Bin ich ein Nazi?

Der Rest...
Skier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Skier »

Black Squad hat geschrieben:Ist unser System denn so schlecht?
ja, deshalb leben wir ja auch alle in wellblechhütten, und am euro airport mussten sogar zahlreiche flüge anuliert werden.

scheiss system.

Stiffmeister
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stiffmeister »

[quote="kaiser."]dä quatsch, worum hett sich denn dr oschte abgrieglet und me het s land nid dörfe vrloh bis ändi 80-er ?

di schtaat könnt jo trotzdäm kommunistisch ufbaut si. wenn du allerdings gege zentralismus, schtaatlichs eigentum, feschtgsetzi löhn etc bisch, denn bisch keine ]
Stalinismus mit em Kommunismus z vergliche isch ä grosse Fehler

z.B. Dr Satz Proletarier aller Völker erhebt euch find ich scheisse da ich nit mit zircherl gmeinsammi Sache mache will.

zum rest: Zentralismus? Bime So chlaine Land wie em Freystaat, Wayne! Schtaatlichs Eigetum? Nur begrenzt.
festgsetzti löhn? Sicher nit.
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!

Stiffmeister
Erfahrener Benutzer

Captain Sky hat geschrieben:Ein Nazi bist du vielleicht nicht, aber wer eine reine direkte Demokratie als Regierungsform wählt, beweist in erster Linie, dass er sich nie mit unserem politischen System auseinander gesetzt hat.
Begründig?
Nein zu Red Bull!

Stiffmeister
Erfahrener Benutzer

CubaLibre hat geschrieben:jo scho. in dem basel würdi uf jede fall nit welle läbe, bez. dörft wohl gar nit.
Was gfallt dir nit dra? Bische Zürcher? Wilsch di nit integriere? Oder wiso söttisch sunscht nit dört lebe dörfe?
Nein zu Red Bull!

CubaLibre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CubaLibre »

Stiffmeister hat geschrieben:Was gfallt dir nit dra? Bische Zürcher? Wilsch di nit integriere? Oder wiso söttisch sunscht nit dört lebe dörfe?
aber e waschechte zürcher.. :rolleyes: und was heisst integriere? ghirnwäsch? :D ne lueg, dis system isch mir e bitz zu radikal und dureknallt :) . lueg dini idee widerspricht dem weltoffene basel, wo do jo gern plädiert wird.

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

Stiffmeister hat geschrieben:Begründig?
Es ist wohl utopisch zu meinen, man könne zu allem und jedem das Volk befragen. Denn das Volk ist wohl nicht bereit über alles und jedes sich umfassend zu informieren und mit der Zeit würde sich eine gewisse Abstimmungsmüdigkeit einstellen. Also braucht es Repräsentanten, die die wichtigsten Entscheide treffen und das Volk hat als Gegenmassnahme direkt demokratische Mittel. Womit wir beim aktuellen System wären...
Aber eigentlich wäre es ja an dir ein Land zu nennen, in dem eine reine direkte Demokratie funktioniert.

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

jemanden aufgrund einer bestimmten Eigenschaft, für die er nichts kann bzw. die er problemlos wahrnehmen kann, zu verachten (im konkreten Fall deine Nullschätzung von Zürchern) hat rassistische und auch nationalsozialistische Prägungen.
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

tsakras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tsakras »

stiffmeister = kreuzritter???
Karten sind des Teufels ABC

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

Stiffmeister hat geschrieben:...So bi ich jetzt ä Nazi oder nit?
nai, de bisch e tüpische bünzlischwyzer!
birdy-num-num!

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

@Stiffmeister = LOKALPATRIOOT (wie die meischde do inne)

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

Stiffmeister hat geschrieben: So bi ich jetzt ä Nazi oder nit?
Z'erscht mol e Tescht.

Näme mir a, e Alboner vrklepft e Tsüricher mit eme Gay-C Schal.
Zu wäm haltisch?

BlackEagle26
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BlackEagle26 »

Stiffmeister hat geschrieben:Direkte Demokratie
naja nazi geht dann nicht unbedingt, dann wohl eher populist und autoritarist, in dem staat würde wohl kaum jemand leben wollen und als asylant wär man dann sowieso ziemlich am arsch. schlimmer als die tyrannei eines einzelnen ist die Tyrannei des Pöbels hat mal ein weiser Grieche gesagt und die direkte demokratie artet früher oder später in einer massen tyrannei aus. viel spass dabei

BlackEagle26
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BlackEagle26 »

