Wehrpflichtersatzabgabe
Wehrpflichtersatzabgabe
Ich ha das Joor d RS gmacht, ha se aber do ich s Gym gmacht han um ei Joor miese verschiebe (das isch eso vum Kreikomando gnähmigt worde und au mini Schuel het unterschribe gha...) Jetzt chunt hüt e Rächnig vu 200.- fürs Joor 2005 (wo ich kei Dienst ha chöne leiste do ich no am Gym gsi bin). Was han ich für Chance, dass ich das nit mues zahle? chan ich das afächte? i mein für mi sin 200.- nit wenig...
Kuum! Wenn de - uss wellem Grund au immer - kai Dienscht gmacht hesch, muesch halt zahle.Hossa hat geschrieben:Ich ha das Joor d RS gmacht, ha se aber do ich s Gym gmacht han um ei Joor miese verschiebe (das isch eso vum Kreikomando gnähmigt worde und au mini Schuel het unterschribe gha...) Jetzt chunt hüt e Rächnig vu 200.- fürs Joor 2005 (wo ich kei Dienst ha chöne leiste do ich no am Gym gsi bin). Was han ich für Chance, dass ich das nit mues zahle? chan ich das afächte? i mein für mi sin 200.- nit wenig...
Ist so... ausserdem ist der Aerger mit dem Verein wegen 200.- viel zu gross! So lange du zahlen kannst und nicht antreten musst, mach es. Kommt auf ein paar Rappen pro Stunde Dienst (zaehle die Naechte auch mit ein, da ist man ja auch nicht 'frei') und das ist ein guter dealMayor hat geschrieben:Kuum! Wenn de - uss wellem Grund au immer - kai Dienscht gmacht hesch, muesch halt zahle.

Du musst zahlen (oder in ein Land fliehen, das dich nicht an die Schweiz ausliefertHossa hat geschrieben:Ich ha das Joor d RS gmacht, ha se aber do ich s Gym gmacht han um ei Joor miese verschiebe (das isch eso vum Kreikomando gnähmigt worde und au mini Schuel het unterschribe gha...) Jetzt chunt hüt e Rächnig vu 200.- fürs Joor 2005 (wo ich kei Dienst ha chöne leiste do ich no am Gym gsi bin). Was han ich für Chance, dass ich das nit mues zahle? chan ich das afächte? i mein für mi sin 200.- nit wenig...

Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
ich ha d diensttäg gmacht... ich ha d RS gmacht... insofärn mues ich das gar nit zahle oder ligg ich falsch? söl ich d Rächnig eifach mit eme Brief zrugg schicke?Basilou hat geschrieben:Ohne Gewehr, äh, Gewähr, aber ich ha gmeint wenn de verschiebsch, denn kasch das Gäld irgendwenn wider zruggfordere wenn du alli Dienschttäg gmacht hesch. Oder ligg ich do völlig falsch?![]()
und zu de erste zwei: ich mach nit mi Dienst, dass ich nochhär glich mues zahle, den hätt ich grad d Variante Weichei chöne wehle...
ich hass das verdammte Militär ich chönt ihne grad e Fuscht ind Fräss haue!!!! verdammti Wixer, dräcks Lade!!!Rankhof hat geschrieben:Du musst zahlen (oder in ein Land fliehen, das dich nicht an die Schweiz ausliefert). Wenn du all deine Diensttage erfüllt hast (normalerweise Anfang/Mitte 30), kannst du die Fr. 200.-- wieder zurückfordern. Doch dann dürften 200 Stutz dir weniger bedeuten als jetzt...
Ich wird das nit vergässe zrugg z fordere, und i hoff es git Zins uf dä scheiss!!!
-
- Erfahrener Benutzer
ha grad s gliche au becho, nur gohts bi mir um 1037 stutz...
ha nach dr lehr (aug. 2004) e halbs johr in gb gschafft und am märz 2005 ushebig gha, und e joohr spöter hends mi in d rs gschikct...
aber cha doch nit si, dass wenn i mini wehrpflicht voll erfüll (rs + alli wk's) dass i denn trotzdem no muess zahle oder?
@basilou, bei ebe au nit sicher, meinti scho öbis ähnlichs ghört zha....

