schwachsinn! es gibt nur diese art von rollenteilung, und keine andere! Du hast richtig reagiert und der Dame die Realität vor Augen gehalten - sie sollte dir demütig auf den Knien dafür danken!Suffbrueder hat geschrieben:Zuerst muss ich mal eins klarstellen:
@Mimpfeli: diese art von rollenverteilung wiederstrebt mir absolut! meiner meinung nach ist gleichstellung der geschlechter keine frage, sondern eine selbstverständlichkeit.
@alli Forums Fraue
Ahoi!
Wo ist Dein Schuh?
Wo ist Dein Schuh?
punkt eis gib dir rächt..e typ wo scho über allem wo sich bewegt drüber gsi isch findi voll untersti..Scott hat geschrieben:naja, me sott halt scho mol kli im detail das ganze aluege
prinzipiel emol spielts für mi kei rolle ob männli oder wiibli, wenn ein all 2 wuche ebbis neus vor dr flinte muess ha. was het das mit gniesse zdue? eifach dass s näschtemol e neue schnägg vor dr flinte hesch? oder e neui wurscht uspacksch? was het das mit gniesse zdue? so eine isch doch eifach mit sich selber unzfriede und uff dr suechi nach ebbisem. also für mi isch jetzt au e maa wo 200dausig wiiber ka het nid dr grösser hirsch als eine wo 10 gseh het. gegeteil, vo däm mit 200dausig halt ich weniger. mol so wege männer dörfe und fraue nid und so wäge agseh.
zewai! es isch e grösseri leischtig wenn e maa e frau abschleppt als umgekehrt. es isch normalerwis e kampf uff engem schlachtfeld mit ca. 100 mitbewerber. wenns mol klappt, darf me ruhig mol uff d schultere klopfe.
e frau, sorry, das spielt jetzt mol absolut kei rolle wie die usgseht, die macht schnipp und irgend e pfiffli erhebt sich. also scho mol e unterschied vo däm här. ganz anderi vorussetzige.
drittens: unser sextrieb isch naturtriebe. sott kei usred si, aber isch doch halt eifach mol eso. instinktiv probiere mir unsere soome sowit wie möglich z verteile. was bi dr frau nid dr fall isch. jetzt händ mir s also scho schwerer e frau zfinde, obwohl unsere trieb und schupft und dir mached e uffstand wenn dir, obwohl eure instinkt das nid verlangt, e betthäsli par excellence sind und denn ebber mit ifersucht e dumme mogge keihe losst.
nid welle d natur go neu schriebe! ts ts!
anyway, es isch guet dass es es paar girls git wo mol schnäll d bei breit mache, sunnscht hätte d herre wo all 2 wuche eini bruchi au kei erfolg. schlampe trifft schlampe dämfall...
dr zweiti.. für fraue wo eifach jede nähme isches alwä scho eifach, aber für manne wo uf aifälltigi tussys stön isches jo wohl au nid schwirig.. also simmer wieder glichwiit..
punkt drei... jä jä.. gueti usrede händers no nie gha..

@Suffbrueder
Wenn dir euch scho joorelang kenned verbindet euch e Fründschaft, denn sötts eso Konflikt verdräge.
I ha das au scho erläbt mit enere joorelange Fründin, mir sin imene rise Krach ohni gruess us dr Bar gloffe.
Irgendwenn verraucht das und isch Schnee vo geschd.
Ergo mit Tip isch Zyt heilt alli Wunde, heb Geduld, me cha (grad bi Fraue) nid immer öbbis mache.
Wenn dir euch scho joorelang kenned verbindet euch e Fründschaft, denn sötts eso Konflikt verdräge.
I ha das au scho erläbt mit enere joorelange Fründin, mir sin imene rise Krach ohni gruess us dr Bar gloffe.
Ergo mit Tip isch Zyt heilt alli Wunde, heb Geduld, me cha (grad bi Fraue) nid immer öbbis mache.
-
- Erfahrener Benutzer
Naja, min "beschti Fründin" isch do duure nid so vergäbend..robotnik hat geschrieben:@Suffbrueder

Okay, denn hesch eifach im rote Beryych dreiht und öbbis usegloh ohni nochedängge, ka passiere.Suffbrueder hat geschrieben:Zuerst muss ich mal eins klarstellen:
@Mimpfeli: diese art von rollenverteilung wiederstrebt mir absolut! meiner meinung nach ist gleichstellung der geschlechter keine frage, sondern eine selbstverständlichkeit.
Ich hatte nur den eindruck, sie habe ein problem damit, dass über sie geredet wird und mir deshalb vorwürfe macht, weil über mich nicht geredet werde (mir ist das im prinzip kreuzscheissegal wer über mich redet, die bauernjugend aus diesem kaff intressiert mich nicht die bohne).
Loss Ihre Zytt und sie wird's 'verkrafte'. Meh als Entschuldige und die Sach richtigstelle (sprich so wie du's gmeint hesch) kasch nitt. Aber wart no e chli.
Hmhm....viellicht hett sie meh Mieh drmit dass über Sie gschwätzt wird als Du dänggsch und denn hesch halt s'Fyyngfühl vomene Vorschlaghammer bewyyse...sehr männlig

