Auswärtsmatsch im Joggeli (FCZ-FCB)

Diskussionen rund um den FCB.
ClydefromLondon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ClydefromLondon »

Find ich total doof! Genau das gfallt der Polizei und sie hend erreicht was sie hend welle!!!!!!!

snake
Erfahrener Benutzer

Beitrag von snake »

Däsche hat geschrieben:Jungs ihr nehmt euch zu wichtig. Mir ist`s scheissegal ob ihr kommt oder nicht. Die meisten FCZ-Fans verurteilen diese Aktion. Aber wenn ihr uns nicht mit eurer Anwesenheit beglückt haben wir da kein Problem damit. Aber ich bin mir sicher das einige Modefans den Weg ins Letzi finden werden (besonders auf der Tribüne)
Auch wenn ich ungern eure Worte benutze, aber was ihr denkt, geht uns am Arsch vorbei! Und komm mir jetzt nicht mit eurem Slogan vom Internet und den Stadien, du weißt, worum es uns geht und das ist wichtig, es soll ein Zeichen gesetzt werden, ob euch das passt oder nicht, ist uns scheissegal. Geht ins Stadion und macht, was ihr sonst auch macht und freut euch ab der Repression, die wohl im Zukunft auch um die Südkurve keinen Bogen mehr macht!
:( Nein, ich bin keine Signatur,
ich werde gegen meinen Willen hier festgehalten!

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

10 Stutz sind ok... im Joggeli wird d infrastruktur am laufe si... das heisst d Ständ (zumindest im D) werde offe ha. Klar wird BS united entgegekoh, mir bruche jo für das keini Kabine etc. Putze muess jo denne s Joggeli au öpper, in nimm a Sicherheitspersonal wird vorgschribenerwiis au awäsend si. (au wennis unnötig find)

Ganz geil würdi finde wenn die 10 Stutz eso in vorverchauf gönge, wie wenns es normals Heimspiel wär... No geiler wärs wenn meh Lüt im Joggeli wäre als im Letzi. Ich animier ämel sämtlichi Kollege mitzcho und eine durrezgeh. S Gäld woni füre Knascht - ahm... Zug spar wird grad versoffe! Jawohl. Hoffentlich het s Bier alkohol.

Und au schön würd ichs finde wenn nur es paar Hundert Tickets im Vorverchauf füre Match in ZH weggönge, so wird der eint oder anderi Derbifan sicher dehei blibe. UNd d Ibuesse für FCZ wäre no chli grösser *hoff*

Fritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fritz »

super adsge :D

Vollträffer :)

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggeliwurscht »

Guet wärs no, wenn das uf de HP vum FCB stot!

Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

Werde trotzdem den atch besuchen.....aber nicht in die kurve...dr boykott hät gege GC miesste sie...gege züri isch es immer öbis spannends gsi(vo beidne fan sitene)...meine meinung
Samstag Kicken ----> Sonntag Ficken

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

Ivolino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ivolino »

Genau richtig, es goht ums Zeiche setze und mit emene gschlossene Boykott isch d'Ufmerksamkeit meh uf unserer Siite als för's eigentliche Spiel in Zi!rü. Es wird nomol uf die Polizeiaktion vom 5.12.04 mit Nachdruck ufmerksam gmacht und das mir nid chli bi gäbed und das im friedliche Rahme. Wenn mir uf Zi!rü ans Spiel gfahre wäred wäri us minere Sicht de friedlichi Rahme vo vornherein scho gar nid möglich gsi. Dr FCZ und GC händ sich dozumal klar uf d'Sitte vo de Polizei gstellt und d'Aktion beführwortet also händ sie's nid andersch verdient. Me chan keim verbiete ans Spiel zgoh aber die wo göhnd sind för mich absoluti Lutschibuebe, bim GC-Spiel händ 427 vo unsere Kurve, Kollege und Kolleginne gfählt und mit dere Aktion duet me au dene dozumol verhaftete de nötigi Respekt zolle. En Match FCZ-FCB wird niemertem drvolaufe, dä wirds au nöchscht Saison wieder gä und mir chönd dä erscht no im Joggeli uf Grosslienwand luege aber die Aktion die isch einmalig und brucht jedi Unterstützig. D'Velotour findet drzue anyway allässlich vom GC-Uswärtsspiel statt. Wieviel Schade etc. de FCZ het söll uns a dere Stell wie immer nid interessiere isch just e schöne Nebeeffekt.

Pro Boykott und riese Fäscht im Joggeli
Und täglich grüsst das Murmeltier :)

Heaven Underground
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heaven Underground »

São Paulino hat geschrieben:irgendwie finde ich das auch. zumindest müssten dann beide "bestraft" werden!! pro boykott
Gits den gege GC au en Uswärtsmatsch im Joggeli? :D Wär eigendlig nur e richdigi Schlussfolgerig..... :D

Sorry, wens scho eine gfrogt hed. HAn hald noni ali Antworte gläse. :o

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

ClydefromLondon hat geschrieben:Find ich total doof! Genau das gfallt der Polizei und sie hend erreicht was sie hend welle!!!!!!!
Dänk mol no chli witer... denn wird die Aktion plötzlich sinnvoll! ;)

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zul alpha 3 »

Scönling hat geschrieben:ohni scheiss? isch jo voll unnötig. unglaublich sogar bime sone allas wän si stutz mache!! :mad:
wenn der dachverband mk chf 10 verlangt für die kosten die entstanden sind, dann finde ich dies als solidarbeitrag meinerseits mehr als fair.

