Seid ihr schon in Weihnachtsstimmung?
- Hoellenhund
- Benutzer
Seid ihr schon in Weihnachtsstimmung?
es nimmt mi eifach emol wunder wie ihr so Stimmigsmässig druf sind so kurz bevors Christchindli chunt.
mi hets irgendwie nonig packt und die ganze scheiss X-mas songs wo de wieder dr ganz Tag am Radio hörsch gön mr mega uf dr Sack, weiss au nid wieso aber irgendwie hani bis jetzt null Bock uf Wiehnacht.
und Ihr?
los ich will alles wüsse........
mi hets irgendwie nonig packt und die ganze scheiss X-mas songs wo de wieder dr ganz Tag am Radio hörsch gön mr mega uf dr Sack, weiss au nid wieso aber irgendwie hani bis jetzt null Bock uf Wiehnacht.
und Ihr?
-
- Erfahrener Benutzer
ha momentan voll de nerv! das ganze friede freude eierkuchen züg schist mi gröber a...Hoellenhund hat geschrieben:es nimmt mi eifach emol wunder wie ihr so Stimmigsmässig druf sind so kurz bevors Christchindli chunt.
und Ihr?
ha au kei lust zum eget welchi gschenk organisiere..
- jimmsalabim
- Erfahrener Benutzer
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
Y find Wiehnachte nie guet, den wird immer so künstlich freudig do. worum nid immer eso due mitenand. Nur well emol vor baar hundert joor es top ereignis gsi sig mien mr alli an däm datum friedlich si zunand....naja...
und den die immerglyche kacksongs vo allne radio statione. He saged emol ihre radiomoderatore, wie haltet ihr das us, jedes joor dr glych bullshit!!

und den die immerglyche kacksongs vo allne radio statione. He saged emol ihre radiomoderatore, wie haltet ihr das us, jedes joor dr glych bullshit!!

- bianconeri
- Benutzer
ich bin noch nicht in stimmung. das kommt dann am wochenende am ranfttreffen spätestens in dem Moment wo 3000 Jugendliche ihre Kerze anzünden. ein sehr bewegender und besinnlicher Moment. verstärken tut sich die weihnachtsstimmung bei mir nur wenn Schnee liegen würde...
das tolle an Weihnachten ist das gute Essen und das Zusammenkommen mit Familie und Freunden!
das tolle an Weihnachten ist das gute Essen und das Zusammenkommen mit Familie und Freunden!
Die Sonne scheint mir aus dem Arsch!
- Bandita
- Erfahrener Benutzer
Wiehnacht=Winterpause
Das schisst mich am meiste a!!!! Immer die Pausene dezwüsche!! Lieber kei Winterpause, defyr kei künstlichs Fest!!!
Und dies Joor isch no schlimmer als süscht, will alles uff S'Weekend fallt, do hed me nid moll frei!!
Und dies Joor isch no schlimmer als süscht, will alles uff S'Weekend fallt, do hed me nid moll frei!!

..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............
MUTTENZERKURVE ai tradition.............
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
I freu mi nit odr sisch mr im Prinzip egal
Gschängg grieg i eh fascht keini me, also vo däm här
Und i ha so Fescht nit gärn, wo alli so gspilt äxtra höfflich zuenenand sin
Gschängg grieg i eh fascht keini me, also vo däm här
Und i ha so Fescht nit gärn, wo alli so gspilt äxtra höfflich zuenenand sin
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
They say time is a healer
[quote="Russe"]normalerweise freue ich mich immer auf das zusammensein.......
...doch dieses jahr werde ich wohl an heiligabend um die häuser ziehen müssen.......vielleicht begegne ich ja einem engel! ]
jäjä vo däm hani au scho troimt, das chönti jetzt grad bruche
...doch dieses jahr werde ich wohl an heiligabend um die häuser ziehen müssen.......vielleicht begegne ich ja einem engel! ]
jäjä vo däm hani au scho troimt, das chönti jetzt grad bruche
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
Ich ha eigentlig sehr gärn Wiehnachte, ganzi Family binenand & so, aber im Momänt lauft mr eifach d' Zitt dervo wie nüt, ich fühl mi, als müesst eigentlig efang öppe Auguscht sy, vo däm här... weiss nit!
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

- Hoellenhund
- Benutzer
-
- Neuer Benutzer