(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Mit Erfahrig mein i eigentlirobotnik hat geschrieben:Jo also e Wuche isch zwenig Zyt, dass si dir vergit, das cha Monet goh, der Gang durch die Wüste stooht dir bevor.![]()
http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=21944

Mit dr "andere" muess i sage, dass i gar nümm gross bock uf si ha. Weisch, Lüt chönne sich stark verändere.
-
- Erfahrener Benutzer
Isch wohl eher so, dass sie viellicht öpis vo ihm will und s jetzt natürlich nid cha ha, was är für e bemerkig gmacht het. I mein, stell dr vor, do willsch di vor dim "Traumprinz" als "The ultimate Princess" anestelle und wirsch schliesslich als öpis anders bezeichnet.Dingo hat geschrieben:Ha, und das von einer Frau! Ihr kommt doch immer mit: "Das isch nur e guete Kolleg, dä will nüt vo mir!!!!"![]()

falsche Vrdacht - im Läbe nit. Dr Suffbrueder isch e Liebe mit allne Konsequänze. D'Zickerei het är, alles andere hänn anderi.John_Clark hat geschrieben:Isch wohl eher so, dass sie viellicht öpis vo ihm will und s jetzt natürlich nid cha ha, was är für e bemerkig gmacht het. I mein, stell dr vor, do willsch di vor dim "Traumprinz" als "The ultimate Princess" anestelle und wirsch schliesslich als öpis anders bezeichnet.![]()
Ahoi!
Wo ist Dein Schuh?
Wo ist Dein Schuh?
-
- Erfahrener Benutzer
Muess nitt immer so sy, ka durchuss au emol passiere...Dingo hat geschrieben:Ha, und das von einer Frau! Ihr kommt doch immer mit: "Das isch nur e guete Kolleg, dä will nüt vo mir!!!!"![]()
(BTW: Dä Spruch isch zum dr ifersüchtig Fründ beruhige oder dr Flamme klarzmache dass alli Chance no bestöhn...

nitt nur, au s'Träne vergisse wäge Liebeskummer und s'zueteggschte wägeme neue Typ...Seemann hat geschrieben:falsche Vrdacht - im Läbe nit. Dr Suffbrueder isch e Liebe mit allne Konsequänze. D'Zickerei het är, alles andere hänn anderi.
....soooo schön für e Maa

"phallokratisches chauvinischteschwein mit patriarchischer grundistellig"Pascilicious hat geschrieben:E Frau wo so sätz wie "phallokratisches chauvinischteschwein mit patriarchischer grundistellig" useloht, ka nix si.Ich hör immer nur "Du Arschloch" .. DAS sind no richtigi Fraue! hehe
Das sin doch eifach chirurgischi Igriff, psychologischi Chriegsfierig.
Schon Deine Frage hier drin beweisst, dass du kein «phallokratisches chauvinischteschwein mit patriarchischer grundistellig» sein kannst. Sonst würde dich das gar nicht beschäftigen. Und da Du ihr nicht «Schlampe» um die Ohren gehauen hast, soll sie sich zuerst überlegen ob sie einen Tipp von einem Freund nicht etwas ernster nehmen soll.
Gleichstellung heisst noch lange nicht, dass Frau und Mann auch gleich denken. Auch wenn das vieles einfacher machen würde.
Gleichstellung heisst noch lange nicht, dass Frau und Mann auch gleich denken. Auch wenn das vieles einfacher machen würde.

Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»
- redangel
- Erfahrener Benutzer
Vorallem will si bländend mit so Situatione chönne umgohmimpfeli hat geschrieben:nitt nur, au s'Träne vergisse wäge Liebeskummer und s'zueteggschte wägeme neue Typ...
....soooo schön für e Maa![]()

Und zum Rest -> eine Freundschaft sollte solche Kritik ertragen. Die Dame ist wahrscheinlich ausgeklingt weil du ihr den Spiegel vor das Gesicht gehalten hast.
Sie wird sich wieder beruhigen
- Erfahrener Benutzer
Dr Einzig wohri Itraag und de Thread-Eröffner kritisiert en no drfür...Lou C. Fire hat geschrieben:Die Schlampe isch e Schlampe, Punggt!

