Was habt ihr schon für tolle Ausflüge gemacht oder sogar organisiert, die ihr mir weiter empfehlen könnt?
Dieser Anlass sollte im Frühling anfangs Sommer stattfinden und wir sind ca. 20 Personen.
heeeeee, nüt gegene Schütze! und gfächtsschiesse isch au toll!das Orakel hat geschrieben:Würde einen Ausflug nach Seltisberg machen mit Beizentour und anschliessendem "Gefechtsschiessen".
nid Duusig fyr jede, duusig fyr alli zämme, mann dr Mimpfeli tscheggts widdr emol yberhaupt nidmimpfeli hat geschrieben:1000.-- für 20 Persone isch scho e bitzeli mickrig....?!?
Spändsch das Gäld lieber enere wohltätige Organisation im Name vo Euch allne...
Nai, isch nid wohr...Lou C. Fire hat geschrieben:nid Duusig fyr jede, duusig fyr alli zämme, mann dr Mimpfeli tscheggts widdr emol yberhaupt nid
Isch es jetzt wohr oder nid? Mached nid so e Durenander bitte!mimpfeli hat geschrieben:Nai, isch nid wohr...
Das gitt jo nitt emol e 5er-Bolle?!? So öbbis...maradoo hat geschrieben:also mit 20.- für 1000 lüt kasch nit viel afoh...
Mit em IE ischr bi mir au nid gange, aber mit dem Fux gohts.Scott hat geschrieben:Usserdäm funktioniert dr Link mol wieder nid!
ih mues ihne vorschläg bringe und sie entscheide dänn...ufgrund vo..weis au nit...ih nim ah priis wird sicher au än rolle spielä...Grga Mali hat geschrieben:Y verstand nid ganz... Wenn entscheide si denn das und ufgrund vo was?
D Gschäftsleitig entscheidet ufgrund vo dine Vorschläg, wieviel Budget si dir fyr die Vorschläg wän geh?f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:ih mues ihne vorschläg bringe und sie entscheide dänn...ufgrund vo..weis au nit...ih nim ah priis wird sicher au än rolle spielä...![]()
EUROPAPARK!!!f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:Ich habe eine tolle Aufgabe bekommen....die wäre ein Lehrlingstreff mit ehemaligen und jetzigen Lehrlinge zu organisieren. Nun habe ich schon viele teure Ausflüge gefunden, das Budget liegt etwa bei 1000.- (eher billiger) und 2000.- und mehr im teureren Bereich. Nun suche ich noch ein Paar billigere Ausflüge...
Was habt ihr schon für tolle Ausflüge gemacht oder sogar organisiert, die ihr mir weiter empfehlen könnt?
Dieser Anlass sollte im Frühling anfangs Sommer stattfinden und wir sind ca. 20 Personen.
au scho gmacht mitem Gschäft, allerdings öpe 1 mol abegfahre dr Räscht g' aperöletFemale-Supporter hat geschrieben:Mir sin mit em Gschäft mol go Rodle uf dr Solarbob Alag in Langebrugg, me cha dört au no prima Apéröle![]()
http://www.solarbob.ch/
Solarbob isch doch öppis für meitli. Ich fahr nur richtigi Bobbahne abe.Female-Supporter hat geschrieben:Mir sin mit em Gschäft mol go Rodle uf dr Solarbob Alag in Langebrugg, me cha dört au no prima Apéröle![]()
http://www.solarbob.ch/