ha nach dr lehr (aug. 2004) e halbs johr in gb gschafft und am märz 2005 ushebig gha, und e joohr spöter hends mi in d rs gschikct...
aber cha doch nit si, dass wenn i mini wehrpflicht voll erfüll (rs + alli wk's) dass i denn trotzdem no muess zahle oder?
@basilou, bei ebe au nit sicher, meinti scho öbis ähnlichs ghört zha....
-
OnlineBasilou
- Erfahrener Benutzer
Rankhof hat geschrieben:Wenn du all deine Diensttage erfüllt hast (normalerweise Anfang/Mitte 30), kannst du die Fr. 200.-- wieder zurückfordern.
HA! Hanis doch gwüsst! Merci an Expärte!
2005 hesch ebe keine Täg gmacht. 2006 zwar scho, aber das hätsch jo eh miesse (halt eifach WK statt RS). Und so verschiebt sich's immer witer bis Du alli Täg hesch (und quasi e Johr länger Militär machsch will Du e Johr spöter agfange hesch, und drum griegsch das Gäld denn zrugg).Hoassa hat geschrieben: ich ha d diensttäg gmacht... ich ha d RS gmacht... insofärn mues ich das gar nit zahle oder ligg ich falsch?
© Basilou, 2024
ich will das gäld aber nit denn, ich bruch das jetzt!!!! i hoff schwer das ich bis den us däm verdammte verein dusse bin! me wird dört eifach noch strich und fade beloge... "nei sie miese nüt zahle" denkste!!!! Sauhünd!!! Me sött das verdammte militär eifach grad abschaffe, das isch wohl dr gröschti dräcks Lade in dere SchwizBasilou hat geschrieben:
HA! Hanis doch gwüsst! Merci an Expärte!
2005 hesch ebe keine Täg gmacht. 2006 zwar scho, aber das hätsch jo eh miesse (halt eifach WK statt RS). Und so verschiebt sich's immer witer bis Du alli Täg hesch (und quasi e Johr länger Militär machsch will Du e Johr spöter agfange hesch, und drum griegsch das Gäld denn zrugg).
es gitt, wie kenntis au anders sy, kei Zins, kei Tüürigsusgliich etc. S Militär beriicheret sich a dir (dängg dra, wenns nägscht Moll 3 Stund spöter uss em WK entloo wirdsch, will noime no e Büroklammere gfählt het)Hossa hat geschrieben:ich hass das verdammte Militär ich chönt ihne grad e Fuscht ind Fräss haue!!!! verdammti Wixer, dräcks Lade!!!
Ich wird das nit vergässe zrugg z fordere, und i hoff es git Zins uf dä scheiss!!!
http://www.admin.ch/ch/d/sr/661/a39.html
Falls es dich tröschtet, au bi mir isch's Schwiizer Militär Schuldner...