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

baskick hat geschrieben:ich halte nen boykott für nen "fertigen" blödsinn...tja....eine "jetzt erst recht"-aktion hätt mir gefallen....egal, jeder muss selber entscheiden, was er tut.
Kann auch Deine Ansicht verstehen... jedoch egal was wir nun tun - Hauptsache wir tun es alle zusammen!!! Nur so können wir ein wirkungsvolles Zeichen setzen!

Ich hoffe Du kannst über Deinen Schatten springen und im Sinne aller (oder zumindest der Mehrheit) FCB Fans handlen.

SOLIDARITÄT mit den Opfern vom 5.12.04!!
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

LaFamigliaCrew
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LaFamigliaCrew »

GANZ KLAR PRO BOYKOTT - AUS SOLIDARITAET ZU DEN VERHAFTETEN!

Jeder der gehen moechte, soll gehen. Ist jedoch ein ganz klares Zeichen von Modefanismus...

Es gibt zwei wichtige Punkte, die Unentschlossene für die Joggeli-Variante in Betracht ziehen müssen.

A) FCZ-FCB Spiele sind, rein fussballerisch, oft Nullnummern und meistens im Letzigrund nicht besonders gute Spiele. Keine Ahnung weshalb das oft so ist. Aber ich kann mich an keinem richtig, guten Knueller erinnern.

B) Natuerlich hat die Begegnng aufgrund des Auffeinandertreffend der beiden Fan-Lager normalerweise seinen Reiz. Doch ohne das Lager der FCB Fans wird die Stimmung wie an einem normalen FCZ-Heimspiel sein.. ..also mehr als duerftig. Und fuer das Eintritt bezahlen?

Wer weiss, vielleicht bietet der FCZ jedem FCB-Fan CHF 5 für das Kommen und hebt das "Transparent-Verbot" auf.. ..dann muesste man sich die Sache ueberlegen :D :D Nicht weil wir uns wie Huren verkaufen wollen, nein, wir moechten den armen Zuercher Fussball-Fans das bieten, was sie wirklich sehen wollen... ..es ist ja irgendwo unsere Aufgabe die Zuercher Fussballfantechnisch zu zivilisieren.. :D

Also Hotz, CHF 5 für den FCB-Fan bringt dir 2mal CHF 20 (+-) eines Zuerchers.. ..den seien wir ehrlich: die kommen wegen den FCB-Fans zu Spiel und nicht wegen ihrer Mannschaft..
..faengt mal an zu rechnen.

redblue-calvin
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redblue-calvin »

naja, ob das s richtige isch?

wär eher drfür gsi dass alli me d stadt usenander gno hätt.. ;)

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

[quote="redblue-calvin"]wär eher drfür gsi dass alli me d stadt usenander gno hätt.. ]

das chasch jo mit dine kollege mache, hinderet di niemer dra

Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

[quote="redblue-calvin"]naja, ob das s richtige isch?

wär eher drfür gsi dass alli me d stadt usenander gno hätt.. ]

das wär au öbis gsi......aber sötsch das für di palte...gwüsssi forum user ghöre das nit gern.... ;) s gehüle goht sicher gli los :D

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

PizzaBaecker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PizzaBaecker »

Sürmel hat geschrieben:Werde trotzdem den atch besuchen.....aber nicht in die kurve...dr boykott hät gege GC miesste sie...gege züri isch es immer öbis spannends gsi(vo beidne fan sitene)...meine meinung
Was hat GC denn mit der ganzen Aktion zu tun? Wäre der FCZ der Gegner gewesen an diesem 5.12., wäre genau das gleiche passiert.

Ist jetzt halt einfach Schicksal, dass das FCZ Spiel zuerst ist. Ein Boykott würde nichts mehr bringen, wenn man es erst gegen GC durchführen würde.

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Interessant der FCB haltet sich neutral :-)

hehe aber s Ticketing übernimmt er... do schint mir im Hintergrund einiges gloffe zsi... :)

Limo
Neuer Benutzer

Beitrag von Limo »

ClydefromLondon hat geschrieben:Find ich total doof! Genau das gfallt der Polizei und sie hend erreicht was sie hend welle!!!!!!!
Zürcher? ;)

Das wollte die Polizei bestimmt nicht erreichen.

Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

PizzaBaecker hat geschrieben:Was hat GC denn mit der ganzen Aktion zu tun? Wäre der FCZ der Gegner gewesen an diesem 5.12., wäre genau das gleiche passiert.

