Bin ich ein Nazi?

Der Rest...
Benutzeravatar
Stiffmeister
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 316
Registriert: 18.07.2006, 01:28

Bin ich ein Nazi?

Beitrag von Stiffmeister »

Noch dem im Fred mitem verschlagene Bull viel trouble abgange isch ha ich mich gfrogt öb ich echt selber ä Nazi bi, bis jetzt hani Nazis scheisse gfunde, drum müsst ich demfall au mich scheisse finde, aber ich bi mir nit ganz sicher. Drum d Frog an euch: Sind die Wertevorstellige Rassistisch oder nit?


So seht mini Traumwelt(im Bezug ufs Zämmeläbe mit Ussländer) us:

Mir befinde uns im Freystaat Basel(ä Zämmeschluss vom Baselbiet und Baselstadt)

Mir hän besti Bezihige zur Schwiz (Züri isch us dr Schwiz verbannt worde). Und mir sind sehr traditionsbewusst aber anderi Kulture wärde im gwüsse mass au dultet(Mosche ok Minaret nai Ramadan mache ok nit am Schwimmunterricht teilneh nai) Grundsätzlich nehme mir jede Assylant und Ussländer uf aber alli hän ä 2 Jöhrigi Probezit in dere si bwiesse mien das si gwillt sind, dr Freystaat vorwärts z bringe, mache si das dörfe si bliebe wen nit heisst tschuus.


Mir sehn uns alli als Basler als nüt anders egal öb schwarz wiis oder grien, zämmehalt isch s oberstegebot und s wird vo dr Gsellschaft insbesondere vo de Zuezogene nit dultet wen sich ä "neue"als öbbis anderes als als ä Basler seht.

Bi uns wird Baseldütsch oder Baselbieterdütsch gredet.

Es isch bi uns normal FCB Fan z si. FCZ fans werde nit akzeptiert. Zürcher hän mir nit gern si werde au nit uffgnoh.

Mir sehn uns alli als ä Mosaik Stainli und nume Basel als Ganzes und mir sind bereit drfür Opfer z bringe.



So bi ich jetzt ä Nazi oder nit?
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!

Benutzeravatar
Alge
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 926
Registriert: 02.08.2006, 12:13

Beitrag von Alge »

Stiffmeister hat geschrieben:Grundsätzlich nehme mir jede Assylant und Ussländer uf aber alli hän ä 2 Jöhrigi Probezit
Kasch kai Nazi sy will das Vorgoh wär humanitärer als das wo d Schwiiz hüt scho praktiziert :p

Benutzeravatar
Patzer
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 8427
Registriert: 14.08.2005, 21:35
Wohnort: Regio Basel

Beitrag von Patzer »

Stiffmeister hat geschrieben:Noch dem im Fred mitem verschlagene Bull viel trouble abgange isch ha ich mich gfrogt öb ich echt selber ä Nazi bi, bis jetzt hani Nazis scheisse gfunde, drum müsst ich demfall au mich scheisse finde, aber ich bi mir nit ganz sicher. Drum d Frog an euch: Sind die Wertevorstellige Rassistisch oder nit?


So seht mini Traumwelt(im Bezug ufs Zämmeläbe mit Ussländer) us:

Mir befinde uns im Freystaat Basel(ä Zämmeschluss vom Baselbiet und Baselstadt)

Mir hän besti Bezihige zur Schwiz (Züri isch us dr Schwiz verbannt worde). Und mir sind sehr traditionsbewusst aber anderi Kulture wärde im gwüsse mass au dultet(Mosche ok Minaret nai Ramadan mache ok nit am Schwimmunterricht teilneh nai) Grundsätzlich nehme mir jede Assylant und Ussländer uf aber alli hän ä 2 Jöhrigi Probezit in dere si bwiesse mien das si gwillt sind, dr Freystaat vorwärts z bringe, mache si das dörfe si bliebe wen nit heisst tschuus.


Mir sehn uns alli als Basler als nüt anders egal öb schwarz wiis oder grien, zämmehalt isch s oberstegebot und s wird vo dr Gsellschaft insbesondere vo de Zuezogene nit dultet wen sich ä "neue"als öbbis anderes als als ä Basler seht.

Bi uns wird Baseldütsch oder Baselbieterdütsch gredet.

Es isch bi uns normal FCB Fan z si. FCZ fans werde nit akzeptiert. Zürcher hän mir nit gern si werde au nit uffgnoh.

Mir sehn uns alli als ä Mosaik Stainli und nume Basel als Ganzes und mir sind bereit drfür Opfer z bringe.