Übrigens. Wenn für dich die 200 Stutz wirkli absolut unzahlbar sin (Achtig: muesch mit sehr hoche Aforderige rächne), kenne sie, wenn sie wänn, au "gnädig" syy... http://www.admin.ch/ch/d/sr/661/a37.html
-
OnlineBasilou
- Erfahrener Benutzer
Bi mir au.Rankhof hat geschrieben: Falls es dich tröschtet, au bi mir isch's Schwiizer Militär Schuldner...
3 Der Anspruch ist bei der Behörde für die Wehrpflichtersatzabgabe des Kantons geltend zu machen, für welchen die Ersatzabgabe erhoben wurde. Der Entscheid dieser Behörde kann nach den Artikeln 30 und 31 angefochten werden.3
4 Der Anspruch verjährt fünf Jahre nach Ablauf der Wehrpflicht.4
Heisst das, me muess sälber dra dängge dass me no öppis z guet het? Oder erinnere si eim dra?
Falls erschters, denn sin's definitiv H-Söhn.
© Basilou, 2024
Theorie: http://www.admin.ch/ch/d/sr/661_1/a54.htmlBasilou hat geschrieben: [/I]Heisst das, me muess sälber dra dängge dass me no öppis z guet het? Oder erinnere si eim dra?
Falls erschters, denn sin's definitiv H-Söhn.
Praxis: Hyffig muesch sälber tschumple (hett me mir zmindescht so gseit, bi leider noni mit em Dienscht fertig...). Und de glaubsch jo wohl nid ärnschthaft, dass die Militärios s'schaffe, vo ihne us dra zdängge. Bi all dene Fähler, wonene scho vor em PISA und noch em PISA erscht rächt unterlaufe (PISA:Personalinformationssystem der Armee)
hetsch letscht Joor ke RS gmacht, wurdsch näggscht Joor nomoll e sone Rächnig kriege.Hossa hat geschrieben:es chas jo nit si, dass die bestroft wärde wo d rs mache... das will mr eifach nit in chopf! Ich schick dene die verdammti rächnig mit eme nätte brief zrugg si söle se sich in Arsch schiebe! Dräcks Kreiskomando!
Die Abgoob zahlt jede Schwizer Maa im Wehrpflichtalter, wo kei Dienscht gmacht hett. Nur Fraue (und Bhinderti (ob das uffs gliiche usekunnt? *blödzünd*)) zahle nyt. So a propos Gliichstellig und so...
200.-......Hossa hat geschrieben:Ich ha das Joor d RS gmacht, ha se aber do ich s Gym gmacht han um ei Joor miese verschiebe (das isch eso vum Kreikomando gnähmigt worde und au mini Schuel het unterschribe gha...) Jetzt chunt hüt e Rächnig vu 200.- fürs Joor 2005 (wo ich kei Dienst ha chöne leiste do ich no am Gym gsi bin). Was han ich für Chance, dass ich das nit mues zahle? chan ich das afächte? i mein für mi sin 200.- nit wenig...

