FCB schiesst sich Frust vom Leib: 11:0 gegen Liestal
- das Orakel
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Du bisch dr ainzig im Forum, wo s'Teschtspiel und s'Resultat ärnscht nimmtEl Capullo hat geschrieben:y find die maischte do inne lächerlig wo so à la "es goht jo doch..."-Züügs poste, oder simmr efang so wyyt dass mr aifach um jedes Goal froh sin (geg e 2. Liga Mannschaft?) - oder dass mr e Spiel geg e 2. Liga Mannschaft mit eme internationale Spiel vrlgyche wo dr Gegner aktuelli 2. in dr französische Liga isch... y bi jo sälber nit go luege hüt Nomidaag aber hän unseri hüt Nomidaag wirgligg soooo vyyl besser gschielt als gege Lille?...oder isch evtl. Lieschtel e weneli schwächer gsy als Lille?...
![]()
kömmet uffe Bode zrugg und wached uff!

[CENTER].
.
FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]
.
FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
@El Capullo Gsesch jetzt gseht mer mal das nöd numme Zürcher Oberflächlich sind...Oder isch das doch numme es Vorurteil?! Weiss ja nöd rächt,wegemä Dialäkt en anderi Person oder Bitrag nöd chöne ernscht neh.....Naja Ebe mir Zürcher sind ja oberflächlich.....
Ps chönts au uf Baseldütsch schribe, weisch chan au Baslere, jedoch han ich das nöd nötig... 

ÄMMMM Han ich bi numme eim Spiel was verpasst...Shurrican hat geschrieben:dammi huggel hetzer, de huggel isch wohl eine wo am eheschte e droht zu de gauchos het, würd me wüsse, wenn me ahnig het vo de mannschaft.

-
- Erfahrener Benutzer
... du hesch au phantasieBeppi hat geschrieben:ÄMMMM Han ich bi numme eim Spiel was verpasst...Also de Huggel hät i de letschte 4 Spiel numme scheisse gspillt und sini Kamerade beschimpft....

huggel wird unterschätzt, und denn meine no vieli sie sigge gschieder als er.....

