ich konnte das nicht lassen

Das stimmt! Ich hanmi ebe au scho ufgregt wie Teil User von im redä! Vergangenes kann man Vergessen! Är isch vom Stricher zum Basler Hero mutiert!Phebus hat geschrieben:wänn är im Sommer goot gschehts uns rächt. E so behandlete me kei aigene schpieler, wie gwisse lyt do inne das gmacht hän.
Werum nid?? Nur willer en Schtricher isch gsi?! Schtellder emol vor wo mier wärä, wenmer dr Malden nid hedä! Den wärä mier gopferdeli nid witer als Luzern oder Thun!!!alteschule hat geschrieben:nein ist er nicht. mit seiner vergangenheit kann er nicht zum "basler hero" mutieren!!!
Du redsch au so, wie wemmer Luzärn odr Thun wäre..Hendrik hat geschrieben:Werum nid?? Nur willer en Schtricher isch gsi?! Schtellder emol vor wo mier wärä, wenmer dr Malden nid hedä! Den wärä mier gopferdeli nid witer als Luzern oder Thun!!!
Petric legt sich den Ball auf die Cornerecke. Kickt ihn kurz an und lässt ihn liegen unbd eilt in den 16er. Alle gehen davon aus, dass der anstürmende Rakitic jetzt den Corner treten will, dabei wurde er ja von Petric getreten. Es hätte fast ein Tor gegeben.wallpaper hat geschrieben:kann mir jemand erklären wie der Corner getreten wurde? Bin im Ausland und habe kein Fernsehen und Sprotradio....naja
Das hanich drmit sicher nid welä sägä, sondern mier wärä Punktemässig nid witer als Luzern oder sogar Thun.Racket hat geschrieben:Du redsch au so, wie wemmer Luzärn odr Thun wäre..![]()
Abr wenn mr dr Petric nid hätte, hättemr eifach e andere Schtürmer..