neuer Fred für die Übersichtlichkeit!Limo hat geschrieben:28.02.2005 15:00
Auswärtsmatsch im Joggeli
(ern) Basel - Die Fans des FC Basel planen eine aussergewöhnliche Aktion zum Protest gegen die Verhaftungen von Fans in Zürich-Altstetten. Der Auswärtsmatch zwischen dem FC Zürich und dem FC Basel im Letzigrund soll boykottiert werden. Statt dessen wird das Spiel auf einer Grossleinwand im St. Jakob-Park mitverfolgt, schreibt heute der Dachverband Muttenzerkurve in einer Mitteilung. Die Aktion wird von zahlreichen Fanclubs und auch vom Stadionbetreiber Basel United unterstützt
Auswärtsmatsch im Joggeli (FCZ-FCB)
Auswärtsmatsch im Joggeli (FCZ-FCB)
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
-
- Erfahrener Benutzer
wieso falsch? ich finde beide clubs haben etwa gleich viel mit dieser aktion gemeinsam und da spielt es keine grosse rolle ob dies nun der FCZ od. GC zu spürren bekommt.pancho hat geschrieben:gute sache auch wenn der 'bestrafte' fcz wohl der falsche leitragende ist.
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
Denke ich nicht, die Verantwortlichen vom FCZ haben, wie diejenigen von GC übrigens auch, die Aktion der Polizei befürwortet!pancho hat geschrieben:gute sache auch wenn der 'bestrafte' fcz wohl der falsche leitragende ist.

ich werde gegen meinen Willen hier festgehalten!
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Muss jeder für sich selbst entscheiden. ich fände es aber schön, wenn sich alle solidarisch zeigen würden.medele hat geschrieben:sone boykott wirgt abr nume wenn alli mitmache...und chasch die lüt kuhm defo abhalte uf züri zgoo...

ich werde gegen meinen Willen hier festgehalten!
Aktion isch guet, numme find i hättme das nid eso offiziell ( i mein in de Medie usw.) müesse komuniziere, denn jetzt wüsse d'Zürcher das und wärde d'Karte vom Basler Block an Zürcher verkaufe d.h. sie verliere käi Gäld und wärde au weniger Sicherheitlütt bruche und spare so nomol Gäld ii... bringt die aktion also nid wirklich vill... finds aber trotzdämm guet, müesstme aber bi beidne Clubs duurefüere demit beidi gliich benochteiligt wärde...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
@alli die wo meine es trifft die falsche...
Wenn die beidi Clubs massiv vill Gäld verliere wärde sie in Zuekunft au Druck mache demit so aktione nümm passiere und merke villicht wie wichtig d'FCB Fans (au und vorallem) finanziell für sie sin...
Wenn die beidi Clubs massiv vill Gäld verliere wärde sie in Zuekunft au Druck mache demit so aktione nümm passiere und merke villicht wie wichtig d'FCB Fans (au und vorallem) finanziell für sie sin...
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
Nei nei, das isch scho guet so. Das ganze mues überall in dr ganze Schwiz an d'Medie. So wird dä ganzi Skandal wo uns am besagte 5. Dezämbter passiert isch au wider "ufgarbeitet".rotoloso hat geschrieben:Aktion isch guet, numme find i hättme das nid eso offiziell ( i mein in de Medie usw.) müesse komuniziere, denn jetzt wüsse d'Zürcher das und wärde d'Karte vom Basler Block an Zürcher verkaufe d.h. sie verliere käi Gäld und wärde au weniger Sicherheitlütt bruche und spare so nomol Gäld ii... bringt die aktion also nid wirklich vill... finds aber trotzdämm guet, müesstme aber bi beidne Clubs duurefüere demit beidi gliich benochteiligt wärde...
- Mr. Blonde
- Erfahrener Benutzer
Falsch!rotoloso hat geschrieben:Aktion isch guet, numme find i hättme das nid eso offiziell ( i mein in de Medie usw.) müesse komuniziere, denn jetzt wüsse d'Zürcher das und wärde d'Karte vom Basler Block an Zürcher verkaufe d.h. sie verliere käi Gäld und wärde au weniger Sicherheitlütt bruche und spare so nomol Gäld ii... bringt die aktion also nid wirklich vill... finds aber trotzdämm guet, müesstme aber bi beidne Clubs duurefüere demit beidi gliich benochteiligt wärde...
die wüsse jo wyterhin nid wär sich alles däm Boykot aschliesst und wär nid. es chönt jo trotzdäm si dass 1000 MF uf Ziiri göhn.
-
- Erfahrener Benutzer
Es söll gopferdammi jede wo do inne list die Mäldig an alli bekannte und Fründe witergeh. Es dörf KEI Basler an däm Tag im Letzi si!!!BloodMagic hat geschrieben:Hmmm ... mit vill Glück wirds inere Zittig druckt bzw. wird dr TeleBasel ufmerksam druf ... so wärde au d "nicht Forümler" drüber informiert!
PRO BOYKOTT!!!!!
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
D'Zürcher kriege jo nid emol ihre eigene Block voll, wieso sölle sie no dr Gäschteblock fülle. Beträffend Sicherheit: Sie wüsse bis z'letscht nid, ob das ä Fake isch und nid plötzlich glich 6'000 Basler vor dr Hütte stöhn...!rotoloso hat geschrieben:Aktion isch guet, numme find i hättme das nid eso offiziell ( i mein in de Medie usw.) müesse komuniziere, denn jetzt wüsse d'Zürcher das und wärde d'Karte vom Basler Block an Zürcher verkaufe d.h. sie verliere käi Gäld und wärde au weniger Sicherheitlütt bruche und spare so nomol Gäld ii... bringt die aktion also nid wirklich vill... finds aber trotzdämm guet, müesstme aber bi beidne Clubs duurefüere demit beidi gliich benochteiligt wärde...
Ich ka mir scho vorstelle, dass die Aktion ä Erfolg wird. Dasmol isch würklich die breiti Masse und nid nur dr harti Kärn betroffe, dorum het d'Masse au mehr Verständnis für Proteschtaktione (nid so wie in dr Vergangeheit). Sicher wirds es paar Basler in Züri ha, aber wenns nur es paar hundert sind, wo eh kei Stimmig mache, denn stört doch das nid.
Ich dänk d'Medieuffmerksamkeit nutzt uns nütt denn die absoluti Mehrheit vo de Lütt glaubt vill meh ammene Polizeicheffin als an Fuessballfans und wenn die säit mir sinn alli chaote denn glaubt das 95% vo de Schwizzer und wenn die säit mir sinn alli dähei bliibe willmr uns schuldig fühle und dodemit seig ihre iisatz gerächtfertigt gse, denn glaube das au 95% vo de Schwizzer... hingege wenn me das nid offiziell würd komuniziere oder nur kurz vorem Match, denn hättme beides erreicht, finanzielle schade für dr Club (was i fascht wichtiger find, sihe mi vorige Biitrag) und Medieuffmerksamkeit.BS-Supporter hat geschrieben:Nei nei, das isch scho guet so. Das ganze mues überall in dr ganze Schwiz an d'Medie. So wird dä ganzi Skandal wo uns am besagte 5. Dezämbter passiert isch au wider "ufgarbeitet".