FOOTBALL'S LIFE!
Lueg han no nie gseit das de Huggel kein guete Spiller isch, er isch sogar en sehr guete Spiller, jedoch i de letschte Spil hät er gar nöd guet gspillt, das muesch eifach zuegeh. Und ich weiss nöd so rächt ob en zentrales Mittelfeld oder en Stürmer a Gooal gmässe wird. De Benni hät anderi Quallitäte. Und numme so under eus gseit han ich s Spiel gege St Gülle wi au geg Lille gse ob das impulsivs Tämpramänt oder enand a schimpfe isch da stritet sich d Geischter....Shurrican hat geschrieben:... du hesch au phantasiesini kamerade beschimpft? bisch debi gsi? chönnte sie nid nur temperamentvoller diskutiert ha? glaubsch gärn de medie? en hellseher bisch au dass du weisch dass d'fuudi baz de huggel meint? ... ach die huggel hetzer gsehnt eifach am benni sini uufgobe nid und mache ihn pauschal fertig, sobald er keini goal schiesst, spielt er scheisse.
huggel wird unterschätzt, und denn meine no vieli sie sigge gschieder als er.....![]()
![]()
-
- Erfahrener Benutzer
was mi halt stört isch nid d'kritik am benni, sondern die übertriebeni kritik samt unterschwelligi, ungrächtfertigti adütige wie das mit de zytig und dass de huggel schlächt für teamhygiene sig. schlächti ungrächtfertigti kritike hets für de huggel au scho vor de winterpause geh, und au so schlächt wie er jetzt gmacht wird isch er au nid gsi (dass huggel het die meischte bäll in richtig lille goal brocht het wird ignoriert...). en defensive 6er si isch halt en undankbare job. gülle und lille spiel hani au gseh und dass de huggel die andere agschisse het hani leider nid gseh....Beppi hat geschrieben:Lueg han no nie gseit das de Huggel kein guete Spiller isch, er isch sogar en sehr guete Spiller, jedoch i de letschte Spil hät er gar nöd guet gspillt, das muesch eifach zuegeh. Und ich weiss nöd so rächt ob en zentrales Mittelfeld oder en Stürmer a Gooal gmässe wird. De Benni hät anderi Quallitäte. Und numme so under eus gseit han ich s Spiel gege St Gülle wi au geg Lille gse ob das impulsivs Tämpramänt oder enand a schimpfe isch da stritet sich d Geischter....
ps.: allgemein grichtet: erinnerige an lupo sind öppe so konkret wie "früener isch de summer schöner gsi")
FOOTBALL'S LIFE!
- boldis
- Neuer Benutzer
[CENTER]sehr guter Spieler!!![/CENTER]Beppi hat geschrieben:Lueg han no nie gseit das de Huggel kein guete Spiller isch, er isch sogar en sehr guete Spiller, jedoch i de letschte Spil hät er gar nöd guet gspillt, das muesch eifach zuegeh. Und ich weiss nöd so rächt ob en zentrales Mittelfeld oder en Stürmer a Gooal gmässe wird. De Benni hät anderi Quallitäte. Und numme so under eus gseit han ich s Spiel gege St Gülle wi au geg Lille gse ob das impulsivs Tämpramänt oder enand a schimpfe isch da stritet sich d Geischter....
[CENTER]Meinungsfreiheit ade ole[/CENTER]
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Find au dr Huggel hätt scho besseri Phase ka als jetzt,aber wenn vorne dra e unexistänts Mittelfäld hesch wo nit die Arbet vrrichtet wos muess,->offensiv nüt z stand bringt und nach hinte nit schafft,würde glaub au villi anderi nit viel besser usseh!Isch eifach e undankbare Job dä Vorstopper in däm vrdammte Kacksystem,wenn vornedra 2 glernti Stürmer als zurückhängendi Spitze=Mitte Mittelfäld und ei Spitze wo defensiv grad emol bimene generische Eckball mitschafft isetzisch,wo au defensivarbet vrrichte sötte..Die wüsse doch gar nit was sie mache sölle!Dr eint hets schiesse vrlernt,vrschleppt s Spiel und trainiert wohrschinli glichzitig für e Ironman..Em zweite vrstolpere d Bäll willr sött durch drei Nase duredriblle bis er emol e Abschlussmöglichkit hätt das notabene nit bim 16er sondern eher richtig Mittelfäld und dr Dritt in Bund...Bis zu däm chöme gar keini Bäll und sött emol dr Topf im Kopf aluege und em Tum abluege wie me e Chopfball timed...Dodrmit will i nit die 3 Argentinier als Anti Fuessballer anestelle sondern dass sie uf Positione spiele,oder so usführe sötte,wies ihrne Fähigkeite nit entspricht...All das gepaart mit e bitz weniger Isatz:Und es chunt so use wie gege Lille..Nach vorne lauft nüt über d Site chasch nit goh(StereOJEwski..) und nach hinte rollt ei Konter nach em andere!I dänk do hett e Beni s rächt au mol d Schnurre ufzmache und ne zsage was sie zdue hän und vor allem dass sie s SÖLLE mache... 