So bi ich jetzt ä Nazi oder nit?
logisch, scheiss nazi! :mad: :o :p

Benutzeravatar
Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1650
Registriert: 07.12.2004, 10:41
Wohnort: Basel
Kontaktdaten:

Beitrag von Nur So... »

Nazi im Sinn von Nationalist .... JA

Nazi im Sinn von Nationalsozialist alter Prägung .... Nein

Auf jedenfall sind deine Welt- und Wertvorstellungen ein wenig Infantil
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

Benutzeravatar
Bogenlampe
Benutzer
Beiträge: 86
Registriert: 08.12.2004, 13:13
Wohnort: Mal hier, mal dort...

Beitrag von Bogenlampe »

Welche Regierungsform würde es geben?

Benutzeravatar
Bogenlampe
Benutzer
Beiträge: 86
Registriert: 08.12.2004, 13:13
Wohnort: Mal hier, mal dort...

Beitrag von Bogenlampe »

Nur So... hat geschrieben:Nazi im Sinn von Nationalist .... JA

Nazi im Sinn von Nationalsozialist alter Prägung .... Nein

Auf jedenfall sind deine Welt- und Wertvorstellungen ein wenig Infantil
Word!
Nazi bezieht sich in diesem Kontext auf Nationalsozialist alter Prägung. Darum meine Frage.

Benutzeravatar
Stiffmeister
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 316
Registriert: 18.07.2006, 01:28

Beitrag von Stiffmeister »

Bogenlampe hat geschrieben:Welche Regierungsform würde es geben?
Direkte Demokratie
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!

Benutzeravatar
Stiffmeister
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 316
Registriert: 18.07.2006, 01:28

Beitrag von Stiffmeister »

Nur So... hat geschrieben:Nazi im Sinn von Nationalist .... JA

Nazi im Sinn von Nationalsozialist alter Prägung .... Nein

Auf jedenfall sind deine Welt- und Wertvorstellungen ein wenig Infantil
Ich Banaus weiss nit was Infantil heisst.... :o

Bitte um Aufklärung
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!

Benutzeravatar
Suffbrueder
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1245
Registriert: 07.12.2004, 17:32
Wohnort: Basel, Budapest, Zeckenpfuhl..

Beitrag von Suffbrueder »

Nein, bist du nicht.
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

Benutzeravatar
Alge
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 926
Registriert: 02.08.2006, 12:13

Beitrag von Alge »

Stiffmeister hat geschrieben:Ich Banaus weiss nit was Infantil heisst.... :o

Bitte um Aufklärung
kindisch

Benutzeravatar
kaiser.
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 255
Registriert: 11.11.2006, 17:50

Beitrag von kaiser. »

dini vorschtellig sin realitätsfremd und beinhalte nazi-elemänt, va d glichschaltig.
du plädiersch für e totali desindividualisierig, das sin praktike wo in totale institutione praktiziert wärde wie gfängnis, psychiatrie etc.
anderi menige liege dir färn, das isch grössewahnsinnig, intolerant und narzistisch und au mit viel ängscht verbunde, wenn e geile siech bisch kasch di ding au durezieh trotz widerstand und akzeptiersch andersdänkendi, sig doch zerscht emol schtolz uff di sälber, das d lüüt di möge, d fraue di scharf finde, du s läbe schön findisch und gniessisch, offe bisch für alles etc

so und jetzt fertig mit däm soziologe gschwafel :p
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

Benutzeravatar
Stiffmeister
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 316
Registriert: 18.07.2006, 01:28

Beitrag von Stiffmeister »

Alge hat geschrieben:kindisch
Aha messi

Jo das isch zwiefelslos so nur wäm sini traumvorstellige sind scho realistisch?

Realismus hett jo in Träum nüt z sueche oder.
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!

Benutzeravatar
Bogenlampe
Benutzer
Beiträge: 86
Registriert: 08.12.2004, 13:13
Wohnort: Mal hier, mal dort...

Beitrag von Bogenlampe »

Stiffmeister hat geschrieben:Direkte Demokratie
Lass das mit Zürich weg, dann besteht kein Zweifel, dass du kein Nazi bist. ;)

Benutzeravatar
Baudelaire
Benutzer
Beiträge: 35
Registriert: 18.12.2004, 14:05
Wohnort: whitey on the moon

Beitrag von Baudelaire »

Stiffmeister hat geschrieben:Es isch bi uns normal FCB Fan z si. FCZ fans werde nit akzeptiert. Zürcher hän mir nit gern si werde au nit uffgnoh.

Mir sehn uns alli als ä Mosaik Stainli und nume Basel als Ganzes und mir sind bereit drfür Opfer z bringe.



So bi ich jetzt ä Nazi oder nit?
E Nazi, nei, nid unbedingt, aber totalitär und potentiel saugföhrlich, jä.

Häv fön
Coupé-Décalé!

