Du bisch cool - ich bi mongi...Lake hat geschrieben:Ja der lässt sich natürlich mit Räubergeschichten von Fubu-Affen besser beeindrucken
so, jetzt ABMARSCH in Tischtennisschlägerthread!
I schryb jo au nit in Street-Parade-Thread...
Genaui Beschribig vo dr Location und vo dr Mob-Gressi bitte! (Parkhuus, 1. Stock, 2. Stock etc.)Lou C. Fire hat geschrieben:Was goht aigentlig im Shopping-Center im Joggeli ab? Do hets au immer so krassi Gangstaz!
merke:" im joghurt hetts kaini knoche dinn und afc sunderland hett londsdale !"bs_eagle hat geschrieben:Du bisch cool - ich bi mongi...
so, jetzt ABMARSCH in Tischtennisschlägerthread!
I schryb jo au nit in Street-Parade-Thread...
E Unverschämtheit sonderglyche so ebbis. Y ha scho immer dänggt, dass dä ebbis gege mi het.Lou C. Fire hat geschrieben:Aso wenn ych die verschlyssleti Botschaft richtig dytte due, denn will er Dir saage, du sigsch e Idiot! Aber ohni Gwähr!
Si hän zerscht miesse drainiere, dass si Kaschte worde sin, wäg däm hän si miesse warte.kaiser. hat geschrieben:mir isch nie klar gsi, wie die sich im 98 scho schtark hän könne positioniere, plötzlig sin sie alli dogschtande am fcb matsch mit ihrne bomberjagge und schpringerschtiefel, vorhär het me so lüüt nid gseh. isch das zuefall gsi, oder isch do öbbis vorgfalle und me het uff dr richtig momänt gwartet ?
also dr bs_eagel reagiert sehr sehr agressiv uf glatzköpgigi mensche!!also ufpasse!!kaiser. hat geschrieben:passt jetzt viellicht nid in fred. mi würde eifach mol wunder näh, wie all die gangstas uff glatzköpf reagiere. zu minere zyyt vor 12,13 joor wär so eine nid läbend us dr schtadt oder prattele, arlesheim etc usegloffe, zu zite vo chan baba, nachtadlers etc. wa spassiert an eme bahnhöfli wenn e 3,4 söttigi uftauche und die andere 15, 20 sin, gitts denn haue oder het me z viel reschpäggd, will die anderi könnte hole ?
mir isch nie klar gsi, wie die sich im 98 so schtark hän könne positioniere, plötzlig sin sie alli dogschtande am fcb matsch mit ihrne bomberjagge und schpringerschtiefel, vorhär het me so lüüt nid gseh. isch das zuefall gsi, oder isch do öbbis vorgfalle und me het uff dr richtig momänt gwartet ?
Korräkt. Usserdäm rächt krassi Szene dert bim Migros richtig Amischlitte-Lade wo dr Ygang zum Jugendhus (?) isch. Stoht meischtenz e Mob vo ca. 4-5 halbstargge ume wo us em Händy so Gängschter-Sound vo Bushido lost uf voller schäppernder Luststärggi. Gwaltpotenzzial isch rächt hoch, letschhin het dr eint Schatteboxe vor em andere sim Gsicht gmacht.Lou C. Fire hat geschrieben:Blätzbums!
Grafititechnisch ebis vom beschte!
überall "4127 Best"-Tags, seeeeehr hochstehend....