Captain Sky hat geschrieben:Es ist wohl utopisch zu meinen, man könne zu allem und jedem das Volk befragen. Denn das Volk ist wohl nicht bereit über alles und jedes sich umfassend zu informieren und mit der Zeit würde sich eine gewisse Abstimmungsmüdigkeit einstellen. Also braucht es Repräsentanten, die die wichtigsten Entscheide treffen und das Volk hat als Gegenmassnahme direkt demokratische Mittel. Womit wir beim aktuellen System wären...
Aber eigentlich wäre es ja an dir ein Land zu nennen, in dem eine reine direkte Demokratie funktioniert.
Die idee ist gar nicht so abwägig ehrlich gesagt, da es sich nur um eine Stadt handelt im Sinne der Polis im alten Griechenland wäre eine direkte Demokratie möglich. aber habs im vorherigen beitrag schon geschrieben, einer der in einer Demokratie im heutigen Sinne gelebt hat wird wohl kaum jemals in einer direkten demokratie leben wollen.

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

BlackEagle26 hat geschrieben:Die idee ist gar nicht so abwägig ehrlich gesagt, da es sich nur um eine Stadt handelt im Sinne der Polis im alten Griechenland wäre eine direkte Demokratie möglich. aber habs im vorherigen beitrag schon geschrieben, einer der in einer Demokratie im heutigen Sinne gelebt hat wird wohl kaum jemals in einer direkten demokratie leben wollen.
Der Grossrat tagt doch wöchentlich, ich nehme einmal an, die Produzieren nicht nur warme Luft. Das heisst, man müsste die Stimmbürgerschaft schon fast wöchentlich befragen. Das scheint mir unrealistisch...

(wobei ich immer noch glaube, dass bei der Forderung nach einer direkten Demokratie unklar war, was das genau ist...)

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

s motiv isch völlig realitätsfremd. wär läbt scho drfür, dass es em land guetgoht aka sälber ässe macht feiss :p e klaini minderheit ishc das, was überhaupt nid vrwärflig isch, aber me ka doch nid im ärnscht meine, dass 95% andersdänkendi glicher meinig sin, und me muess sich denn scho mol froge, worum me sowiit vo de mehrheit duet abdrifte, so extrem üssre sich nämlig ebe nur d lager an de politische ränder.

nei, im ärnscht, me muess doch anderi sache ha im läbe, wo wichtig sin (partner, job, kollege, erfolg, soziali anerkennig, usseh und inneri zfriedeheit, etc) als d liebi zur heimat, wenn nid, isch es ebe e überzogene patriotismus, wo schnäll in e nationalismus ka überefliesse.

wenn me sich schotlz ufgrund vo sim land fühlt isch me eh nur e billige mitläufer, natürlig ka me schtolz si, aber nid sich sälber drüber definiere, wenn me nid sälber aktiv öbbis drzue bitreit het, das isch wie, wenn e riich töchterli sich megageil vorkunnt und dr ganzi cash vo ihrne eltere vrprasst, aber sälber no nüt erreicht het in ihrem läbe.
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

Agglomeritaner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agglomeritaner »

Kwai Chang hat geschrieben:Z'erscht mol e Tescht.

Zu wäm haltisch?
Zum Albaner dängg, was fir e froog :rolleyes:

Ich be aifach dr mainig, das es in ordnig isch emene verfindete fan ains ind schnuure yynezhaue...

CubaLibre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CubaLibre »

Agglomeritaner hat geschrieben:Zum Albaner dängg, was fir e froog :rolleyes:

Ich be aifach dr mainig, das es in ordnig isch emene verfindete fan ains ind schnuure yynezhaue...
bisch e bemittleidenswerte mensch, irgendwie (es sei denn, s wär ironie..)

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

ich find offegseit prozentual au mehr zürcher weich als basler, elei wäg em dämlige dialäggd, aber wär pauschal dänggt, lidet unter eme defizitäre abschtraktionsvrmöge, ums emol gschwulle diplotmatisch uszdrugge, und isch uff em niveau vo antisemite, die argumentiere genau glich. wenn e basler sini kinder und d frau schloht und d sd wählt, e blödi frässi het und futzdumm isch, söll i dä däm an eme zürcher vorzieh, wo genau uff minere wällelängi isch ? gfange vo zwangsideal, vrluschtängscht und fanatismus, wär alli zürcher hasst isch eifach nur dumm und geischtig beschränkt (über e mehrheit ka me jo jederzyyt diskutiere :p )
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

thomas
Benutzer

Beitrag von thomas »

Dr Stiffmeister het jo scho immer e Egge abka, aber jetzt übertribts er wieder mol... :rolleyes: ;)

Bis an näggscht Match

Stiffmeister
Erfahrener Benutzer

Kwai Chang hat geschrieben:Z'erscht mol e Tescht.

Zu wäm haltisch?
Sött klar si oder ? Zum Albaner denk.