Benutzeravatar
moulegou
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1135
Registriert: 07.12.2004, 08:57

Beitrag von moulegou »

Aufgrund des Threadtitels habe ich eher die Befürchtung, Du möchtest Kajser seinen Ruf als oberster Forumsprofilneurotiker streitig machen.
(c) moulegou, 2007 - alle Rechte vorbehalten

@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" etc: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

mimpfeli
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 3268
Registriert: 07.12.2004, 07:55

Beitrag von mimpfeli »

Nazi nitt, aber chli duureknallt scho.
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Benutzeravatar
kaiser.
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 255
Registriert: 11.11.2006, 17:50

Beitrag von kaiser. »

moulegou hat geschrieben:Aufgrund des Threadtitels habe ich eher die Befürchtung, Du möchtest Kajser seinen Ruf als oberster Forumsprofilneurotiker streitig machen.
fröhn lieber dim anti-regischtrier- und rauchwahn, hesch es jo saunötig uff di ufmerksam zmache :cool: :p
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

Benutzeravatar
Stiffmeister
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 316
Registriert: 18.07.2006, 01:28

Beitrag von Stiffmeister »

kaiser. hat geschrieben:dini vorschtellig sin realitätsfremd und beinhalte nazi-elemänt, va d glichschaltig.
du plädiersch für e totali desindividualisierig, das sin praktike wo in totale institutione praktiziert wärde wie gfängnis, psychiatrie etc.
anderi menige liege dir färn, das isch grössewahnsinnig, intolerant und narzistisch und au mit viel ängscht verbunde, wenn e geile siech bisch kasch di ding au durezieh trotz widerstand und akzeptiersch andersdänkendi, sig doch zerscht emol schtolz uff di sälber, das d lüüt di möge, d fraue di scharf finde, du s läbe schön findisch und gniessisch, offe bisch für alles etc

so und jetzt fertig mit däm soziologe gschwafel :p
Bi mit mim läbe recht z friede ;)

Aber bi "minere Welt" chönnt mä au als Einzelne Freiheite ha, solang me nit gege unsere Grundgedanke verstosst. Zämmehalt heisst au sich z verzeihe, sich uffzrichte und immer fürenand istoh. Dodrvo proffitiert dr Einzelni au wieder.
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!

Benutzeravatar
moulegou
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1135
Registriert: 07.12.2004, 08:57

Beitrag von moulegou »

kaiser. hat geschrieben:fröhn lieber dim mk- und rauchwahn, hesch es jo saunötig uff di ufmerksam zmache :cool: :p
Habe vor allem das Ausmass der Wahrnehmung einer Profilneurose durch die anderen Forumsteilnehmer angsprochen und nicht einen, tatsächlichen oder vermeintlichen, realen Hintergrund. Personenbezogene Umfragen sollen dazu ja Aufschluss liefern ;)
(c) moulegou, 2007 - alle Rechte vorbehalten

@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" etc: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

Benutzeravatar
kaiser.
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 255
Registriert: 11.11.2006, 17:50

Beitrag von kaiser. »

[quote="Stiffmeister"]Bi mit mim läbe recht z friede ]

vo mir us au kommunistisch, also totalitär. du willsch kei individualisierig, nüüt fremds, ebe e glichschaltig. wenn kei nazi, denn bisch halt e kommunischt ;)

was mache denn die, wo dini grundwärt nid vrträtte ?
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

Benutzeravatar
Stiffmeister
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 316
Registriert: 18.07.2006, 01:28

Beitrag von Stiffmeister »

[quote="kaiser."]vo mir us au kommunistisch, also totalitär. du willsch kei individualisierig, nüüt fremds, ebe e glichschaltig. wenn kei nazi, denn bisch halt e kommunischt ]
Ok bremmmmse ich hass s rote Pack :mad:

Mini Grundwert nit vertrete?
Dr einzig Grundwert isch de das me Basel vora bring, wär sött da scho drgege si wener selber in Basel wohnt?
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!

Benutzeravatar
kaiser.
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 255
Registriert: 11.11.2006, 17:50

Beitrag von kaiser. »

Stiffmeister hat geschrieben:Ok bremmmmse ich hass s rote Pack :mad:

Mini Grundwert nit vertrete?
Dr einzig Grundwert isch de das me Basel vora bring, wär sött da scho drgege si wener selber in Basel wohnt?
nimms easy alte, ich ha nur welle ufzeige, wo me di könnt iordne noch dine bisherige ussage ;) und dini idee töne halt sehr noch fidel castro , do kasch di no lang drgege schträube :p

was heisst vorabringe ? do gits sicher unterschiedligi vorschtellige, wi das söll duregführt wärde. zuedäm hän sicher nid alli die glichi motivation und setze ihri prioritäte anderscht, zb egoistisch, dh das s eigene wohlergehe im vordergrund schtoht, was im kapitalsimus jo normal isch, egal, ob d i frieschtaat vor d hünd goot.

goot nid um mini meinig, nur ums gsellschaftlige verhalte ;)
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

Benutzeravatar
Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1650
Registriert: 07.12.2004, 10:41
Wohnort: Basel
Kontaktdaten:

Beitrag von Nur So... »

Stiffmeister hat geschrieben:Ok bremmmmse ich hass s rote Pack
kaiser. hat geschrieben:nimms easy alte, ich ha nur welle ufzeige, wo me di könnt iordne noch dine bisherige ussage ]

Lueg du muesch dr das eso vorstelle...