Wie isch das scho wieder gsi damals in dr Türkei....?Shurrican hat geschrieben:dammi huggel hetzer, de huggel isch wohl eine wo am eheschte e droht zu de gauchos het, würd me wüsse, wenn me ahnig het vo de mannschaft.
Zusammenstoss im FCB-Testspiel
Interne Wortgefechte und ein Gerangel prägten das letzte Spiel in der Türkei
Beim 2:4 (0:1) gegen Torpedo Moskau gerieten sich
die Basler Benjamin Huggel, Julio Hernan Rossi und
Christian Gimenez in die Haare.
.
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]
Huggel hat sich auch zu Zeiten Cantaluppis nie bewegt. Ich kann mich noch an den netten Übersteigerpass von Delagdo erinnern mit dem er Huggel auf seine Weise klar gemacht hat, wohin er zu laufen hat.erha hat geschrieben:Wie isch das scho wieder gsi damals in dr Türkei....?
Es war der Fehler von Gross, dass er Huggel trotz schlechter Leistungen immer wieder aufgestellt hat (Zubi übrigens auch). Wenn man jede Position doppelt besetzt, dann sollte man auch wirklich nur denjenigen spielen lassen, der gerade in Form ist. Sonst gibt es zwangsläufig Probleme im Team.
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
ououou, jetzt isch diggi luft!Beppi hat geschrieben:Goalie Pascal Zuberbühler beklagte sich Anfang Woche intern darüber, dass er in einer Umfrage des «Sonntagsblick» aus dem eigenen Lager nur fünf Stimmen zur Wahl als bester Keeper der Super League erhalten hatte.
BaZ, 26.2.05
also i muess scho au saage, dasch e absolutti frächheit! also wenn dr eige gooli sogar dr nati gooli isch, denn muess eifach dr hinterscht und letscht kaderspieler dä gooli au zem beschte vo dr süperliig wähle!!!!!
PRO busse für alle!!!!!!!!!!!!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Hoffentlich meinst du dies ironischbaslerstab hat geschrieben:ououou, jetzt isch diggi luft!
also i muess scho au saage, dasch e absolutti frächheit! also wenn dr eige gooli sogar dr nati gooli isch, denn muess eifach dr hinterscht und letscht kaderspieler dä gooli au zem beschte vo dr süperliig wähle!!!!!