@tsakras pffff, Internet halt gell.

@thomas alli Berner sind ruhig ;) Freu mi scho uffe 11. ohni dich :D :p
Nein zu Red Bull!

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

Stiffmeister hat geschrieben:Sött klar si oder ? Zum Albaner denk.
Okey, kemme mir zur näggschte Stuefe.

Fändsch es kchuul, wenn me grundlos anderi Lyt abmurggst, will sie e anderi Huttfarb, e andere Glaube oder nit die gliiche Gedangge wie vrlangt hän?

Wurdsch es unnerstyzze, wenn me oony spezielle Grund Schriftsteller, Philosophe, Kynschtler, Behinderti, Schwuli oder Zygyyner abgmurggst?

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Kwai Chang hat geschrieben:Wurdsch es unnerstyzze, wenn me oony spezielle Grund Schriftsteller, Philosophe, Kynschtler, Behinderti, Schwuli oder Zygyyner abgmurggst?
:eek: Nei!
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

Grga Mali hat geschrieben: :eek: Nei!
Du kasch soffiiso kai Nazi sy, Mali-Mann!

Es git doch gar kai Zigyyneristan... :rolleyes:

Stiffmeister
Erfahrener Benutzer

Kwai Chang hat geschrieben:Okey, kemme mir zur näggschte Stuefe.

Fändsch es kchuul, wenn me grundlos anderi Lyt abmurggst, will sie e anderi Huttfarb, e andere Glaube oder nit die gliiche Gedangge wie vrlangt hän?

Wurdsch es unnerstyzze, wenn me oony spezielle Grund Schriftsteller, Philosophe, Kynschtler, Behinderti, Schwuli oder Zygyyner abgmurggst?
Nai sicher nit :eek: Ich bi kai Monster

Nur miesst me sich scho d Frog stelle öb d Zygyyner bi "uns" nit fehl am Platz sind, da si jo als wanderndes Volk nit ernsthaft ame starke Basel chönne intressiert si.

Aber abmurgse?? Hackts oder was?
Nein zu Red Bull!

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

Stiffmeister hat geschrieben:Nai sicher nit :eek: Ich bi kai Monster

Nur miesst me sich scho d Frog stelle öb d Zygyyner bi "uns" nit fehl am Platz sind, da si jo als wanderndes Volk nit ernsthaft ame starke Basel chönne intressiert si.

Aber abmurgse?? Hackts oder was?
Du schiinsch e Minimaldänggvrmeege z'bsizze. Es wird als wie schwiiriger dych als Nazi z'betitle. By the way: Was isch denn e "Nazi" dyner Asicht noch?

Stiffmeister
Erfahrener Benutzer

Kwai Chang hat geschrieben:Du schiinsch e Minimaldänggvrmeege z'bsizze. Es wird als wie schwiiriger dych als Nazi z'betitle. By the way: Was isch denn e "Nazi" dyner Asicht noch?
Ok, aber für mich ischs eingentlich vo afang a klar gsi das ich kaine bi, nume anderi meine das ä biz übertriebene (lokal)patriotismus = nazi isch
Nein zu Red Bull!

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

Stiffmeister hat geschrieben:Ok, aber für mich ischs eingentlich vo afang a klar gsi das ich kaine bi, nume anderi meine das ä biz übertriebene (lokal)patriotismus = nazi isch
Wenn me zu syne Wurzle stoot, die aigeni Härkumpft nit leugnet und die d'Wärt wo aim mitgeh worde syn toll findet, isch me im Raine mit sich sälppr.

Wär aber syni tolli Art gwaltsam anderne Mensche brobiert ufzwinge, isch e Arsch!

thomas
Benutzer

Beitrag von thomas »

[quote="Stiffmeister"]Sött klar si oder ? Zum Albaner denk.

@tsakras pffff, Internet halt gell.

@thomas alli Berner sind ruhig ]

Dä isch jetzt sehr sehr wyt unter Gürtellinie gange...

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

Kwai Chang hat geschrieben:Wenn me zu syne Wurzle stoot, die aigeni Härkumpft nit leugnet und die d'Wärt wo aim mitgeh worde syn toll findet, isch me im Raine mit sich sälppr.

Wär aber syni tolli Art gwaltsam anderne Mensche brobiert ufzwinge, isch e Arsch!
Dä Dsürchee wäm mr das gar nid ufzwinge. Die sölle bliibe wo si sinn. :D

plutokennedy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von plutokennedy »

Innere Heimat statt dieser Lokalchauvinismus.
Basel ist doch an sich kein Wert, das ist eine Wunschvorstellung, auf welchen Du das, was Dir fehlt, projizierst.
Wie wär's mit Freistaat Stiffmeister?

Antworten