Bleibst du aber doch lieber zu Hause?!Schooffseggel hat geschrieben:glemmi! wenn ich uff langnau faar, griege si 2:9 uff e sagg - aber wehe, i faar denn emol nit mit![]()
aber geil! das wird e spannende match am samschtig!
naja, die saison isch es sehr schwiirig gsi, bi me usswäärtssiig derby z syy:Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Bleibst du aber doch lieber zu Hause?!![]()
Oder gewinnen sie auch mal wenn du dabei bist?!
git glaub no e paar langnauer wo hüt morge d'wält nüm verstöhnSchooffseggel hat geschrieben:naja, die saison isch es sehr schwiirig gsi, bi me usswäärtssiig derby z syy:
es het jo numme grad drey gää!![]()
(6:3 in gämf, sowie ai play-out siig in ambri und jetz dä hyt in langnau)
wobi abgsee vo dr 2:9 schlappe isch es letscht wuche aigentlig no ganz e glatti faart gsi!
in dr pausebaar 150 basler wo singe "mir faare wyyt, mir faare viil, und mir verliere jeedes spiil..." und drnääbe 50 langnauer wo d wält nimm versteen - keschtlig gsi!![]()
Wär vrgünschtigt ins Stadion will - pn an mi (Poschtiigang widr leersergipe hat geschrieben:Aktion für das 6. Spiel
Die Saisonkarten Inhaber, sowie alle Zuschauer die für Spiel vom 20.3.07 ein Einzelticket gekauft haben , erhalten gegen Vorweisen des gekauften Tickets oder des Saisonabonnementes einen Eintritt für das allfällige Spiel 6 am Samstag, 24.3.07/19.45h einen 50% Rabatt auf dem Normalpreis !
Unterstützen Sie den EHC auf dem Weg zum Ligaerhalt und helfen Sie mit, die St. Jakobarena zu füllen !
Die vergünstigten Einzeleintritte sind an folgenden Kassen erhältlich:
Geschäftsstelle EHC Basel, Mi-Fr 13.30h-18.00h
Tageskasse, Samstag, 24.3. 11.00h u2013 18.00h
Abendkasse, Samstag 24.3. 18.15h u2013 21.00h
" hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.
" hat geschrieben:Sich selbst zu zitieren ist ein Zeichen wahrer Grösse.
Gascht hat geschrieben:Ticketpreise
Mit Ticket vom Dienstagsspiel oder Saisonkarte morgen 50% Ermässigung.