbar, dä titel CH-Meischter hoffentlig zerlange schynt e baarne scho wieder zwenig zsi, scho vorus luege ou CL gege wär, simr gsetzt, gits wieder geili spiel und und und......

kunt no derzue das jetzt dr neui sektor göffnet wird für die rästlige Spiel vo däre Saison.....

MODE FAN RULEZ sag y do numme !!

y due do nid dr threaderöffner verurteile, isch mr eifach grad so in sinn kho und het mi hüt scho dr ganz daag beschäftigt, ha nid äxtra wäge däm e neus thema welle eröffne......

wens em admin nid passt, den weiss y jo was passiert...

Fazit:

y begegne ab sofort wieder lüt in dr MK woni dert nonie gseh ha, in voller FCB Montur und achwieischdastoll stimmig, aber wehe eine vo däne pfifft den wiedermol dmannschaft us und zeigt dr stinkefinger :mad:

aber sunscht gohts mr guet :)
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

sergipe hat geschrieben:Von Spiel zu Spiel schauen. Aber nicht schon jetzt mit dem Grössenwahn anfangen.
jetzt zuerst mal 1.werden, dann bleiben, dann gehts los :p

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Schildchrot hat geschrieben:.....isch doch jetzte d Meisterschaft wieder realischtisch griffbar. Wie sehts us, falls dr FCB wirklich würd dä kübel hole ......
Was heisst falls ?????

Italiano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Italiano »

händ die choreos vom 13.5 nit glängt, het euch d verarsche vo de zürcher druff nit glängt?
verdammt händer eigentlich nüt glernt us dr letschte saison.
abwarte bis mr mathematisch maischter sind (oder ebe nit...). denn chame immer no witterluege.. ;)
[CENTER]EIN MAL BASEL IMMER BASEL[/CENTER]

toaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von toaster »

brewz_bana hat geschrieben:meh könnti "im fall der fälle" aber glich wie zürcher damals in dr 2. rundi uff red bull träffe
so what? haue mr se wäg die Spacken!
\o
/\_o
) ) \

[SIGPIC][/SIGPIC]

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

Nein, eine direkt qualifizierte mannschaft wirds wohl kaum geben.

wenn man qualifreie plätze zu vergeben hat, gehen diese an die bundesligisten 5.-8.

nein im ernst: ich finde es wirklich ein wenig seltsam, dass D soviele CL Plätze hat. Seit 2001 haben die nichts mehr gerissen. England, Ita, Spa etc. ist logisch. Aber die BL besteht ausser den Bayern und Bremen auch nur aus Fallobst..
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

chacha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chacha »

JohnHolmes hat geschrieben:swiederkehrende phenomen isch erkennbar, dä titel CH-Meischter hoffentlig zerlange schynt e baarne scho wieder zwenig zsi, scho vorus luege ou CL gege wär, simr gsetzt, gits wieder geili spiel und und und......

kunt no derzue das jetzt dr neui sektor göffnet wird für die rästlige Spiel vo däre Saison.....

y due do nid dr threaderöffner verurteile, isch mr eifach grad so in sinn kho und het mi hüt scho dr ganz daag beschäftigt, ha nid äxtra wäge däm e neus thema welle eröffne......

Fazit:

y begegne ab sofort wieder lüt in dr MK woni dert nonie gseh ha, in voller FCB Montur und achwieischdastoll stimmig, aber wehe eine vo däne pfifft den wiedermol dmannschaft us und zeigt dr stinkefinger :mad:

Isch das nid e uralt phänomen? Also das isch doch scho vor 10 Johr so gsi :D
Das dörf doch erfahreni und liideschaftlichi fan`s wie di nümm beschäftige!

freestate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von freestate »

An alle «Träume- und Spassbremser»:

Der Thread heisst: «Rein theoretisch gseh...» und nicht «Gegen wen gehts in der CL-Quali?».

Nach der letzten Saison sage ich zwar auch nicht mehr «wir werden Meister und hauen die Züzis weg» aber ein «schaun mer mal» ist durchaus erlaubt.

Wichtig ist der Topf und alles was nachher kommen könnte, wäre wiederum ein riesiger Traum.
Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»

Schildchrot
Erfahrener Benutzer

JohnHolmes hat geschrieben:swiederkehrende phenomen isch erkennbar, dä titel CH-Meischter hoffentlig zerlange schynt e baarne scho wieder zwenig zsi, scho vorus luege ou CL gege wär, simr gsetzt, gits wieder geili spiel und und und......

Fazit:

Danke für die konstruktivi Kritik. Genau us däm grund han ich das au eso do ihne gschriebe, fä fred isch für Lüt wo gärn chli dien träume, was wär wenn, und was für Möglikchkeite gäbs. Wenn du nit zu dähne ghörsch isch das jo au ok. Dorum jo au dr Titel....rein theoretisch gseh...

PS: isch dir au scho ufgfalle, das viel in dr MK wo du scho kennsch erst im 2001 drzue cho sin? Ich uf jede fall freu mi uf e prope volls Stadion egal wie hoch dr Ateil vo "regelmässige" oder au gwunderige Zueschauer wird si.

PS: mir gohts sunst au rächt guet, bi rächt z friede ;)

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

Rein theoretisch gesehen könnte der FCB nach Runde 14 als Meister fest stehen
Rein theoretisch gesehen könnte der FCB am Schluss 28 Punkte Vorpsung auf Zürich haben

Rein praktisch gseh müen sich alli aber jetzt voll und ganz uff die jewiils bevorstehendi Rundi und uff dr jewiiligi Gegner vorbereite. Ein zwei dummi Punktverlüscht und die ganzi Situation seht plötzlich wieder schiiter uss. Drumm Konzentration uffs wesentlichi und sonigi Träumereye im Momänt sii loh.
Wenn mrs schaffe (und do dra glaubi) hemr immerno e ganzes Summerloch zum sonigi Threads mit Inhalt fülle!

Knipser
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Knipser »

Rein Theoretisch gseh änderet dr Platini dr Regle für d CL scho 2007 und bi de kleine Lige isch ei Mannschaft direkt Qualifiziert ;)

ocelot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ocelot »

... wird sitte das johr no meischter!

6 pünkt gege d'strichers! auf jetzt! :cool:
une seule adresse; jean-joseph pittlou !!

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

vergässet doch die pseudo siete... s gitt nur ei relevanti siete und immer up to date (schnäller aktualisiert als die offizielli uefa wärtig)

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/

wohl aud siete wo dr brewz_bana sini date här het :)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Mindl hat geschrieben:vergässet doch die pseudo siete... s gitt nur ei relevanti siete und immer up to date (schnäller aktualisiert als die offizielli uefa wärtig)

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/

wohl aud siete wo dr brewz_bana sini date här het :)
:cool:

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

16 Dääg spöter und alles seht wieder anderscht us.

Antworten