Nai s redangel het rächt, s het s niemerts gärn wenn eim dr Spiegel vor s Gsicht ghalte wird, das si so reagiert heisst das si eigentlich au eso über die Sach dängt wie du... deshalb sagi chille und warte bis sie sich wieder mäldet und denn klarstelle wie du's gmeint hesch...
E gueti fründschaft sött das usshalte...
Grüsse gehen an alle die es verdienen...
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
Der FrauenversteherNur So... hat geschrieben:Dr Einzig wohri Itraag und de Thread-Eröffner kritisiert en no drfür...![]()
Nai s redangel het rächt, s het s niemerts gärn wenn eim dr Spiegel vor s Gsicht ghalte wird, das si so reagiert heisst das si eigentlich au eso über die Sach dängt wie du... deshalb sagi chille und warte bis sie sich wieder mäldet und denn klarstelle wie du's gmeint hesch...
E gueti fründschaft sött das usshalte...

die sage dir dänk arschloch will s andere nid wyrdsch verstohPascilicious hat geschrieben:E Frau wo so sätz wie "phallokratisches chauvinischteschwein mit patriarchischer grundistellig" useloht, ka nix si.Ich hör immer nur "Du Arschloch" .. DAS sind no richtigi Fraue! hehe
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
- f_i_u_e_FCB!!
- Erfahrener Benutzer
die dame verträgt einfach die wahrheit nicht...du hast das schon richtig angepackt...;-)Suffbrueder hat geschrieben:Moin moin Volks,
ha geschter technischi problem gha, dorum hüt morge vo mir!
also, dos schiins e grosse teil wunder nimmt wasi gseit ha:
Aaaalso..Kürzlich isch schluss gsi mit ihrem fründ (wär mit wäm weisi nid genau, aber i glaub dIE frau wird vo keim verloh)
und sithär isch si dra, dä verluscht z kompensiere (wender wüsset wasi mein). Ich kenn se scho sit joore, mer sin au mol quasi zämä gsi und sin hüt quasi geischtig verhürotet dorum ischs im prinzip kei problem über so sache z rede.
dummerwiis hanis aber gwoogt ihri fründverluschtkompensierstrategie azzwifle (ha eifach gseit dasi nid glaub dases ihre verluschtschmärz linderet wenn si al zweits weekend ihrend sone gruusige mitheime nimmt vom usgang, si söll vilicht drüber nochedänke das z reduziere) si bechunnt das in falsche hals und het s gfühl, i luegi se jetz als schlampe ah.
Ich söll jo d latz hebe, ich müess diesbezüglich sowieso grad gar nüt sage bi mim verschleiss (schön wärs) ich sigi jo schlimmer als sie. und falls ich mich genier sich mit ihre in dr öffentlichkeit blicke z loh, well me seit si seg e schlampe den söllis loh blibe.
sälbverständlich ischs mer scheissegal, wär was über si seit, es goht mer natüerlich nume um ihres wohl.
uf jede fall het si witter umekeift, vo wäge ich sölli vor dr eigene huustüür wüsche, do hets mer halt dr boge ggä und ha gseit, ich döff soviel umef*gge wieni will, ich heigi e gsellschafftligi legitimation derzue, da männlich, dorum wärdi halt über mi nid gredet. (sorry, aber irgendwenn kasch di nüm beherrsche)..tjaa
ach und: d chance das wirder öppis lauft (also richtig) isch öppe so wohrschinlich wie das wienachte uf oschtere fallt..
**Ich glaube, daß der Tabellenerste jederzeit den Spitzenreiter schlagen kann.**
1. hast du damit wohl ihren wunden punkt getroffen ( findet Sie selber auch nicht soo toll )Suffbrueder hat geschrieben: dummerwiis hanis aber gwoogt ihri fründverluschtkompensierstrategie azzwifle (ha eifach gseit dasi nid glaub dases ihre verluschtschmärz linderet wenn si al zweits weekend ihrend sone gruusige mitheime nimmt vom usgang, si söll vilicht drüber nochedänke das z reduziere) si bechunnt das in falsche hals und het s gfühl, i luegi se jetz als schlampe ah.
2. hat selber angst als dieses angesehen zu werden
somit e schuss ins schwarze

lass sie mal ein paar tage in ruhe, dann erklär ihr, dass du sie nicht als
dieses ansiehst aber das gefühl hast, dass sie sich selber dabei nicht
wohlfühlt
( wir frauen lieben es nicht, wenn man unsere strategie durchschaut hat

- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
guete morge. ha sogar ych scho mitbekomaradoo hat geschrieben:tanner isch e frau????????????????![]()
![]()
![]()
y tipp aber mol uff e eher burschikoses modäl