Wer von euch schaut den NATI Match?
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
Wer von euch schaut den NATI Match?
Nimmt mich mal Wunder, wie viele heute eine halbe Freinacht wegen der NATI haben werden.
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
Im Läbe nitt.
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- basler Hans
- Benutzer
eh, i will luege wie die jamaicaner spiele.
vielicht rauche sie jo au dr rase wäg
vielicht rauche sie jo au dr rase wäg

http://www.hattrick.org
- The Siffer Clan (246002)
- Martin Brot (116239191)
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
yep, derzu es Red Stripe und e Matterhorn rauche. Hoffe au uf Jamaica und de vorletscht match vom Köbi als Trainer.footbâle hat geschrieben:Aber sicher. Als echter Fan der jamaikanischen Nationalmannschaft schaut man sich das Spiel an. Es gibt Ackee & Salt Fish, Dragon Stout und Jimmy Cliff statt Turnschuh.
- redangel
- Erfahrener Benutzer
Chilli hat geschrieben:ich schaue ihn aber bin kein FAN.
will mal sehen ob sie sich bei jamaica blamieren.
mein gefühl sagt ja, aber ich glaube die CH gewinnt.
aber mein gefühl hat eben recht viel mal rechthehe...
hoffen wirs mal nicht...

- Erfahrener Benutzer
nit mol wenn dä match am 8i wär, ych vorem tv feschtbunde und alli sänder usser em zf usekeit wäre...
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- drummerbhoy
- Erfahrener Benutzer
- Rheinkultur
- Erfahrener Benutzer
Chilli hat geschrieben:ich schaue ihn aber bin kein FAN.
will mal sehen ob sie sich bei jamaica blamieren.
mein gefühl sagt ja, aber ich glaube die CH gewinnt.
aber mein gefühl hat eben recht viel mal rechthehe...
hoffen wirs mal nicht...
Hä ha gmeint du bisch au kei fan? Du modefanChilli hat geschrieben:wo sind denn die eidgenossen, die helvetier???
nur wenn di mannschaft erfolg hat schaut ihr fussball??? Modefans PURRRRRR wie an der WM...
Einfach alles Modefans

und s erschte zitat git nit grad vil sinn
[CENTER]Lerne Poker spielen mit Strategie ohne eigene Kosten und hole dir deinen 150$ Bonus[/CENTER]
[CENTER]http://www.onlinetvrecorder.com[/CENTER]
[CENTER]http://www.onlinetvrecorder.com[/CENTER]
- Auginho Basel
- Erfahrener Benutzer
ich bi kei Fan und bi au kei CH-Pass-Bürger... Ich bi e Italo und fiebere für mi Land. Lueg jedes Fründschaftsspiel usw.Rheinkultur hat geschrieben:Hä ha gmeint du bisch au kei fan? Du modefan![]()
und s erschte zitat git nit grad vil sinn
Ich mein demit, das in de CH leider ganz vieli Modefans git und keine echte Fans. Vorallem do ine...
Und das wägem erste Bitrag... Mi gfühl seit Nei, aber irgend wie dänki si gwünne...
und jetz? die meischte, wo du erwähnsch, hän au adr wm uf die nati gschisse. willi e goal vom blerim bejuble und imne fczler im stadion abklatsche will mr jetz voll eine uf nati mache???Chilli hat geschrieben:ich bi kei Fan und bi au kei CH-Pass-Bürger... Ich bi e Italo und fiebere für mi Land. Lueg jedes Fründschaftsspiel usw.
Ich mein demit, das in de CH leider ganz vieli Modefans git und keine echte Fans. Vorallem do ine...
goldigs 1893
jo denn isch jo guet wenn si sich treu blibe....fallout hat geschrieben:und jetz? die meischte, wo du erwähnsch, hän au adr wm uf die nati gschisse. willi e goal vom blerim bejuble und imne fczler im stadion abklatsche will mr jetz voll eine uf nati mache???
ich find eifach, au do ine gits zu viel modefans, und de fuessball brucht keini modefans... wohri fans, das isch dass wahre... und amene züri spiler chamme doch au zuejubble sobald sgol verdient, geil oder eifach usschlaggäbend gsi isch...
sowie ich am gilardinos gol jubble, wo bi milan spielt wo ich überalles hass....!
thhat's it-...! Nati isch ei thema und verein isch ei thhema
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
Modefans do Modefans dört.... blablabla... Bisch e chli e weiche...Chilli hat geschrieben:jo denn isch jo guet wenn si sich treu blibe....
ich find eifach, au do ine gits zu viel modefans, und de fuessball brucht keini modefans... wohri fans, das isch dass wahre... und amene züri spiler chamme doch au zuejubble sobald sgol verdient, geil oder eifach usschlaggäbend gsi isch...
sowie ich am gilardinos gol jubble, wo bi milan spielt wo ich überalles hass....!
thhat's it-...! Nati isch ei thema und verein isch ei thhema

Und zum Thema Nati sagi nur: Freistaat Basel!

Grüsse gehen an alle die es verdienen...