wir brauchen keinen einzigen bus. ein pw genügt. route: neuenhof - höngg - frauenfeld - und wo wohtn eigentlich smiljanic? ich sitze vorne links und fahre.baslerstab hat geschrieben:ououou, jetzt isch diggi luft!
Ahoi!
Wo ist Dein Schuh?
Wo ist Dein Schuh?
11 - 0 dunggt mi e befriedigends resultat...
...me seit pro liga unterschiid 2 kischte...2.liga - 2.inter. - 1.liga - challange -super...macht 8-0...ok...die beschti schwizer mannschaft gege e gueti 2.liga mannschaft (wobii d 2.liga au scho bedütend stärker gsi isch) 11 - 0....würd sage s soll erfüllt!!
ha dr match sälber nid gseh, es kämti scho sehr uff d art und wiis vom sieg, und nid uffs resultat sälber aa, obs jetzt e gueti oder e durchschnittlichi leischitg gsi isch!!
...me seit pro liga unterschiid 2 kischte...2.liga - 2.inter. - 1.liga - challange -super...macht 8-0...ok...die beschti schwizer mannschaft gege e gueti 2.liga mannschaft (wobii d 2.liga au scho bedütend stärker gsi isch) 11 - 0....würd sage s soll erfüllt!!
ha dr match sälber nid gseh, es kämti scho sehr uff d art und wiis vom sieg, und nid uffs resultat sälber aa, obs jetzt e gueti oder e durchschnittlichi leischitg gsi isch!!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
Eine äusserst fragwürdige Übung, dieses Spiel gegen Liestal...
- War das jetzt ein Testspiel, ein wettkampfmässiges Auslaufen, Bewegungstherapie oder ein Mannschaftstraining ohne grossen Aufwand für den Coach?
- Wieso lässt man hier mit Mandl, Quennoz, Delgado, Barberis gleich 4 Ersatzleute über 90 Minuten spielen, weigert sich aber beharrlich, diese auch in Wettbewerbsspielen einzusetzen?
- Wieso spielt ein Reto Zanni in Testspielen wie es sein sollte stets auf jener Position, für die man ihn eigentlich auch geholt hat, in Ernstkämpfen aber konsequent nie?
- Wieso wird ein Mesbah auf der vereinseigenen Homepage für den Donnerstagabend noch als verletzt gemeldet, nur eineinhalb Tage später kann derselbe aber munter eine ganze Halbzeit lang mittun?
- Ist es richtig um im Hinblick auf den Spitzenkampf vom Mittwoch Wettkampfpraxis zu erhalten, sich gegen Kanonenfutter aus der zweiten Liga warmzuschiessen währenddessen sich der Gegner mit einen ambitionierten NLB-Verein misst (Xamax-Sion 1:2, am Samstag in St. Sulpice)?
Reden ist Silber, Schreiben ist Gold.
- zul alpha 3
- Erfahrener Benutzer
ich glaube, diese bewertung ist in sofern unfair, als das spiel vom mittwoch doch zuerst abgewartet werden darf/soll. hat CG die von ihm auf breiter front verlangte einsicht über das wochenende erhalten und sind spieler wie MED, zanni tatsächlich in der startformation (quennoz & mesbah als auswechslung), dann war diese aufstellung berechtigt.Ernesto hat geschrieben:Eine äusserst fragwürdige Übung, dieses Spiel gegen Liestal...
- War das jetzt ein Testspiel, ein wettkampfmässiges Auslaufen, Bewegungstherapie oder ein Mannschaftstraining ohne grossen Aufwand für den Coach?
- Wieso lässt man hier mit Mandl, Quennoz, Delgado, Barberis gleich 4 Ersatzleute über 90 Minuten spielen, weigert sich aber beharrlich, diese auch in Wettbewerbsspielen einzusetzen?
- Wieso spielt ein Reto Zanni in Testspielen wie es sein sollte stets auf jener Position, für die man ihn eigentlich auch geholt hat, in Ernstkämpfen aber konsequent nie?
- Wieso wird ein Mesbah auf der vereinseigenen Homepage für den Donnerstagabend noch als verletzt gemeldet, nur eineinhalb Tage später kann derselbe aber munter eine ganze Halbzeit lang mittun?
- Ist es richtig um im Hinblick auf den Spitzenkampf vom Mittwoch Wettkampfpraxis zu erhalten, sich gegen Kanonenfutter aus der zweiten Liga warmzuschiessen währenddessen sich der Gegner mit einen ambitionierten NLB-Verein misst (Xamax-Sion 1:2, am Samstag in St. Sulpice)?
ausserdem ist wohl das spiel auch im kontext des uefa-cups zu sehen. sprich, die vereinsplaner sind wohl davon ausgegangen, eine völlig verausgabte fcb-mannschaft würde sich vom ausflug nach fr zurückmelden. und dem war ja bekanntlich nicht so.
Dürfte wohl eine Gross'sche Bewährungsprobe gewesen sein.Ernesto hat geschrieben:Eine äusserst fragwürdige Übung, dieses Spiel gegen Liestal...
Auch schon im Sommer hat der FCB mit dem Ersatzteam tolle Spiele gezeigt. Leider hat sich Gross dann in Ernstkampfsituationen für die schächsten Spieler und das schlechteste - weil uninteressanteste und unpassenste - System entschieden.
Ich erinnere mal an das Spiel gegen Schlake in Grenchen mit einem ausgesprochen spielfreudigen Mittelfeldduo Smiljanic (ist der noch beim FCB?)/Delgado. Da wurde ein ausgesprochen attraktiver Fussball gezeigt.
Ergo: Testspiele ergeben keine Aussagen, bei Gross schon gar nicht.
Ja denke ich schon, fürs Selbstvertrauen wäre eine Niederlage gegen Sion sicherlich Gift gewesen.Ernesto hat geschrieben:Eine äusserst fragwürdige Übung, dieses Spiel gegen Liestal...
[*]Ist es richtig um im Hinblick auf den Spitzenkampf vom Mittwoch Wettkampfpraxis zu erhalten, sich gegen Kanonenfutter aus der zweiten Liga warmzuschiessen währenddessen sich der Gegner mit einen ambitionierten NLB-Verein misst (Xamax-Sion 1:2, am Samstag in St. Sulpice)?
[/list]
Ausserdem denke ich, werden sicher Barberis und Delgado beginnen, da doch Benni gesperrt ist (?)
-
- Erfahrener Benutzer
immerhin eine wo sich mit de gauchos usenandersetzt.... *gähn* (bitte thread dureläse vorhererha hat geschrieben:Wie isch das scho wieder gsi damals in dr Türkei....?

FOOTBALL'S LIFE!