Ist jetzt halt einfach Schicksal, dass das FCZ Spiel zuerst ist. Ein Boykott würde nichts mehr bringen, wenn man es erst gegen GC durchführen würde.
ganz eifacht...es isch gege Gc passiert...pasta ;)

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

Limo
Neuer Benutzer

Beitrag von Limo »

[quote="Sürmel"]ganz eifacht...es isch gege Gc passiert...pasta ]

Ich find auch das die FCZ-Bullen nichts dafür können, schliesslich waren es die von GC. :rolleyes: Soviel zu deinem Senf.

Ivolino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ivolino »

Scheiss drauf Zi!rü isch Zi!rü obwohls d'FCZler nid gern ghöre ;)
Und täglich grüsst das Murmeltier :)

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

[quote="Sürmel"]ganz eifacht...es isch gege Gc passiert...pasta ]

Wo blibt d Logik? Hät au gege Gülle chönnte si und sie hättenis unterwegs usegnoh und i buchtet... hätt... würd...

GC isch der 2 Letscht Matsch und dä chönnt recht entscheidend si. Aber wenn leiber denne dehei blibsch...
Zudem beugt me so imene allfällige Vergäldigsschlag (empire strikes back) vor... will denn hätte uns d Bulle dört wo sis hei welle: im Kriminelle Berich. Aso i weiss nid wie du hesch aber wenn ich e Zürcher Schlumpf gseh, brenne bi mir sämtlichi Sicherige dure... und Aggressione hani au gege die Sieche. Drum isch besser wenn ich dehei bi. Und dr Matsch chani erscht no imene schönere Stadion luege.

Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

gege dr FCZ isch es immer dr höhepunkt uswärts z spiele...das isch dä moment wo beidi site(ultra mässig) s beschte gähn.....und uf das verzichte wege dene scheiss bulle???findi bitz übertribe...GC boykott....ganz klar!!!

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

eulenspiegel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eulenspiegel »

[quote="Sürmel"]das wär au öbis gsi......aber sötsch das für di palte...gwüsssi forum user ghöre das nit gern.... ]

jungs jungs ihr müend no vieel lerne....!!
lueg ich bi au ganz eurer meinig und würd nüt lieber als das mache! aber für eimol muess me witter dänke als nur bis zum nächschte spiel(hätt nie dänkt dasi sowas mol sag ;) )

z.b. hätte d bulle plötzlich wieder die ganz bevölkerig uf ihrer sitte wenn mr bim nächschte spiel die ganzi city usenandernämme! somit hätte si mit ihrem verhalte bim letschte spiel doch rächt gha....

also nomol überlege und denn wieder schriebe.....d stadt züri lauft uns sicher nid drvo..... ;)

Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

Heavy hat geschrieben:Wo blibt d Logik? Hät au gege Gülle chönnte si und sie hättenis unterwegs usegnoh und i buchtet... hätt... würd...

GC isch der 2 Letscht Matsch und dä chönnt recht entscheidend si. Aber wenn leiber denne dehei blibsch...
Zudem beugt me so imene allfällige Vergäldigsschlag (empire strikes back) vor... will denn hätte uns d Bulle dört wo sis hei welle: im Kriminelle Berich. Aso i weiss nid wie du hesch aber wenn ich e Zürcher Schlumpf gseh, brenne bi mir sämtlichi Sicherige dure... und Aggressione hani au gege die Sieche. Drum isch besser wenn ich dehei bi. Und dr Matsch chani erscht no imene schönere Stadion luege.
losch es dene lieber däheime ab???hesch jo die aggresione in züri gholt...oder???!!! also...auf jetzt!!!!

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

[quote="eulenspiegel"]jungs jungs ihr müend no vieel lerne....!!
lueg ich bi au ganz eurer meinig und würd nüt lieber als das mache! aber für eimol muess me witter dänke als nur bis zum nächschte spiel(hätt nie dänkt dasi sowas mol sag ]

hani jo au gmeint... ;) :D

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

ich finds eifach nur geil, dass es so chunt, wie ich's vo Afang aa, ha welle!!!

Zi!rü-Boykott allez!!! :cool:
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Nei wenn ich kei schlumpf gseh hani au keini Agressione... Problem glöst!

Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

Domingo hat geschrieben:ich finds eifach nur geil, dass es so chunt, wie ich's vo Afang aa, ha welle!!!

Zi!rü-Boykott allez!!! :cool:
ich bi au ganz klar für ä boykott gsi...aber gege GC!!! ;)

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Sürmel hat geschrieben:gege dr FCZ isch es immer dr höhepunkt uswärts z spiele...das isch dä moment wo beidi site(ultra mässig) s beschte gähn.....und uf das verzichte wege dene scheiss bulle???findi bitz übertribe...GC boykott....ganz klar!!!
Grenzt schon bisschen an Modefan.

Und überigens WICHTIG FÜR DICH:

Die Ultras von Basel bleiben an diesem Tag zuhause, könnte also für dich ein SEHR LANGWEILIGES Speil werden. ;)

Antworten