Do isch e Runde Tisch... und Extrem Links isch dr diräkti Tischnochber im Urzeigersinn vo Extrem Rächts... natürlich hocke gäge dr Uhrzeigersinn ganz e Huffe Lüt drzwische... Extrem Links luegt immer nur nach Links, und Extrem Rächts immer nur nach Rächts dorum gsehn si sich nie und trotzdäm sind si sich sehr noch.... ;)
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

Benutzeravatar
Stiffmeister
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 316
Registriert: 18.07.2006, 01:28

Beitrag von Stiffmeister »

[quote="kaiser."]nimms easy alte, ich ha nur welle ufzeige, wo me di könnt iordne noch dine bisherige ussage ]
Ok das cha ich defenitiv nit uf mir hocke lo.

Kommunismus = Kani Grenze mir sind alli uf dr gliche Welt bla bla bla

Freystaat Basel = Strengi Grenze und mir händs schönste Fleckli Erde becho uf dere Welt.

Zum andere: Wie gsait in minere Gsellschaft bi ich für Zämmehalt, söttis ebe nit so egoistisch zue und her go und wemme bime "Neue" sones Verhalte endeckt den chunnt er gar nit ihne. Die vo scho din sind werde mit dr zit ussterbe oder aber d Vorzüg vo mim Helfe und sich Helfe lo System erkenne.
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!

Benutzeravatar
Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1677
Registriert: 08.12.2004, 16:23
Wohnort: Ganz oben!

Beitrag von Lou C. Fire »

Stiffmeister hat geschrieben:Direkte Demokratie
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu herschen, weil sie zahlenmässig überlegen sind.

Ich stehe auf gepflegte Diktaturen luziferianischer Prägung.
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Benutzeravatar
kaiser.
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 255
Registriert: 11.11.2006, 17:50

Beitrag von kaiser. »

Stiffmeister hat geschrieben:Ok das cha ich defenitiv nit uf mir hocke lo.

Kommunismus = Kani Grenze mir sind alli uf dr gliche Welt bla bla bla
dä quatsch, worum hett sich denn dr oschte abgrieglet und me het s land nid dörfe vrloh bis ändi 80-er ?

di schtaat könnt jo trotzdäm kommunistisch ufbaut si. wenn du allerdings gege zentralismus, schtaatlichs eigentum, feschtgsetzi löhn etc bisch, denn bisch keine ;)
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

Captain Sky
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1887
Registriert: 06.12.2004, 21:04

Beitrag von Captain Sky »

Stiffmeister hat geschrieben:Direkte Demokratie
Ein Nazi bist du vielleicht nicht, aber wer eine reine direkte Demokratie als Regierungsform wählt, beweist in erster Linie, dass er sich nie mit unserem politischen System auseinander gesetzt hat.

Benutzeravatar
CubaLibre
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 511
Registriert: 07.12.2004, 10:05

Beitrag von CubaLibre »

Nur So... hat geschrieben:Nazi im Sinn von Nationalist .... JA

Nazi im Sinn von Nationalsozialist alter Prägung .... Nein

Auf jedenfall sind deine Welt- und Wertvorstellungen ein wenig Infantil
jo scho. in dem basel würdi uf jede fall nit welle läbe, bez. dörft wohl gar nit.

Benutzeravatar
kaiser.
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 255
Registriert: 11.11.2006, 17:50

Beitrag von kaiser. »

Captain Sky hat geschrieben:Ein Nazi bist du vielleicht nicht, aber wer eine reine direkte Demokratie als Regierungsform wählt, beweist in erster Linie, dass er sich nie mit unserem politischen System auseinander gesetzt hat.
was jo völlig unbaslerisch isch ;)
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

Benutzeravatar
Black Squad
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 114
Registriert: 02.10.2005, 21:20

Beitrag von Black Squad »

Captain Sky hat geschrieben:Ein Nazi bist du vielleicht nicht, aber wer eine reine direkte Demokratie als Regierungsform wählt, beweist in erster Linie, dass er sich nie mit unserem politischen System auseinander gesetzt hat.
Ist unser System denn so schlecht?

Antworten