kasch den reklamiere wenn mol e rächnig für übr 1500.- bekunnsch...
Basel ai Liebi!!!
si bekömme au kei ersatz uszahlt, wenn si nid ins militär göhn...Rankhof hat geschrieben: Die Abgoob zahlt jede Schwizer Maa im Wehrpflichtalter, wo kei Dienscht gmacht hett. Nur Fraue (und Bhinderti (ob das uffs gliiche usekunnt? *blödzünd*)) zahle nyt. So a propos Gliichstellig und so...

[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
"nei du muesch nie öppis zahle, wenn du zivilschutz machsch, denn muesch zahle, aber im militär nit... das isch e grosse vorteil wenn me militär macht" verdammts saupack, und den gits nit emol zins druf, nei ich stell s gäld eifach em militär zur verfiegig... huere saupackBarty hat geschrieben:lügner?![]()
was isch do gloge??? du hesch jo kei militär gmacht! also, muesch zahle... so eifach isch das...Hossa hat geschrieben:"nei du muesch nie öppis zahle, wenn du zivilschutz machsch, denn muesch zahle, aber im militär nit... das isch e grosse vorteil wenn me militär macht" verdammts saupack, und den gits nit emol zins druf, nei ich stell s gäld eifach em militär zur verfiegig... huere saupack
ich ha s militär gmacht und wenn me den seit, dass me nüt mues zahle, den gang ich au drvo us. es isch eifach e frächheit, dass die junge wo öppis wän mach (mehr oder weniger wän) oder wo öppis gleischtet hän no bestroft wärde. ich ha nit eifach so 200.- zum zum fänschter uswärfe für sone verdammte scheiss vereinBarty hat geschrieben:was isch do gloge??? du hesch jo kei militär gmacht! also, muesch zahle... so eifach isch das...
im zivildienscht cha me wenigstens öppis mache wo irgendöpperem au öppis bringt (und nei s gäld vum staat zum fänschter us wärfe bringt nüt). i bi im militär gsi (i ha di ganzi RS gmacht) und i weiss wie dört gäld verschwändet wird!!!!cpm hat geschrieben:hossa du bist ein "gränni"!!
das sie dich überhaupt beim militär genommen haben verwundert mich....
mach ruhig zivildienst aber komm dann nicht wieder angeheult wenn du wieder was zahlen darfst....![]()
und meinst du jeder der zivilschutz macht hat einfach über 1000.- um zum fenster rauswerfen? geht doch allen gleich... scheiss verein!Hossa hat geschrieben:ich ha s militär gmacht und wenn me den seit, dass me nüt mues zahle, den gang ich au drvo us. es isch eifach e frächheit, dass die junge wo öppis wän mach (mehr oder weniger wän) oder wo öppis gleischtet hän no bestroft wärde. ich ha nit eifach so 200.- zum zum fänschter uswärfe für sone verdammte scheiss verein
Basel ai Liebi!!!
s schlimmschte isch jo no, dass d fraue nit verpflichtet sin zum so abgobe zahle oder irgendöppis em staat zrugg z geh... nur so vu wäge glichberächtigung...maradoo hat geschrieben:und meinst du jeder der zivilschutz macht hat einfach über 1000.- um zum fenster rauswerfen? geht doch allen gleich... scheiss verein!
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
nochmals: du hast im letzten jahr nichts geleistet, also zahlst du für dieses jahr. du schmeisst die kohle nicht raus, sondern hast dir freizeit gekauft damit! da du deinen job ja machst, bekommst du das ganze ja am ende wieder zurück. dein problem ist nur die liquidität. nicht der aufwandHossa hat geschrieben:ich ha s militär gmacht und wenn me den seit, dass me nüt mues zahle, den gang ich au drvo us. es isch eifach e frächheit, dass die junge wo öppis wän mach (mehr oder weniger wän) oder wo öppis gleischtet hän no bestroft wärde. ich ha nit eifach so 200.- zum zum fänschter uswärfe für sone verdammte scheiss verein
im zivildienscht cha me wenigstens öppis mache wo irgendöpperem au öppis bringt (und nei s gäld vum staat zum fänschter us wärfe bringt nüt). i bi im militär gsi (i ha di ganzi RS gmacht) und i weiss wie dört gäld verschwändet wird!!!!

im zivildienscht wird wohl au gäld vernichtet, wenn au nid so viel wie in dr armee... und sogar dört gits sinnvolli jobs... sogar für fridensaktivischte... wenn de di halt für d'füüsel mäldsch... sälberschuld...
verdamdt, si mien nüt abgeh, will si nüt bechömme! und eo zahle si glich und d'mehrheit vo ihne gseht vo däm gäld gar nie öpis. im gegesatz zu dir!!!Hossa hat geschrieben:s schlimmschte isch jo no, dass d fraue nit verpflichtet sin zum so abgobe zahle oder irgendöppis em staat zrugg z geh... nur so vu wäge glichberächtigung...

[quote="Barty"]nochmals: du hast im letzten jahr nichts geleistet, also zahlst du für dieses jahr. du schmeisst die kohle nicht raus, sondern hast dir freizeit gekauft damit! da du deinen job ja machst, bekommst du das ganze ja am ende wieder zurück. dein problem ist nur die liquidität. nicht der aufwand ]
im zivildienscht (achtung unterschied zu zivilschutz) wird mit em gäld wenigstens öppis sinvolls gmacht.
im zivildienscht (achtung unterschied zu zivilschutz) wird mit em gäld wenigstens öppis sinvolls gmacht.